LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het helpt echt !

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
m2
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2006 16:57

Het helpt echt !

Ongelezen bericht door m2 »

Geachte forumers

Ook deze UPC'er heeft veel problemen gehad met UPC totdat deze via de media de naam achterhaalde van de directeur en aan de hand van bestaande UPC mail adressen zijn directe E-mail adres achterhaalde.

Na het versturen van een klacht werd deze direct de zelfde dag nog opgelost. Veel managers van bedrijven horen nooit iets via de werkvloer omdat die stug vasthouden aan het niet mogen doorverbinden met meerdere binnen de onderneming.

Mijn advies, surf naar UPC.NL klik daar op OVER UPC klik vervolgens op PERS en als laatste op WOORDVOERING, hier vind je voldoende adressen waar je wellicht iets aan hebt.

Mijn advies "Aim High !"

Veel suc6, het is mij ook gelukt.
Laatst gewijzigd door m2 op 18 jan 2006 17:24, 3 keer totaal gewijzigd.

RemyB
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 dec 2005 18:43

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door RemyB »

Sinds wanneer mag je ongegeneerd persoonlijke emailadressen plaatsen. Het mag dan een email zijn voor zakelijk gebruik, dan nog lijkt het mij dat je met het plaatsen van dergelijke adressen privacy aan je laars lapt.

m2
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2006 16:57

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door m2 »

Kijk een verstandige lezer heeft maar een woord nodig toch ? Dan zo maar :lol:

RemyB
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 dec 2005 18:43

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door RemyB »

Inderdaad :)

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door Beathoven »

Je hebt het slim gespeeld, maar het lijkt me idd niet nodig dat klanten direct een directeur of manager te spreken krijgen. Binnen een bedrijf zijn namelijk wegen om een probleem op te lossen. Ook staat het bij bijna alle callcenters vast dat je nooit direct met een leidinggevende mag worden doorverbonden omdat daar ontslag op staat voor de werknemer die dat doet.

Een manager is namelijk een 'persoon' en het zou niet normaal zijn als deze de klachten van heel Nederland op z'n dak zou krijgen. Dan kan deze niet meer veilig over straat, bij welk bedrijf hij ook werkt. Boze klanten (of dit nu terecht of onterecht is) zijn soms namelijk in staat om b.v. het gezin te bedreigen of deze man / vrouw op andere manieren het leven zuur te maken. Dit was bij jou waarschijnlijk niet het geval, maar dat kun je aan de telefoon niet beoordelen.

Het is logisch dat zo'n leidinggevende je dan, wat het probleem ook mag zijn direct wil helpen zelfs al moeten daarvoor procedures doorbroken worden. Je had het gesprek b.v. kunnen opnemen en als deze leidinggevende je niet had geholpen had je deze tape aan b.v. TROS radar kunnen doorgeven. Het is een bepaalde vorm van intimidatie / chantage om je doel te bereiken.
Veel managers van bedrijven horen nooit iets via de werkvloer omdat die stug vasthouden aan het niet mogen doorverbinden met meerdere binnen de onderneming.
Dat horen ze wel als de ITIL procedure goed doorgevoerd is, incidenten misschien niet maar als iets structureel fout gaat wel. Je vergeet dat managers een andere taak hebben dan de medewerkers op een klantenservice.

Als jij een probleem hebt met een snelheidsovertreding bel je ook niet meteen de koningin of minister president ;)

lenakapel
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2006 11:53

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door lenakapel »

M2,

Bedankt heb je raad opgevolgd en vandaag was er een excuusbrief.

Ben er erg blij mee. :D

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Joh Beathoven blijf jij nou maar fijn in je Apple topic. Daar weet je in ieder geval nog een klein beetje waar je over praat.

Ben het met je eens dat klanten in een normale situatie via de normale weg contact moeten zoeken met een bedrijf. Helaas is er bij UPC geen sprake van een normale situatie dus zul je als klant/slachtoffer inventief moeten zijn om je gelijk te krijgen.
Bij de UPC situatie is het heel erg goed dat mensen met de directeur bellen. Misschien gaat er dan ooit ergens een belletje rinkelen dat de manier waarop UPC met haar klanten omgaat niet kan.

Uiteraard is verstoppen veel beter als oplossen dus ben benieuwd hoe lang deze informatie nog beschikbaar is via de UPC website.

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door Beathoven »

Joh Beathoven blijf jij nou maar fijn in je Apple topic. Daar weet je in ieder geval nog een klein beetje waar je over praat.
Ik dacht dat jij je niet ging verlagen tot zo'n opmerking. Ga inhoudelijk op het verhaal in en probeer niet zo goedkoop op de man te spelen Sjoerd_.
Helaas is er bij UPC geen sprake van een normale situatie dus zul je als klant/slachtoffer inventief moeten zijn om je gelijk te krijgen.

In elk bedrijf worden fouten gemaakt. Elk bedrijf dat de Nederlandse markt bedient heeft een percentage ontevreden klanten. Hier op dit forum is dat misschien 70% maar landelijk zal dat hooguit 3% zijn. Ieder bedrijf zal tevreden zijn met 97% tevreden klanten, maar het streven is natuurlijk altijd 100%.

UPC is geen prutsbedrijf met een bovengemiddeld percentage ontevreden klanten, het zijn geen oplichters waarbij je je inschrijft en vervolgens blijkt dat het hele bedrijf niet meer bestaat.

Wat bij UPC 'wel' het geval is.. is dat het een zeer grote onderneming is. Veel mensen hebben bij dit soort bedrijven automatisch een afkeer en het gevoel dat ze als een nummer behandeld (zullen) worden, maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn.

Of het nu een groot of klein bedrijf betreft, als jij als klant het idee hebt dat je onbeschoft geholpen bent (en dan bedoel ik niet dat je de medewerker eerst 'persoonlijk' beledigt en deze vervolgens neerlegt) dan is dit natuurlijk een kwalijke zaak en zal zo'n werknemer daar ook op aangesproken worden. Voor een bedrijf is het trouwens erg makkelijk om zulke rotte appels eruit te vissen en de kwaliteit te verbeteren.

Maar ik denk dat je een hele andere ervaring krijgt als je na zo'n slechte ervaring weer belt en dan iemand te spreken krijgt die je 'wel' goed helpt. Mijn ervaring is bij de meeste callcenters dat het een heel verschil maakt met wie je spreekt en daar heb je de directeur niet voor nodig. 8)

wiewatwaar
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2005 20:48

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door wiewatwaar »

hoe het ook zij,zo gauw er een alternatief vwb tv .ben ik weg bij upc!

fun30
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 feb 2006 13:16

Re: Het helpt echt !

Ongelezen bericht door fun30 »

Na een lopend probleem vanaf november 2005, internet werkte niet zoals het moest. Werd geen aktie onernomen van UPC, heb ongeveer 30 keer gebeld. Heb ik besloten om te stoppen met UPC.
en weet je DAT WERKT ECHT

Gesloten