Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ron1988
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2022 22:47

Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door Ron1988 »

Hallo iedereen.

Ik heb eind vorig jaar chatsite Badoo uitgeprobeerd en betaald voor een premium Abonnement met Credits.
Ik heb van Maart 2022 tot Mei 2022 nog betaald voor de credits omdat ik niet wist hoe je dat uitmoet zetten.
Ik heb vandaag Donderdag 22 September een betaling gekregen tot Maart 2023 van Badoo abonnement terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik heb in Mei badoo een email gestuurd naar Badoo hoe je het abonnement moet uitzetten ik heb helemaal geen reactie gehad.
Ik vind het klantonvriendelijk en zo ga je niet met mensen om.
Ik heb vandaag Donderdag 22 September per toeval op badoo op samsung telefoon gevonden hoe je abonnement moet uitzetten en op laptop ik kon het niet te vinden bij badoo op de laptop en samsung telefoon.
Ik spreek niet goed engels kunt u mij helpen om dit probleem te verhelpen?

Heeft iemand tips? kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke Groeten Ron [persoonsgegevens verwijderd door moderatie]

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door kuklos »

Als ik google op "badoonl opzeggen" krijg ik gelijk deze resultaten, heb je die al geprobeerd?

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ron1988 schreef:
02 okt 2022 22:02
Ik heb van Maart 2022 tot Mei 2022 nog betaald voor de credits omdat ik niet wist hoe je dat uitmoet zetten.
Ik heb vandaag Donderdag 22 September een betaling gekregen tot Maart 2023 van Badoo abonnement terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik heb in Mei badoo een email gestuurd naar Badoo hoe je het abonnement moet uitzetten ik heb helemaal geen reactie gehad.
Dan heb je in principe in mei opgezegd.
Hoe kan ik mijn abonnement op Badoo Premium of Premium Plus opzeggen?
Je abonnement op Badoo Premium of Premium Plus opzeggen is simpel. Volg de stappen hieronder voor jouw apparaat:

Web en Mobile Web:
Je kunt je abonnement op Badoo Premium online opzeggen door naar je 'Betalingsinstellingen' te gaan in het menu Instellingen en te klikken op 'Opzeggen'.

iOS:
Om je abonnement op Badoo Premium via iOS op te zeggen, ga je naar de instellingen van je apparaat. Vervolgens tik je op Apple ID en op Abonnementen. Je kunt dan de stappen volgen om je abonmenenten te beheren en automatisch verlengen uit te schakelen.

Als je Badoo Premium hebt gekocht met een creditcard of via PayPal, kun je naar de https://badoo.com website gaan en je abonnement opzeggen in je betalingsinstellingen.

Android:
Om een abonnement op Badoo Premium op te zeggen via Google Play, ga je naar de Google Play store op je telefoon, zoek je de Badoo app en tik je op 'Opzeggen'.

Als je een abonnement hebt via een creditcard of PayPal, ga je naar je profielpagina. Daar open je de Instellingen, tik je op Accountvoorkeuren en Betalingsinstellingen en kun je je abonnement opzeggen in het gedeelte Badoo Premium.

sms:
Om een sms-abonnement op te zeggen, kun je de instructies volgen uit de eerste sms met je abonnementsbevestiging of via andere sms-berichten over je abonnement.

Je abonnement wordt dan geannuleerd aan het einde van het termijn die je hebt gekocht.

Neem contact op met onze Klantenservice als je hulp nodig hebt met je abonnement.
https://badoo.com/nl/help/?section=27

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Dus incasso terugboeken bij je bank en Badoo blokkeren. Dit kan met elk APP.

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Of dat een goed advies is hangt af van de omstandigheden, zoals wanneer het contract is gestart, voor welke duur het contract is gesloten, ect. Ik lees de algemene voorwaarden dat er een overeenkomst wordt omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde duur, dat op ieder moment kan worden opgezegd, en waarop geen opzegtermijn geldt (daar lees ik namelijk niets over).

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

alfatrion schreef:
03 okt 2022 20:51
Ron1988 schreef:
02 okt 2022 22:02
Ik heb van Maart 2022 tot Mei 2022 nog betaald voor de credits omdat ik niet wist hoe je dat uitmoet zetten.
Ik heb vandaag Donderdag 22 September een betaling gekregen tot Maart 2023 van Badoo abonnement terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik heb in Mei badoo een email gestuurd naar Badoo hoe je het abonnement moet uitzetten ik heb helemaal geen reactie gehad.
Dan heb je in principe in mei opgezegd.
Zei je pas niet dat dat pas geldt als men het ook heeft gelezen? Men kan ook gewoon geen mails lezen waarin mensen al opzeggen, omdat dat niet de juiste weg is.

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nee, dat ging over berichten die werden geplaatst op de mijn portals. Voor berichten die worden verstuurd naar een adres waarvan de afzender redelijkerwijs mag aannemen dat de geadresseerde daar kan worden bereikt, geldt de geadresseerde er voor moet zorgen dat berichten die op dat adres aankomen afgehaald worden. Hier geeft het bedrijf aan op welk adres zij kan worden bereikt, dan mogen anderen ook aannemen dat ze daar kan worden bereikt.

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Petra1987 schreef:
03 okt 2022 20:55
Dus incasso terugboeken bij je bank en Badoo blokkeren. Dit kan met elk APP.
Op basis waarvan. TS meldt dat hij enkel de vraag heeft gesteld hoe te kunnen opzeggen, hij heeft niet opgezegd. Incasso storneren is dus erg onverstandig omdat er gewoon een overeenkomst is welke TS op verschillende wijze kan beëindigen.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Ron1988 schreef: ↑
02 okt 2022 22:02
Ik heb van Maart 2022 tot Mei 2022 nog betaald voor de credits omdat ik niet wist hoe je dat uitmoet zetten.
Ik heb vandaag Donderdag 22 September een betaling gekregen tot Maart 2023 van Badoo abonnement terwijl ik dat helemaal niet wil.
Ik heb in Mei badoo een email gestuurd naar Badoo hoe je het abonnement moet uitzetten ik heb helemaal geen reactie gehad.

Dan heb je in principe in mei opgezegd.

Hoezo? Er is alleen gevraagd hoe het abonnement uitgezet moest worden. Dat is toch geen opzegging

inwoner Langedijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2019 20:41

Re: Hoe kan ik mijn abonnement van chatsite Badoo opzeggen?

Ongelezen bericht door inwoner Langedijk »

Je kunt je abonnement als volgt opzeggen:

profiel ==> instelling ==> profiel verwijderen ==> je profiel verwijderen ==> verder == ik wil niet betalen voor badoo.

Je krijgt dan een melding dat zij je niet kwijt willen. Zij bied je aan op het abonnement op te zeggen.

Het klikt angstig allemaal, maar zo is het niet.

Plaats reactie