LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ebony
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:47

kpn

Ongelezen bericht door ebony »

Ik heb een probleem met KPN. Ik had een offerte opgevraagd via de mail (internet +bellen) die later schriftelijk totaal niet klopte en dus heb ik geannuleerd. Alles was goed en op tijd totdat ik een modem kreeg opgestuurd. Ik heb gebeld en vertelt dat ik alles geannuleerd had en geen modem wilde hebben, dus teruggestuurd alles in orde. Totdat op uitgerekend 1 april geen internet en geen telefoon, Telfort gebelt (mobiel) die ons vertelde dat KPN alles bij hun had geannuleerdvan ons. KPN weer gebelt (mobiel) nee die hadden niks geannuleerd want wij waren op tijd met annuleren geweesr bij hun (ook de brieven van gehad) Ondertussen zat ik 2 weken zonder internet en heb nog geen telefoon. KPN is via de mail niet te bereiken en ik maak steede meer mobiele kosten hoe kan ik een geldelijke tegemoetkoming krijgen van KPN en mogen zij zo mijn abonnemten opzeggen?

xnez
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 dec 2009 09:08

Re: kpn

Ongelezen bericht door xnez »

Gewoon simpelweg vragen of ze u misschien kunnen tegemoet komen in de onkosten voor het bellen.

Wanneer ik bel is dit nooit een probleem,en krijg ik een ruime vergoeding :D

Dank u KPN!!! :D

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: kpn

Ongelezen bericht door tiptoo »

ik denk eerder een aangetekende brief sturen want bij KPN zitten alleen callcenter mensen en die nemen het niet zo nauw met de regels weet er alles van, succes!

donvokoun
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 apr 2010 19:48

Re: kpn

Ongelezen bericht door donvokoun »

de callcenter mensen zijn inderdaad waardeloos, werd laatst na een lange wachttijd heel onbeschoft behandeld, denk dat een brief beter zal werken ja!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: kpn

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bijna onvindbaar (kostte me een paar minuten), maar HIER kun je het beste een klacht indienen:
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bi ... er/ask.php

Je moet wel een ontvangstbevestiging krijgen van KPN.

Brieven die je onaangetekend naar KPN stuurt, worden niet beantwoord!

Gesloten