LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kijk uit met opzeggen UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
frikko
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 dec 2005 22:14

Kijk uit met opzeggen UPC

Ongelezen bericht door frikko »

3 weken geleden mijn abonnement via een opzegkaart van kpn opgezegd bij de Fa list en bedrog (UPC)
Zijn ze natuurlijk niet blij mee, nee.......ik ook niet met de service die hun bieden.
Nu hebben ze weer wat gevonden, na 3 wekenkrijg ik eindelijk een brief dat ze mijn abonnement niet kunnen opzeggen omdat er nog een abonnement voor dig televisie en internet aan vast zit, en daar heb je een kabelabonnement voor nodig...........duh :oops: :oops:
Vreemde is dat als ze je een abonnement willen aansmeren. ze je op elk moment van de dag weten te vinden......maar owee als het om een opzegging gaat, dan duurt het 3 weken eer je een brief krijgt.
Ik hoop dat UPC erg rijk van wordt van die 3 weken extra.

Voor iedereen die op gaat zeggen via een speciale opzegkaart.....GEEF AAN DAT JE ALLES WIL OPZEGGEN, anders krijg je dit soort kinderachtige brieven en reacties.

Maar dat is al bekend van UPC

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: Kijk uit met opzeggen UPC

Ongelezen bericht door oppie11 »

Stel dat het anders was gelopen en zij alles voor jou hadden opgezegd terwijl dat niet de bedoeling was. Zat je zonder telefonie, internet en televisie..dan waren de rapen pas echt gaar geweest. Misschien even lastig voor je maar dan vul je het nogmaals goed in en dan zal het vast goed komen.

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: Kijk uit met opzeggen UPC

Ongelezen bericht door wolferl »

Ik moet het in mei ook opzeggen (UPC internet, tv & telefonie).
Ben die spelletjes van hun meer dan zat.

Hou me hart nu al vast.

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: Kijk uit met opzeggen UPC

Ongelezen bericht door Athoz »

Zorg dan dat je het in een keer goed doet, stuur een aangetekende brief (7 euro) en bewaar dat bewijsje goed..

frikko
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 dec 2005 22:14

Re: Kijk uit met opzeggen UPC

Ongelezen bericht door frikko »

oppie11 schreef: Misschien even lastig voor je maar dan vul je het nogmaals goed in en dan zal het vast goed komen.
Ik heb mijn KABELdienst opgezegd!! voor diegene die het niet doorhebben, alles van upc loopt via de KABEL
Als ik geen KABELdienst meer wil, zou ik dan nog wel internet willen? of digitale televisie? NEE dus :|
Athoz schreef:Zorg dan dat je het in een keer goed doet, stuur een aangetekende brief (7 euro) en bewaar dat bewijsje goed..
Heeft dan dan te maken met de snelheid van verwerking daarvan? De opzegkaart is ook aangekomen voor nog geen 50 cent.

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: Kijk uit met opzeggen UPC

Ongelezen bericht door Athoz »

Heb je bewijs dat het aangekomen is? Als dat zo is, prijs je gelukkig dat je voor 50 cent klaar bent. Mijn ervaringen, en heel veel berichten hier op dit forum laten zien dat een 'normaal' opzegbericht opeens niet aankomt en dat ze je proberen te verplichten nog een lange tijd een (waardeloos) produkt af te laten nemen.

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kijk uit met opzeggen UPC

Ongelezen bericht door witte angora »

GEEF AAN DAT JE ALLES WIL OPZEGGEN,
Klopt, een goede communicatie draait om duidelijkheid. Als er geen voldoende duidelijkheid is, moet je niet vreemd staan te kijken dat er om nadere informatie wordt gevraagd.

Niks mis mee.

altijdwatteklagen
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mei 2010 11:22

Re: Kijk uit met opzeggen UPC

Ongelezen bericht door altijdwatteklagen »

Wat dan weer gek is is dat je niet boos bent op kpn..Want zij gaven jou een opzegkaart die alleen voor de kabeltelevisie geldt(dat weet de kpn dondersgoed hoor)! Maar ik geef toe een ouderwetse brief schrijven met daarop vermeld wat je precies wil opzeggen en opsturen naar upc dat is inderdaad veel werk.
Ben het eens met oppie, als je ineens zonder diensten kwam te zitten had je ook wat te klagen. Het is inderdaad helemaal niet je eigen schuld dat je met dubbele kosten zit. Upc moest idd ruiken dat jij wel tot 1% van de bevolking behoort die het verschil tussen adsl en kabel kent. Kinderachtig van dit bedrijf ja!

Gesloten