LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo on-demant en replay storing sinds zaterdag

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Rob_Hubert
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2018 15:52

Ziggo on-demant en replay storing sinds zaterdag

Ongelezen bericht door Rob_Hubert »

Sinds zaderdag heeft ziggo problemen met het doorgeven van on-demant en replay en als je pech hebt, zoals bij mij, kan je helemaal geen TV kijken omdat de horizonbox van ziggo geen verbinding kan maken. Deze storing duurt voor mij al vanaf zaterdag 1 aug 22:00 uur. Bellen kan niet, want je krijgt geen verbinding.
Is er ergens een mogelijkheid om hier toch een klacht over in te dienen? Ik ben niet de enige met het probleem, het zijn er honderden.


NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ziggo on-demant en replay storing sinds zaterdag

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Rob_Hubert schreef:Sinds zaderdag heeft ziggo problemen met het doorgeven van on-demant en replay en als je pech hebt, zoals bij mij, kan je helemaal geen TV kijken omdat de horizonbox van ziggo geen verbinding kan maken. Deze storing duurt voor mij al vanaf zaterdag 1 aug 22:00 uur. Bellen kan niet, want je krijgt geen verbinding.
Is er ergens een mogelijkheid om hier toch een klacht over in te dienen? Ik ben niet de enige met het probleem, het zijn er honderden.
Als u geen internet heeft, hoe weet u dan dat er honderden gedupeerde zijn? En met uw mobile telefoon contact opnemen met Ziggo lukt ook niet? Wie weet is uw horizonbox gewoon kapot.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo on-demant en replay storing sinds zaterdag

Ongelezen bericht door bprosman »

Ziggo heeft inderdaad een storing met "On demand", staat ook op hun Twitter pagina. Daar bovenop hadden ze een probleem met een telefoon "bandje" wat in een loop bleef hangen. Via Twitter en Facebook reageren ze vrij vlot.
Tja... geen demand sinds het weekend. Ach... Amazon, Netflix, Videoland, RTLXL doen het nog wel, weer eens tijd voor andere hobby's
Als u geen internet heeft, hoe weet u dan dat er honderden gedupeerde zijn?
TS zegt dat hij geen TV heeft en dat de BOX geen Internet verbinding kan maken, niet dat hij geen Internet heeft.
Allestoringen.nl

Bericht van vandaag :

Ja xxxx, helaas is het landelijk.

Een stroomstoring heeft onze server bereikt en heeft hierdoor plat gelegen. Bij het herstarten liep alles niet zo soepel. De laatste update die we hebben gekregen is dat ze hopen het deze avond geheel op te lossen .

ik hoop nog even op je geduld, we werken echt met man en macht om dit spoedig op te lossen. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.

Groeten Sabina

Gesloten