LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen problemen UPC/Chello

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Wat is uw mening over UPC/Chello internet?

Goed, geen problemen
4
36%
Weinig problemen, snelle service
2
18%
Weinig problemen, maar slechte service
0
Geen stemmen
Veel problemen, maar goede/snelle service
0
Geen stemmen
Veel problemen, en slechte service
5
45%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Suzanna
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:04

Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Suzanna »

Zijn hier ook mensen die GEEN problemen hebben met Chello?

Wij hebben al bijna twee jaar een kabel-internet verbinding via Chello. Geen problemen tot nu toe, zelfs erg tevreden vanwege de steeds hoger wordende snelheid. Internet ligt er nooit uit (is één of twee keer gebeurd) en daarom hebben wij nog bijna geen service nodig gehad. De keren dat wij wel service nodig hadden zijn we goed en snel geholpen.

Zo kan het dus ook :)
Laatst gewijzigd door Suzanna op 10 mei 2005 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Gast »

sjonge jonge die UPC gasten kunnen nog geens eens een normale poll in elkaar zetten......

waar staat Veel problemen, Slechte service??????????

Dat was namenlijk waarom ik bij dat k*t bedrijf ben weg gegaan!!!!!!!!

Prachtig hoor die snelheid, als ze de dingen blokken waarvoor je die snelheid zou kunnen gebruiken :?

Suzanna
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mei 2005 12:04

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Suzanna »

Niet zo snel met oordelen...
De website gaf mijn laatste optie niet aan, en dat had ik nog niet gezien.

Ik ben trouwens helemaal geen UPC-gast, doe niet zo raar...ik ben een UPC-GEBRUIKER.

Gast

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Gast »

natuurlijk :?

weer bij kpn

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door weer bij kpn »

helemaal geen last van storingrn of slechte service,teminste niet weer want ik heb het er allemaal uit gegooid en alles weer van de kpn.Misschien iets duurder maar kwalitatief stukker beter en betrouwbaarder

bertorelli
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2005 10:43

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door bertorelli »

Ik heb al jaren Chello en ik moet zeggen dat de kwaliteit de laatste tijd stukken beter is geworden.

Oké ik weet dat er vroeger grote problemen waren en dat de helpdesk ook niet altijd even pienter was. 8) (Vragen als zit de stekker er wel in en dergelijke...)
Maar de laatste paar keer dat ik ze aan de lijn heb gehad en dat was binnen 1 á 2 minuten, wisten ze waar ze het over hadden.

De afgelopen maanden heeft mijn verbinding er één keer uit gelegen door een storing, maar deze was ook weer redelijk snel opgelost.

Ook het plaatsten van het spamfilter aan hun kant is een vooruitgang.
Al met al ben ik de laatste tijd zeer tevreden over mijn verbinding.

O ja !
Ik werk dus niet voor chello :P

dycore

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door dycore »

tja,ik ben bij chello vanaf het begin,daarvoor had ik sprinter ook via de kabel,ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben ,een jaar of 6a7 :D

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door OMA »

Ik heb ongeveer 3 jaar Chello-classic en ik ben een leek op PC gebied.
Een paar keer heb ik de helpdesk nodig gehad en ze hebben mij keurig geholpen. Aan een storing kan de help-desk ook niks doen en als het een grote storing betreft wordt het vermeld op een bandje.
En er is ook altijd nog de quikfix die wil ook wel eens helpen.
Dus kortom ik ben tevreden en werk ook niet bij UPC. :lol:

gr.OMA

Gast

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Gast »

OMA


Geplaatst op 13 Mei 2005 21:14 door OMA


--------------------------------------------------------------------------------

Ook ik krijg regelmatig de laatste week virussen toegestuurd.
Mijn provider maakt ze onschadelijk gelukkig.
Maar de meesten zijn niet eens aan mijn e-mailadres gericht maar aan totale onbekenden die ook dezelfde provider hebben.
Het betreft het nieuwe p@m virus.
Ik heb gelukkig ook nog een goede Norton, maar die is gelukkig "werkloos"'!! nu de provider ze eerst onschadelijk maakt.

gr. OMA
Tja als je dat soort dingen over virussen schrijft, zal je wel niet veel beter weten mbt een provider :?
Wat doe je in hemelsnaam met zo'n duur abonement als leek op computer gebied??????

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door OMA »

Wat heeft mijn keuze van provider te maken met het ontvangen van virusmails?
En waarom zou ik als leek geen chello-classic mogen hebben?
Toen ik me aanmeldde was er nog geen easy en light alleen classic.
En dat bevalt me prima!!!! Ik heb geen zin om dat te veranderen omdat het niet voor "'LEKEN'' zou zijn? Wat een onzin :shock:

Gast

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben het ook niet eens met die opmerking over leken. UPC is JUIST voor leken. Iedereen die weet wat er heden ten dage van internet te verwachten valt merkt dat je dat bij UPC niet krijgt. Verbindingen die in potentie enorm zouden kunnen zijn, en waarop de reklame-uitingen worden gebaseerd, verzanden in het onvermogen van de UPC technici om deze volop te benutten met als resultaat een verbinding vergelijkbaar met een redelijk modem. Verder een helpdesk met tips van het nivo 'blaas eens op de contactpunten of formatteer je HD', een backoffice die op een balans credit en debit niet uit elkaar weet te houden, en dit alles voor enkele tientjes per maand meer. Dat is waar maar één type consument genoegen mee neemt; de groep die, het grootste deel van de dag, plaatjes ziet verschijnen als een url wordt ingetypt en af en toe de beloofde cijfertjes ziet op de ongeknepen benchmark sites en daaruit concludeert comfortabel op internet te zitten. Kortom, de mensen die niet weten waar het bij UPC aan schort om reden dat zij zelf exact dezelfde kennis missen. Ja, de leken dus.

hoffie2

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door hoffie2 »

Maar de meesten zijn niet eens aan mijn e-mailadres gericht maar aan totale onbekenden die ook dezelfde provider hebben.
Grin Als jij mailtje zou krijgen die niet aan jou gericht zijn, kan er maar 1 schuldig zijn, en dat is je provider...
Maar ben bang dat ze wel degelijk aan je gericht zijn....

Mensen wees toch eens voorzichtig met het verstrekken van je mail-adres, zeker nooit op internet zetten zoiets!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Gast »

helemaal geen last van storingrn of slechte service,teminste niet weer want ik heb het er allemaal uit gegooid en alles weer van de kpn.Misschien iets duurder maar kwalitatief stukker beter en betrouwbaarder
Die heeft het door :lol:

Ar23978

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Ar23978 »

Ook ik heb geen problemen met Chello. Ik ben van Chello Easy naar Chello Light overgestapt. Alleen mij werd beloofd "de" MP3-speler. Niet dat ik deze persé nodig heb, maar mijn abonnement is 4/3/2005 gewijzigt maar ik zit er nog steeds op te wachten! Ik heb een mailtje gestuurd, ze zouden het bekijken of ik er wel recht op had. Met 6 weken zouden ze deze dan wel opsturen maar een vriend van me had hem al na twee weken. Heel appart! Maar nogmaals geen problemen met het internet.

versace1

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door versace1 »

ik ben al vele jaren chello gebruiker, al vanaf april 2000, en ik had zeer zelden problemen, soms was er een storing in de wijk , maar deze was binnen korte tijd weer verholpen.
sinds de dag dat ik in november 2004 een nieuwe modem (thomson) heb gekregen heb ik zo veel problemen dat ik echt moet oppassen dat ik geen gevaarlijke hoge bloeddruk oploop. WAT EEN BAGGER SERVICE.
sinds de dag dat de downloadlimiet is verwijderd heb ik iedere dag na ongeveer 18 uur 's avonds een trage tot zeer trage verbinding, heb zelfs meerder malen meegemaakt dat tijdens het internetten de verbinding wegvalt. als je dan (al)weer de helpdesk belt om een verklaring zeggen ze dat het aan mijn pc en software ligt en dat ik de coaxkabel moet controleren ? ben pas nog beledigd dat ik een zeiksnor ben door de jongedame die mij aan de lijn te woord stond. :shock:
zie op dit topic als je mijn verhaal wilt lezen.

omdat ik mobiel bel heb ik daarom ook geen telefoon thuis.
het is dus een zonde van het geld om een huis telefoon te hebben als ik meer mobiel bel i.v.m. goedkoop mobiel abonnement.
anders was ik allang overgestapt op ADSL . :twisted:

Gast

Re: Geen problemen UPC/Chello

Ongelezen bericht door Gast »

Weinig problemen met Chello af en toe is de snelheid minder.

Gesloten