LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Aad Bervoets
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2020 22:01

Glasvezel

Ongelezen bericht door Aad Bervoets »

Goedemiddag, heb een vraag, klacht?

Wij hebben in het Buiten gebied Glasvezel gekozen, zelf betaald (1815€) is nu gereed, waarbij van te voren verteld werd dat we een keuze hadden 14 providers ,nu blijkt dat KPN deze Glasvezel verbinding, die wij zelf betaald hebben niet vrijgeeft voor andere providers, vind dat schandalig dat KPN het alleen recht hiervoor toe eigend! Wat kunnen wij hieraan doen?

Groetjes Fam. A.Bervoets

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Glasvezel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wanneer u dit niet zwart op wit heeft, lijkt het me moeilijk op te lossen. U zou het eens kunnen navragen bij prijsvergelijker Internetten.nl

Ze hebben daar veel kennis over de breedbandmarkt.

Cro
Berichten: 2078
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Glasvezel

Ongelezen bericht door Cro »

€1800 is vrij goedkoop voor een vezel in het buitengebied, dat zal waarschijnlijk alleen de kosten zijn van de KPN hoofdvezel aan de straat naar jullie woning, dat zelf betaald valt dus wel mee waarschijnlijk, als het echt jullie vezel zou zijn zouden die kosten een stuk hoger zijn, ga dus na van wie de verdere infra is en pak verder de voorwaarden erbij.

Ergens vorig jaar is door de rechter uitgesproken dat KPN, en ook Ziggo, hun netwerken niet meer open hoeven te stellen voor andere aanbieders, dat zou hier ook nog kunnen spelen. Voorheen moest KPN dat namelijk wel.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Glasvezel

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik denk dat dit een zaak is voor een jurist of advocaat om hiernaar te laten kijken.

Er was een tv programma die hier eerder aandacht aan heeft besteed, en hun kregen het niet opgelost met een jurist. (Uit me hoofd speelde dit af in west Friesland, programma was één vandaag, ik kan me vergissen in deze details).

Gesloten