LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN moet nog komen.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Regelmatig worden wij gebeld voor een nog goedkoper en beter abonnement.
Na een heen en weer gebel omdat we nogal wantrouwend waren spraken we met de meneer af dat we over stag zouden gaan, en hadden uitgerekend dat wat hij aanbood inderdaad goedkoper was en meer mogelijkheden op te televisie.
We gingen niet over 1 nacht ijs, maar de man was vasthoudend en beloofde dat we er beslist op vooruit gingen.
In april zou een monteur komen en het kpn kastje aansluiten en de rest zou vanzelf lopen, wij hoefden niets te ondernemen, het abonnement met ziggo zou afgezegd worden.
Enfin we hebben de hele maand april afgewacht, maar de goede man moet nog komen.
Kijk zoiets vind ik nou zo jammer. Wij betalen nog steeds teveel en zij laten na zeker 5 telefoontjes over en weer de zaak lopen en komen de beloofde afspraak niet na.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door nevermind »

En van het hele gebel geen schriftelijke bevestiging gehad van de KPN, welk abonnement jullie gekozen hebben?
Waaruit blijkt nu, dat de KPN goedkoper dan Ziggo is?
Uit de mooie worden van IEMAND welke gebeld heeft, want zeker weten jullie ook geen naam.
Als jullie naar KPN willen, dan is er een eenvoudige oplossing via Internet te bestellen, of na een KPN winkel te gaan, dan hoef je zelf nog niet de deur uit.

john duelieux
Berichten: 104
Lid geworden op: 16 jun 2012 16:39

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door john duelieux »

Wilsophie schreef:Kijk zoiets vind ik nou zo jammer. Wij betalen nog steeds teveel en zij laten na zeker 5 telefoontjes over en weer de zaak lopen en komen de beloofde afspraak niet na.
Heel jammer inderdaad, maar misschien betaalt U toch niet teveel. Het zijn natuurlijk niet alleen de kosten en de mogelijkheden die een bedrijf op papier biedt, maar ook wat ze in de praktijk daar tegenover zetten. Duidelijk is dat Ziggo levert, en dat KPN verstek laat gaan.
Weet U zeker dat U diensten bij KPN wil afnemen? Stel dat er storing is of U heeft andere klachten???
zij laten na zeker 5 telefoontjes over en weer de zaak lopen en komen de beloofde afspraak niet na.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

We hebben 2 formulieren ingevuld om fiat te geven het andere abonnement op te zeggen.
De naam hebben wij wel, maar dat wil ik niet op internet zetten.
Verder eigen notities gemaakt tijdens het gesprek.
Het verschil in de kosten weet ik niet meer, wij hebben het zo gelaten, omdat we tevreden zijn over ziggo en alles prima "loopt".
Het gaat mij er niet om dat ik persé een ander abonnement wil, dan was ik wel naar de KPN winkel gegaan, het gaat mij om dit topic dat iemand van de KPN, zijn tijd steekt in het werven van een nieuwe klant en veel telefoontjes eraan besteedt om ons te overtuigen, tot je zo iemand vertrouwt op zijn woord en beloften en het was een aardige jongeman, maar dat er dan vervolgens nooit meer iets gebeurt.
Dat weerhoudt mij van een volgende keer.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door nevermind »

We hebben 2 formulieren ingevuld om fiat te geven het andere abonnement op te zeggen.
Maar geen formulier voor het bestellen van de KPN aansluiting ingevult.
Op het formulier staat toch jullie nieuw klantnummer, waarom niet gebeld?
Een monteur afspraak krijg je ook schriftelijk medegedeeld.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

nevermind schreef:
We hebben 2 formulieren ingevuld om fiat te geven het andere abonnement op te zeggen.
Maar geen formulier voor het bestellen van de KPN aansluiting ingevult.
Op het formulier staat toch jullie nieuw klantnummer, waarom niet gebeld?
Een monteur afspraak krijg je ook schriftelijk medegedeeld.

Waarschijnlijk ook geen bevestiging gekregen?

Lekker blijven zitten als je tevreden bent, zo goedkoop is KPN niet.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Als ik het goed begrijp heeft mijn man gewacht op een bevestiging om die formulieren tot opzegging weg te sturen en die bevestiging is uitgebleven.
En nogmaals we zijn tevreden en betalen dan maar iets meer dan bij KPN.

Ik vind het geldverspilling als "mijn personeel "zo zou werken.
Maar dat zal wel de consequenties zijn van dergelijke "callcenters".
Dat weet ik niet zeker, uiteraard.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

nevermind schreef:
We hebben 2 formulieren ingevuld om fiat te geven het andere abonnement op te zeggen.
Maar geen formulier voor het bestellen van de KPN aansluiting ingevult.
Op het formulier staat toch jullie nieuw klantnummer, waarom niet gebeld?
Een monteur afspraak krijg je ook schriftelijk medegedeeld.
Waarom niet gebeld?
Het was een actie van iemand van KPN en hij zou alles regelen tot glorie van onze portemonnaie.
Waarom moet ik als klant erachter aan bellen?
De monteursafspraak zou ergens in april plaatsvinden en een nadere datum zou bevestigd worden, en dat is nu mijn item.
Ik word gestoord via de telefoon door een opdringerige verkoper en nogmaals omdat wij zo achterdochtig zijn duurde de onderhandelingen minstens een paar telefoontjes.
Het kwam allemaal in orde.
Wij waren niet actief, maar ZIJ!
Wij beloofden geen koeien met gouden horens, maar Zij!

Je moet je voorstellen dat mijn man meteen al nee zei, en dat ook toelichtte echter de man bleef volhouden dat we goedkoper uit waren met een x abonnement. Als de klant dan uiteindelijk toezegt, is het toch absurd dat je nooit meer iets verneemt?
Of ben ik gek?

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Het is vaak zo inmiddels dat zaken gewoonweg worden omgedraaid.
Toen ik ooit mijn lelijke eend niet meer op mijn oprit zag staan in een klein afgelegen dorpje en hij gestolen bleek te zijn, omdat de sleutels er nog in zaten na het schoonmaken en zuigen van de auto, kreeg ik nog op mijn kop toe van de politie.
Niemand heeft recht op het jatten van andermanszaken, al staat mijn voordeur wagenwijd open.
Verdikkeme!!
Ik kom hierop omdat bij veel mensen die ik ken tijdens hun vakantie is ingebroken. "Ze zullen wel...." ( de achterdeur niet goed hebben afgesloten)
Potverdikkeme, handen thuis van eigendommen van een ander.
En terug naar mijn topic.
De klant is en blijft koning.
Het is MIJN geld.
En IK bepaal waar Ik dat aan uitgeef.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Je moet je voorstellen dat mijn man meteen al nee zei, en dat ook toelichtte echter de man bleef volhouden dat we goedkoper uit waren met een x abonnement. Als de klant dan uiteindelijk toezegt, is het toch absurd dat je nooit meer iets verneemt?
Of ben ik gek?
Een beetje wel, want als je tevreden bent over je provider waarom dan weggaan? Juist dat opdringerige moet je aan het denken zetten.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door nevermind »

Waarom niet gebeld?
Het was een actie van iemand van KPN en hij zou alles regelen tot glorie van onze portemonnaie.
Waarom moet ik als klant erachter aan bellen?
Mij is een en ander duidelijk en ik laat het erbij. :wink:

PS
Zie net nog een bericht over een gestolen eend, dat maakt het mij nog duidelijker.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Zie net nog een bericht over een gestolen eend, dat maakt het mij nog duidelijker.
Waar slaat dit op? Dat het off topic is , is overduidelijk meer niet.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Natuurlijk lijkt het offtopic, maar de zaak werd omgedraaid. Ik moet erachterheen bellen enz... en daarom het voorbeeld dat we in Nederland zo ver zijn dat als je kritiek hebt op klantwerving zonder zich aan hun woord te houden dat het dan de "schuld" is van de klant, en daarom mijn voorbeeld over mijn gestolen auto.

Off topic, maar een voorbeeld, en leg mij nu eens uit wat dan duidelijk is?
Want dit is zo makkelijk om af te haken met een cliché.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

ciske schreef:
Je moet je voorstellen dat mijn man meteen al nee zei, en dat ook toelichtte echter de man bleef volhouden dat we goedkoper uit waren met een x abonnement. Als de klant dan uiteindelijk toezegt, is het toch absurd dat je nooit meer iets verneemt?
Of ben ik gek?
Een beetje wel, want als je tevreden bent over je provider waarom dan weggaan? Juist dat opdringerige moet je aan het denken zetten.
Ja en nee Ciske, want als duidelijk via cijfers wordt aangetoond dat iets nog beter kan voor minder geld, ben ik ook gewoon een mens, danwel een nederlander.
Hij klonk zo overtuigend dat wij het wel aandurfde.
Maar weer het woordje "omdraaien", want het mag toch niet zo zijn dat een opdringerige boodschap in mijn beleving onwaar is?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door berndv »

Er is hier volgensmij niemand die gezegd heeftndat het uw schuld is. De schuld ligt wel degelijk bij KPN. Echter om "het probleem", voor zover het een probleem is, op te lossen zou TS actie moeten ondernemen. KPN doet een wervingsactie en maakt het niet af, dat zou een verlies voor KPN kunnen zijn. Mocht u nu echt graag klant willen worden, kunt u actie ondernemen, zij willen graag uw geld, maar doen er verder geen moeite voor, pech voor hun.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Nee ik onderneem geen actie nu niet en ook niet toen ik gebeld werd.
Volgens mij heb ik het woord 'schuld" gebruikt. :oops: binnen een algemeen verband.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door berndv »

Wilsophie schreef:dat het dan de "schuld" is van de klant
dit bedoelde ik, en ik had het idee dat je je beschuldigd voelde door sommige reacties hier. We snappen allemaal het punt waar het om draait, maar u gaat geen actie ondernemen, en gelijk heeft u, en KPN schijnbaar ook niet. Gemiste kans voor KPN.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Duidelijk dank je wel.
Goede zondag verder.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Dus toch alsnog overstag gegaan en KPN zou 25 october een pakket sturen en we moesten zelf een monteur regelen.
Wij komen 24 october speciaal terug van vakantie en wat blijkt nu?
Het pakket was al op 20 october bij onze afwezigheid bezorgd bij de buren.
Tja...geen monteur kunnen regelen voor bijvoorbeeld het termijn wat er voor staat n.l. 3 dagen.
Toch maar eens bellen hoe dat zit.
Gewoon 3 dagen zonder internet en tv, want nu kan de monteur pas op 2 november komen i.p.v. 31 october waar het abonnement met Ziggo afloopt.
Ik hoop maar dat het goed komt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: KPN moet nog komen.

Ongelezen bericht door ciske »

Als je het zelf niet kan installeren ,waarom vraag je het dan niet aan een handige buurjongen ,of iemand anders, is makkelijk genoeg hoor.

Gesloten