LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kastje van T-Mobile Thuis defect, geen vervanging

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Manderswisman
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2019 16:20

Kastje van T-Mobile Thuis defect, geen vervanging

Ongelezen bericht door Manderswisman »

Sinds 15 september klant bij t-mobile thuis. Kastje 1 kapot. Pas 3 oktober nieuw kastje gekregen... Ook kapot... Het is nu 30 oktober en nog steeds geen nieuw kastje.. Heel veel gebeld... Wordt aan het lijntje gehouden... Contract willen ze niet ontbinden... Ik moet maar gewoon wachten volgens hun want het is een oplosbaar probleem... Er wordt niets opgelost want de kastjes zijn schaars??? Maar wel ondertussen afschrijven terwijl ik al vanaf 5 september geen gebruik van hun diensten kan maken? Ik ben hier vast niet de enige in. Is hier nou echt niets aan te doen? Dit moet toch niet mogen? Ze leveren niet maar wel betalen en mij aan mijn contract houden? Moeten hun zich niet aan de afspraak houden? Het zijn gewoon dieven!!! Radar ik denk dat je hier een mooie zaak hebt...

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Kastje van T-Mobile Thuis defect, geen vervanging

Ongelezen bericht door berndv »

welk "kastje" is defect? Het modem? Wanneer heeft u de eerste melding gedaan dat het eerste kastje defect was? Wanneer heeft u gemeld dat het 2e kastje defect was? Heeft de verbinding het uberhaupt ooit gedaan? Als de verbinding het uberhaupt nooit heeft gedaan, vraag ik mij serieus af of het de modems zijn die defect zijn en dat er niet ergens anders een probleem zit. Maar goed, ook daar zouden ze dan wel iets actiever achteraan moeten zitten.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Kastje van T-Mobile Thuis defect, geen vervanging

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Is het een houten kastje?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Kastje van T-Mobile Thuis defect, geen vervanging

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je nu hoorde over alleen Internet thuis al klachten waren.... dan is TV kijken via kastje onmogelijk.

Hopelijk is het begin volgende week opgelost.
Tijdelijk de Duitse en nu Amsterdam weer,

Arizonakid
Berichten: 1124
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Kastje van T-Mobile Thuis defect, geen vervanging

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Fijn helder antwoord weer kommertje!

Maar ik zou persoonlijk gewoon opzeggen, er wordt niet geleverd waar je voor betaald, klaar.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Kastje van T-Mobile Thuis defect, geen vervanging

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Komkommertijd schreef:
30 okt 2019 17:59
Als je nu hoorde over alleen Internet thuis al klachten waren.... dan is TV kijken via kastje onmogelijk.
De wijziging van het internet knooppunt heeft geen enkele invloed gehad op de TV diensten van T-Mobile dergelijk data verkeer gaat helemaal niet via een internet knooppunt.

Los dat de problemen niet bestonden uit geen internet maar vooral traag en een hoge latency op de verbinding. Je haalt zoals gewoonlijk weer dingen door elkaar en zet TS die al erg onduidelijk is compleet op het verkeerde been.

Doe je dit nou expres?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Kastje van T-Mobile Thuis defect, geen vervanging

Ongelezen bericht door berndv »

Arizonakid schreef:
30 okt 2019 18:48
Maar ik zou persoonlijk gewoon opzeggen, er wordt niet geleverd waar je voor betaald, klaar.
Datr zou ik ook doen. Als het probleem bij T-Mobile ligt. Maar dan moet dat wel duidelijk zijn dat T-Mobile ook het probleem is. Gezien het woordgebruik "kastje" heb ik wel enigszins een (misschien verkeerd) beeld van de technische kennis van de TS. Als dan de verbinding met 2 modems nooit heeft gewerkt, zou ik mij ook kunnen voorstellen dat er misschien iets niet helemaal goed gaat met het aansluiten. Een modem kan natuurlijk DOA zijn, maar 2 modems bij dezelfde klant achter elkaar die DOA zijn vind ik wat minder waarschijnlijk.

Gesloten