LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door sjohie »

Josephien12 schreef:Wat is het toch allemaal een probleem tegenwoordig als er geen internet is...eerste levensbehoefte lijkt het wel....

Zet die stomme telefoons nou eens gewoon uit en geniet van het park, de omgeving en de rust.
De meeste van die parken zijn allesbehalve rustig, met al die krijsende koters en vloekende ouders.. :wink:

En ik gebruik mijn smartphone bijvoorbeeld om onze gewandelde routes bij te houden, of om een goed restaurant in de buurt op te zoeken, zegmaar dingen die bijdragen aan een fijne vakantie.

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door mika21 »

Chocomel schreef eerder:

Vervelend, maar ik vraag me nog af waarom mensen nog op vakantie
gaan, laptop en alles moet mee.
Laat dat ding lekker thuis en hou echt vakantie.

Daarna:

Ik heb 14 dagen landall gezeten en op en top internet gehad!
Aantal ontvangers die daar hangen park wat ik had,rond limburg,was gigantisch elke blok huisje had ontvanger,
Geen ene keer geen verbinding gehad,geen geprutst met codes etc...

Ja het is niet goedkoop,maar ja,dat weet je als je naar dat soort parken gaat.

Ik he. Totaal niks te klagen!!!!

:lol:

fuzzyfurry
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 jan 2012 09:38

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door fuzzyfurry »

Josephien12 schreef:Wat is het toch allemaal een probleem tegenwoordig als er geen internet is...eerste levensbehoefte lijkt het wel....

Zet die stomme telefoons nou eens gewoon uit en geniet van het park, de omgeving en de rust.
Nee, dan een hutje op de HEI... Sjemig... Maak zelf nog wel uit wat ik meeneem waarheen dan ook... BTW het ging over INTERNET en niet over TELEFOONS!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door Jolijn »

@Mika, @Chocomel schreef het ene bericht, @rozemarijntje het andere.

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door choocomell »

mensen mensen jullie snappen deze personen niet, zij zijn niet op een vakantie uit zoals jullie, zij zijn op een internet vakantie. vakantie waar je kan internetten haha. Wie wilt er nog zwemmen in de meer, boswandeling doen, samen voetballen of andere leuke dingen als je kan internetten. Ik bedoel kom op straks denkt men nog zij niet cool zijn als zij hun eten en alles niet op twitter face enzovoort gaan delen. snap het dan jongens!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

fuzzyfurry schreef:
Josephien12 schreef:Wat is het toch allemaal een probleem tegenwoordig als er geen internet is...eerste levensbehoefte lijkt het wel....

Zet die stomme telefoons nou eens gewoon uit en geniet van het park, de omgeving en de rust.
Nee, dan een hutje op de HEI... Sjemig... Maak zelf nog wel uit wat ik meeneem waarheen dan ook... BTW het ging over INTERNET en niet over TELEFOONS!
@ mika21

Tja maar soms moet je bereikbaar zijn voor werk of andere omstandigheden,zijn ook mensen die hebben werk ,maar een functie dat ze soms even per mail bereikbaar moeten zijn, !!
En tja kan je begrijpen of niet,maar is toch echt zo...maar daar wordt hij naar betaald dus..
En oh ja hoor heeeerlijke rust gehad,wil je niet weten, :wink:

Idd niet heel de dag internetten,moest er niet aandenken maar ,ieder mag doen wat hij wil!!,
En niemand heeft daar iets over te zeggen,ik haaaaat vissen,ik haaat voetbal,zeg ik toch ook niet gadverdamme dat vissen, of voetbal,ga lekker je gang!!

Bij ons was het puur omdat,maar had tegen mensen gezegd ben heel weinig aanwezig!

Laat mensen in hun waarde als zei oo vakantie ,in een hutje op de hei,wat heerlijk is :lol:
Ik hou niet van all in ,in turkeij maar wie wel gaat,prima!!!

En bedenk sommige hebben kinderen en die kinderen willen tegenwoordig na het eten of spelen,even op de tablet spelletje spelen heel veel is online....


Respect voor iedereen en niet zo veroordelend...en zeker niet als je niet weet waarom..

Edit stukje erbij gezet

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door mika21 »

Jolijn schreef:@Mika, @Chocomel schreef het ene bericht, @rozemarijntje het andere.
Jolijn, je hebt gelijk: excuses.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Chocomelk schreef:
Vervelend, maar ik vraag me nog af waarom mensen nog op vakantie
gaan, laptop en alles moet mee.
Laat dat ding lekker thuis en hou echt vakantie.
Sinds wanneer bepaal jij wat mensen moeten doen tijdens hun vakantie?

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door mika21 »

rozemarijntje schreef:
fuzzyfurry schreef:
Josephien12 schreef:Wat is het toch allemaal een probleem tegenwoordig als er geen internet is...eerste levensbehoefte lijkt het wel....

Zet die stomme telefoons nou eens gewoon uit en geniet van het park, de omgeving en de rust.
Nee, dan een hutje op de HEI... Sjemig... Maak zelf nog wel uit wat ik meeneem waarheen dan ook... BTW het ging over INTERNET en niet over TELEFOONS!
@ mika21

Tja maar soms moet je bereikbaar zijn voor werk of andere omstandigheden,zijn ook mensen die hebben werk ,maar een functie dat ze soms even per mail bereikbaar moeten zijn, !!
En tja kan je begrijpen of niet,maar is toch echt zo...maar daar wordt hij naar betaald dus..
En oh ja hoor heeeerlijke rust gehad,wil je niet weten, :wink:

Idd niet heel de dag internetten,moest er niet aandenken maar ,ieder mag doen wat hij wil!!,
En niemand heeft daar iets over te zeggen,ik haaaaat vissen,ik haaat voetbal,zeg ik toch ook niet gadverdamme dat vissen, of voetbal,ga lekker je gang!!

Bij ons was het puur omdat,maar had tegen mensen gezegd ben heel weinig aanwezig!

Laat mensen in hun waarde als zei oo vakantie ,in een hutje op de hei,wat heerlijk is :lol:
Ik hou niet van all in ,in turkeij maar wie wel gaat,prima!!!

En bedenk sommige hebben kinderen en die kinderen willen tegenwoordig na het eten of spelen,even op de tablet spelletje spelen heel veel is online....


Respect voor iedereen en niet zo veroordelend...en zeker niet als je niet weet waarom..

Edit stukje erbij gezet
Ben vrij nieuw op het forum, maar wat betekent EDIT STUKJE ERBIJ GEZET?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Hoi mika

Nou soms schrijf je iets en wil je iets nog even erbij zetten of veranderen,dan kan dat bij knopje wijzigen
Maar soms staat er dan( nu niet?) 1 x bewerkt of 2 x...
Sommige op het forum claimen dan ,wat stond daar of...bla bla bla

Ik zet dus neer....even ter zake,ik heb er stukje bij gezet..

Nou welkom als je nieuw bent,je bent al aardig op weg quoten enz lukt je allemaal goed enz,dus bij deze,nou ja nieuw vanaf maart toch al?.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

GJvdZ schreef:
Chocomelk schreef:
Vervelend, maar ik vraag me nog af waarom mensen nog op vakantie
gaan, laptop en alles moet mee.
Laat dat ding lekker thuis en hou echt vakantie.
Sinds wanneer bepaal jij wat mensen moeten doen tijdens hun vakantie?

Volgens mij wordt dat ook niet gezegd,?er staat...

ik vraag me af?? dus chocomelk vraagt zich af,waarom mensen moeten internetten...
Nou ja ik,heb al redenen gegeven,sommige zijn idd met hun telefoon in de hand van alles aan het doen... :lol: zwaar verslaafd facebook etc...zie het voor me,ene hand telefoon andere hand probeer je te zwemmen ...of.....ja vul zelf in.. :lol:

Moet iedereen zelf weten,ik alleen de noodzakelijke dingen en klaar,

mika21
Berichten: 219
Lid geworden op: 08 mar 2013 09:28

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door mika21 »

rozemarijntje schreef:Hoi mika

Nou soms schrijf je iets en wil je iets nog even erbij zetten of veranderen,dan kan dat bij knopje wijzigen
Maar soms staat er dan( nu niet?) 1 x bewerkt of 2 x...
Sommige op het forum claimen dan ,wat stond daar of...bla bla bla

Ik zet dus neer....even ter zake,ik heb er stukje bij gezet..

Nou welkom als je nieuw bent,je bent al aardig op weg quoten enz lukt je allemaal goed enz,dus bij deze,nou ja nieuw vanaf maart toch al?.
Bedankt voor info. Ben sinds kort weer actief en daarom toch nog niet helemaal thuis. Dus vandaar mijn vraag.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Graag gedaan

snoetie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2014 19:04

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door snoetie »

Nou dan moet je in de jachthaven van Zoutkamp liggen (aan de andere kant van het Lauwersmeer)
Betaal bijna 100 euro voor 6 maand voor die gammele kpn hotspot.
s,nacht een downloadsnelheid van amper 1 mbit, overdag is het al niet veel beter,
Ja om je,n mail te checken volstaat het maar probeer geen filmpje te bekijken op youtube, kom je van een koude kermis thuis.
Vaak geklaagd bij de beheerder en bij kpn, niets helpt, arrogantie ten top, (ja meneer het is niet anders).

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door encore »

en offtopic en je begrijpt blijkbaar niet hoe de techniek functioneert en je verwachtingen zijn behoorlijk onrealistisch en je wenst voor een duppie op de eerste rij te zitten.

Een Hotspot is gewoon een WiFi verbinding en heeft ook alle ongemakken van een WiFi-verbinding. WiFi is leuk bedacht ooit, maar het succes gaat er ook voor zorgen dat het over een tijdje zal worden vervangen. Als er ergens teveel gebruikers zijn dan trekt het WiFi-dingetje het gewoon niet meer. En daar word o.a. jij erg boos van. Misschien terecht, en misschien ook niet. Het zal er in ieder geval niet beter op worden door te bellen naar de Klantenservice.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door crazyme »

encore schreef:en offtopic en je begrijpt blijkbaar niet hoe de techniek functioneert en je verwachtingen zijn behoorlijk onrealistisch en je wenst voor een duppie op de eerste rij te zitten.

Een Hotspot is gewoon een WiFi verbinding en heeft ook alle ongemakken van een WiFi-verbinding. WiFi is leuk bedacht ooit, maar het succes gaat er ook voor zorgen dat het over een tijdje zal worden vervangen. Als er ergens teveel gebruikers zijn dan trekt het WiFi-dingetje het gewoon niet meer. En daar word o.a. jij erg boos van. Misschien terecht, en misschien ook niet. Het zal er in ieder geval niet beter op worden door te bellen naar de Klantenservice.
Omgerekend betaal je voor wifi 108 euro per maand.

Dan mag je ook wel een fatsoenlijke verbinding verwachten.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door olaf79 »

encore schreef:en offtopic en je begrijpt blijkbaar niet hoe de techniek functioneert en je verwachtingen zijn behoorlijk onrealistisch en je wenst voor een duppie op de eerste rij te zitten.

Een Hotspot is gewoon een WiFi verbinding en heeft ook alle ongemakken van een WiFi-verbinding. WiFi is leuk bedacht ooit, maar het succes gaat er ook voor zorgen dat het over een tijdje zal worden vervangen. Als er ergens teveel gebruikers zijn dan trekt het WiFi-dingetje het gewoon niet meer. En daar word o.a. jij erg boos van. Misschien terecht, en misschien ook niet. Het zal er in ieder geval niet beter op worden door te bellen naar de Klantenservice.
Grote onzin. Dit heeft niks met de wifi techniek te maken. Die wifi hotspot maakt als bij toverslag verbinding met de rest van de wereld (lees het internet). Die wifi hotspot is ook afhankelijk van een 3g of vaste verbinding om het internet te kunnen doorgeven.
Het probleem is dat die verbinding vaak in de buitgebieden zeer slecht is. Dat merk je ook in de trein waar ook (gratis) wifi hotspots zijn. Die wifi is krachtig genoeg maar de verbinding tussen wifi en het internet is slecht.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door olaf79 »

crazyme schreef:
encore schreef:en offtopic en je begrijpt blijkbaar niet hoe de techniek functioneert en je verwachtingen zijn behoorlijk onrealistisch en je wenst voor een duppie op de eerste rij te zitten.

Een Hotspot is gewoon een WiFi verbinding en heeft ook alle ongemakken van een WiFi-verbinding. WiFi is leuk bedacht ooit, maar het succes gaat er ook voor zorgen dat het over een tijdje zal worden vervangen. Als er ergens teveel gebruikers zijn dan trekt het WiFi-dingetje het gewoon niet meer. En daar word o.a. jij erg boos van. Misschien terecht, en misschien ook niet. Het zal er in ieder geval niet beter op worden door te bellen naar de Klantenservice.
Omgerekend betaal je voor wifi 108 euro per maand.

Dan mag je ook wel een fatsoenlijke verbinding verwachten.
Er is verschil tussen fatsoenlijk en snel.
TS kan misschien beter gebruik maken van 3g / umts op zijn smartphone en deze als hotspot gebruiken?

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door encore »

olaf79 schreef:... Die wifi is krachtig genoeg maar de verbinding tussen wifi en het internet is slecht.
Nou begin ik echt te denken dat je een heel goed weekend hebt gehad. Want wat je daar zegt raakt kant noch wal.
En wat betreft Crazyme
Omgerekend betaal je voor wifi 108 euro per maand.

Dan mag je ook wel een fatsoenlijke verbinding verwachten.
Verwachting bijstellen, dat zei ik al. Hotspots doemen trouwens overal op, vooral die gratis zijn. AH, MacD, Ikea...Ik zou nooit extra betalen voor WiFi, juist omdat het zo instabiel is.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!

Ongelezen bericht door crazyme »

encore schreef:
olaf79 schreef:... Die wifi is krachtig genoeg maar de verbinding tussen wifi en het internet is slecht.
Nou begin ik echt te denken dat je een heel goed weekend hebt gehad. Want wat je daar zegt raakt kant noch wal.
En wat betreft Crazyme
Omgerekend betaal je voor wifi 108 euro per maand.

Dan mag je ook wel een fatsoenlijke verbinding verwachten.
Verwachting bijstellen, dat zei ik al. Hotspots doemen trouwens overal op, vooral die gratis zijn. AH, MacD, Ikea...Ik zou nooit extra betalen voor WiFi, juist omdat het zo instabiel is.
Thuis werkt mijn wifi voor 25 euro per maand beter dan bij Landal waar het 4x zo duur is.

Waarom wifi instabiel zou zijn moet encore nog maar eens duidelijk maken.

Gesloten