Glasvezelkabel: al ruim een maand zonder internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Sandee
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2021 18:58

Glasvezelkabel: al ruim een maand zonder internet

Ongelezen bericht door Sandee »

Geachte,

Sinds 16 september 2021 zit ik zonder internet & tv aansluiting.
Ik heb mijn internetprovider T-mobile thuis natuurlijk direct gebeld dat ik met een storing kamp! Dit kan natuurlijk gebeuren maar heb tot op heden nog steeds geen internet en tv.
Na een aantal dagen ben ik dagelijks gaan bellen met T-mobile om te vragen wat de status was.
Maar telkens heb ik te horen gekregen dat ze afhankelijk zijn van de beheerders van de glasvezelkabel genaamd Reggefiber (in de volksmond KPN).
Omdat ik dagelijks hetzelfde bericht kreeg te horen ben ik reggefiber zelf maar gaan bellen.
Ze gaven aan dat het een grote complexe storing was en dat ze in overleg moesten gaan hoe dit aan te pakken.
Met een beetje door zeuren bleek dat reggefiber weer een onderaannemer had aangetrokken genaamd Volker Wessels.
Reggefiber gaf T-mobile weer de schuld en T-mobile reggefiber.
Uiteindelijk bel ik dagelijks beide partijen (met hele lange wachtrijen +/- 15 minuten) maar zonder succes!
Wie kan helpen deze vervelende situatie te verhelpen?
Uiteindelijk verloopt hedendaags alles via internet

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Glasvezelkabel: al ruim een maand zonder internet

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het probleem is dat elk provider gebruik maakt van hetzelfde kabel. De koop ontbinden heeft geen nut.

Vraag aan T-mobile of je een 4g router mag ontvangen met onbeperkt internet. Dan heb je in ieder geval weer verbinding met de buitenwereld.


Als ik het zo lees, heb je hoogst waarschijnlijk geval recht op een schadevergoeding. https://www.juridischloket.nl/aankopen- ... %20storing.

Een breuk onder de grond is lastig te repareren. Wat de definitieve oplossing is durf ik niet te zeggen. Misschien kan je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of de Consumentenbond je helpen.

Gesloten