LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP! 2 abonnementen bij internet providers

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hhopman
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2018 11:46

HELP! 2 abonnementen bij internet providers

Ongelezen bericht door hhopman »

Wij zijn via een aanbieding bij ziggo terecht gekomen we hebben telefonische een pakket uitgezocht samen met een collega van ziggo, na het telefoongesprek zag ik dat ik geen programma’s op kon nemen dus direct weer gebeld met ziggo. De medewerker die mij toen te woord stond vertelde mij dat ze de eerste aanmelding zou annuleren en onze pakket weer zou bestellen maar nu met een box die wel kon opnemen. Alleen blijkt nu is men de opzegservice vergeten.
Na een week of 3 heb ik ziggo gebeld omdat ik van ziggo niet te horen kreeg wanneer ik van de diensten gebruik kon maken en ik van T mobile niet te horen kreeg dat ik was overgestapt. Ik heb dat toen ook aangegeven mij werd verteld dat ik direct al gebruik kon maken van ziggo en dat ik me over T mobile niet druk hoefde te maken want dat word altijd goed geregeld!
Nu blijkt dus dat T mobile niet is afgezegd ik blijk ineens een contract met T mobile te hebben tot 8 december en ondertussen heb ik dus ook een contract bij ziggo
Dit kan niet de bedoeling zijn! Ik heb vanmorgen een chat gesprek gehad met een ziggo medewerker zij vertelde mij dat ik zelf T mobile moest bellen om het lopende contract op te zeggen, deze kosten de extra facturen van de afgelopen periode zouden dan verrekend worden met de komende termijnen. Nadat ik T mobile had gebeld en te horen kreeg dat ik een contract heb tot 8 december heb ik weer ziggo klantenservice gebeld dat ik nu toch echt een probleem heb. Ik kan wel weg bij T mobile maar dan zou ik dat af moeten kopen Ik was net zo blij met ziggo en dan zou ik nu weer terug moeten naar T mobile Klantenservice vertelde mij dat ik op geen enkele vergoeding hoef te rekenen en ook niet over de afgelopen maanden ze zei ja sorry maar men is vergeten de overstapservice aan te klikken ik kan niets voor u betekenen toen ik haar vroeg of ik een manager aan de telefoon kon krijgen zei ze nee sorry kan ik u ergens anders nog van dienst zijn. Ik heb vriendelijk verzocht of zij mijn financieel probleem op kon lossen, maar ze bleef bij haar standpunt dat zei hierin niets kon betekenen. Nou daar sta ik dan met lege handen dubbele provider en heel veel kosten waar ik niet om gevraagd heb ondertussen ben ik ook bij T mobile geblokkeerd nog meer kosten! Ik ben overgestapt om goedkoper een mooie aanbieding te krijgen ik ben namelijk ook nog eens werkloos, wat krijg ik een berg problemen die ik niet had kunnen voorzien.
Wel heb ik ondertussen dubbele kosten € 230,65 aan Ziggo betaald! en € 52,50 p/m bij T-Mobile

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: HELP! 2 abonnementen bij internet providers

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar u had dus nog een lopend contract bij T-mobile tot 8 december. Dus al zou de overstapservice wel aangevinkt zijn, dan had u nog een afkoopsom moeten betalen.

En Ziggo kon niet weten dat u nog zo’n langlopend contract had.

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: HELP! 2 abonnementen bij internet providers

Ongelezen bericht door Icasheb »

Overstapservice had er weinig aan veranderd. Een contract dient altijd uitgezeten te worden one way or another (dus maandelijks door blijven betalen of het restant in 1 x betalen). Ziggo weet inderdaad niet de einddatum van t-mobile. Dit is uw verantwoordelijkheid.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: HELP! 2 abonnementen bij internet providers

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Goedemorgen,

Erg vervelend om te lezen dat het zo misgegaan is. Begrijp dat je nog aan een contract vast zit bij T-Mobile, in dit geval moet je deze wel uitzitten, Ziggo kan (en daar is ook geen uitzondering voor) geen contracten van andere providers ontbinden, ook kopen wij deze niet af. Uiteraard ben ik met je eens dat het niet de bedoeling kan zijn dat je zowel nog aan T-Mobile als aan Ziggo moet betalen. Graag denken we met je mee in een oplossing. Wil je ons een privébericht sturen met je postcode+huisnummer? Dan gaan we voor je kijken wat we kunnen betekenen.

Groet,

Jelle van Ziggo

hhopman
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2018 11:46

Re: HELP! 2 abonnementen bij internet providers

Ongelezen bericht door hhopman »

Beste Jelle,

Gisteren heb ik al een goed gesprek gehad met Ziggo, ik ben nog bezig met T Mobile maar als ik er met TMobile niet uit kom heeft Ziggo al een oplossing bedacht. Wel fijn dat Ziggo begaan is met hun klanten en T Mobile niet. Hartelijk dank voor uw reactie.

H Hopman

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: HELP! 2 abonnementen bij internet providers

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Fijn om te lezen dat er ondertussen contact is, daar gaan we dan vast en zeker wel uit komen. Mocht je toch onze hulp nodig hebben, dan weet je ons vast en zeker te vinden.

Groet,

Jelle van Ziggo

Gesloten