LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN komt afspraken niet na

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
juk
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 feb 2011 13:39

KPN komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door juk »

KPN komt afspraken niet na


Ik ben al jaren klant van KPN, heb daar alles lopen : internet compleet al onze mobiele-en , zeer compleet dus.
Toen ik op enig moment de prijs die ik betaalde vergeleek met diverse kennissen vond ik toch wel dat ik erg veel betaalde.
Ik zocht contact met KPN en overwoog opzegging.

De mevrouw die me op 12 november om 11.55 uur te woord stond gaf aan dat ik weliswaar een jaarcontract had dat nog tot mei liep, maar na enig speurwerk kon ze we wat voor me doen omdat ik zo'n trouwe klant was en ben.
ik zou tot eind van de looptijd van het contract een extra korting krijgen (met behoud van de functionaliteit), ik besloot dat aanbod maar te accepteren, en ik was weer goede vrienden met KPN (dacht ik).

Inmiddels was ik voor 2 weken met vakantie, toen ik me realiseerde dat ik nog geen bevestiging had gekregen via de e mail. Bij andere wijzigingen of afspraken kreeg ik een bevestiging voordat ik bij wijze van spreken de verbinding had verbroken.
Ik heb op het forum van Mijn KPN een melding gemaakt van het feit dat ik nog geen bevestiging had gekregen. Daarop reageerde een moderator (ik denk iemand die bij KPN werkt) genaamd Thomas met de mededeling dat hij het had nagekeken. Ik kon me niet verder helpen omdat mijn contract volgens zijn gegevens tot 12 mei liep. Aan hem de vraag of hij na kon kijken wat ik met die mevrouw had afgesproken op 12 november. Dat kon hij kennelijk niet.

Daarom heb ik datzelfde moment via de website van KLP een klacht ingediend via een formulier op de website.
Op maandag 23 nov wordt ik door ene Jaap, die zich niet verder bekend wenst te maken om 11: 26 uur gebeld. Hij deelt mij mee dat hij niets voor mij kan doen. Mijn abonnement loopt tot mei volgend jaar. Ik stel de vraag of hij het gesprek kan nagaan dat ik gevoerd heb (en dat toch wordt vastgelegd bij KPN ) omdat ik toch ook denk dat de KPN zich aan de gemaakte afspraken gaat houden; daarop geeft Jaap aan dat hij niet doet.

Een vreemde zaak. Ik besluit het (na terugkeer thuis, want daar heb ik alle gegevens vastliggen) contact op te nemen met iemand die een functie in de buurt van de directie vervult, en die mij al eerder op een goede manier heeft geholpen.

Ik heb voor de zekerheid nog maar op maandag 23 nov 11,25 uur in een apart klachtenformulier nog maar even gevraagd of ik een schriftelijke bevestiging kan krijgen van het feit dat de KPN niet bereid is het telefoongesprek dat ik voerde terug te halen, teneinde te bewerkstelligen dat KPN gemaakte afspraken nakomt. Ik wacht nog op een schriftelijke bevestiging, maar ik heb er een hard hoofd in.

Als ik thuis ben zal ik dus mijn contact in de buurt van de directie benaderen, ik dacht het eerst via de gewone route te bewandelen. Het is toch van de zotten dat KPN haar afspraken niet nakomt, en daar blijkbaar zelfs niet aan herinnerd wil worden.

Ik denk wel dat ik aan het langste eind trekt, maar vervelend dat ik daar zoveel energie in moet stoppen
Groet
Johan

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: KPN komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als je druk wilt zetten via de achterdeur (lees: buiten de officiële kanalen om) is het niet zo verstandig alles al publiekelijk op internet te gooien. Als dat "contact bij de directie" verstandig is, brandt hij of zij de vingers hier niet aan.

John Pierik
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jan 2021 15:10

Re: KPN komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door John Pierik »

Ik heb gelijk soortgelijk probleem.
Ik heb gesprekken nu opgenomen en heb bewijzen dat er toezeggingen worden gedaan die niet worden nagekomen. Ik laat het erop aankomen. Factuur van gratis monteur ga ik niet betalen. KPN heeft zelf akkoord gegeven op formulier voor monteurskosten, geen handtekening van mij.
Helpdesk zou dit oppakken en corrigeren. Helaas geen contact meer gehad maar wel de kosten van de monteur al op de maand factuur.
Wordt vervolgd.

Gesloten