LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krijg helemaal geen facturen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Petra Saive

Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Petra Saive »

Ik probeer nu al 5 maanden facturen te krijgen voor Chello en PRiority. Kan dit zomaar?

Martina

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Martina »

Nou Petra je bent niet de enige die geen factuur ontvangt van upc.
Zelf heb ik 6 maanden chello en ook ik heb nog steeds geen factuur ontvangen van upc.
Ieder keer als ik de klantenservice bel dan krijg ik iedere keer te horen u moet geduld hebben, want we zijn er mee bezig en het komt allemaal in orde einde van de week heeft u de factuur thuis.
Maar tot op heden ook helemaal niets maar je kunt niets doen dan afwachten.

Martina

Petra van Kampen

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Petra van Kampen »

Ik heb 7 maanden geen facturen gehad. Vaak gebeld en net zo vaak belooft dat het verwerkt zou worden. Niet dus.
Na 7 maanden kreeg ik een dreigbrief dat ik wanbetaler was en binnen 2 weken moest voldoen anders zou ik afgesloten worden. Ondanks ik pisnijdig was heb ik het gehele bedrag keurig betaald. Twee weken later werd ik ondanks ik betaald heb afgesloten. Gebeld en de helpdeskmedewerker zij dat ze het geld niet hadden ontvangen terwijl het op mijn afschriften goed was afgeboekt.
Sinds kort heb ik ISDN van Planet Internet. De perfecte helpdesk en over een half jaar komt hier MXstream.
Zolang kan ik wel wachten.
Ik wacht bij UPC alleen nog op de borg van mijn modem.
Verder wil ik met die lui nooit meer iets te maken hebben.


Petra

E-meX

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door E-meX »

Als je mij je klantnummer of je postcode huisnummer mailt op [email protected] zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Over het algemeen wiol dit zeggen dat je nog niet in inning bent gezet. Dit kan zelfs in je voordeel uitpakken.

U mag het zeggen

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door U mag het zeggen »

Sinds de invoering van het nieuwe factureringssysteem komt dit probleem inderdaad vaak voor. In juni vorig jaar is dat systeem in de regio Friesland/Flevoland gestart. 7 maanden kan inderdaad dus (juni tot december) en dat is ook het uiterste.

Even de juridische kant: wettelijk gezien heeft UPC het recht om alle kosten van die 7 maanden in 1 keer in rekening te brengen. In het slechtste geval gebeurt dat ook; automatisch wel te verstaan. Wat kan de klant doen? Die mag direct om een betalingsregeling vragen, welke zonder twijfel meteen wordt getroffen. Geen probleem, want wees nou eerlijk: een rekening ophopen is niet echt redelijk.

D. de Klerk

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door D. de Klerk »

Ik heb ook een tijdje geleden problemen gehad met UPC wat betreft de betalingen. Ik kreeg geen rekeningen. Ik meerdere malen gebeld. En die mensen aan de telefoon kunnen er ook niets aan doen, maar ik werd zo pisnijdig dat ik uiteindelijk bij de vice-president van UPC terechtkwam en die vertelde eerlijk waarom ik geen rekeningen kreeg. Ze waren zo stom geweest om i.p.v. mijn adres hun adres als factuuradres in het systeem te zetten, zodat de rekeningen dus intern bleven. Uiteindelijk kreeg ik een rekening, maar ik moest wel het bedrag in 1 keer betalen. Ik wil weten of dit UPC dit zomaar ongestraft kan doen. Verder wil ik zeggen dat ik het ronduit schandalig vind dat dit ook nog eens vaker voorkomt dan alleen bij mij!

Nogges

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Nogges »

Toe maar.... de vice-president nog wel! Als u dat serieus gelooft, dan moet ik u toch uit de droom helpen!
Het is al zeldzaam dat een callcenter-supervisor een gesprek overneemt, of iemand belt! Laat staan dat iemand van de hoogste staf met u zou bellen!
Ik denk dat er of een grap met u uitgehaald is, of, zonder beledigend te willen zijn, u zit maar wat te zwetsen!
Want kom nou, denkt u, dat als u een kapotte gloeilamp koopt dat u vice-president van phillips te spreken krijgt?

Media Relations UPC Neder

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Media Relations UPC Neder »

WAARSCHUWING AAN ALLE KLANTEN VAN UPC NEDERLAND IN DIT FORUM


In dit forum geven een of meerdere mensen zich uit voor medewerkers van UPC. Zij pretenderen ‘met de beste intenties’ uw vragen te willen beantwoorden en eventuele concrete klachten te willen oplossen. Soms uiten zij zich echter ronduit klantonvriendelijk.

De postings van deze zogenaamde medewerkers geschieden anoniem. Hoewel we niet kunnen uitsluiten dat sommige van hen daadwerkelijk bij UPC werken, hebben we de stellige indruk dat een aantal van hen dat in ieder geval niet doen.

Dringend adviseren wij u voorzichtig te zijn met het beschikbaar stellen van uw privé-gegevens. Publicatie van uw gegevens in dit forum en/of mailen naar anonieme e-mail accounts werkt misbruik in de hand.

Indien u vragen heeft of een klacht, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van UPC Nederland, telefoon 0900 15 80 (10 eurocent p/m) of telefoon 0800 14 24. Woont u in Zuid-Holland dan kunt u bellen met telefoon 0800 06 03. Voor informatie kunt u tevens terecht op www.upc.nl of op het UPC Infokanaal op uw televisie.

Met vriendelijke groet,

Ronald van der Aart
Media Relations
Afdeling Corporate Communications
UPC Nederland

directie upc nederland

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door directie upc nederland »

Met betrekking tot hr v.d Aart moet ik u mededelen dat vermoemde hr niet bij UPC werkt .

sockolsky

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door sockolsky »

als die gek inderdaad bij upc werkt moeten ze hem heel vlug afschieten hij verziekt half nederland met zijn upc.

Gast

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Gast »

maar de dhr van Aart heeft wel gelijk.

#_#
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:08

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door #_# »

HaHaHaHahA

Lozers

Gratis internet bestaat toch!

Stef Peters

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Stef Peters »

krijg jarenlang al geen facture van UPC, het is daar zo'n zooitje dat ze het helemaal niet doorhebben enige positieve van UPC. houden zo........hahahahaha wat een stelletje achterlijke sukkels hahhahahaha

Gast

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Gast »

Je zal je moeder vast bedoelen.

Zielepieten.
Vraag dan lekker mijn factuur online aan als je zo graag facturen wil zien.

Gast

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Gast »

Heb het ZOOO VAAAK aangevraagd maar volgens HET systeem heb ik geen aansluiting. Dan niet toch?

Li

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Li »

Dat komt doordat jij je nooit op hebt gegeven als klant op dat adres

siertuin

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door siertuin »

Alle mensen die geen facturen ontvangen zou ik willen adviseren om te vluchten voor het te laat is.
Als die idioten eidelijk wakker worden komen de meest belachelijke facturen jou richting op. Geen touw meer aan vast te knopen, oncontroleerbaar en met UPC valt geen normaal gesprek te voeren.

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door GAST00144 »

Ik zou zeggen maak geen slapende honden wakker en als ze toch wakker worden zeg je gewoon dat je het niet in een keer kunt betalen. Gaan ze hier niet mee akkoord dan zeg je dat ze het wettelijk verplicht zijn.

Medewerker UPC

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door Medewerker UPC »

Sinds oktober stuurt UPC geen facturen meer naar klanten die enkel Radio & TV en\of Chello afnemen én die per automatische incasso betalen.

Reden hiervan is dat veel van deze klanten kenbaar gemaakt hebben dat de steeds terugkerende facturen met steeds hetzelfde bedrag geen toegevoegde waarde meer hebben, eventuele wijzigingen in tarieven worden van te voren naar de klanten gecommuniceerd. Én is het beter voor het milieu.

Mocht u wel facturen willen ontvangen ? Bel even naar 0900-1580 en het word voor u geregeld.

Eventueel kunt u sinds enige tijd ook uw facturen via internet opvragen en betalen. (meer info: www.upc.nl)

tja, lijkt allemaal zo moeiijk, maar is het niet, en oké, dan kan er inderdaad wel eens een factuuradres aangepast moeten worden, deze verhuizingen worden door mensenhanden ingevoerd, ieder mens kan wel eens wat vergeten\fout doen.... maar ja, is geen UPC Medewerker voor nodig om dat uit te leggen.......................

GAST00144
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 jan 2004 12:19

Re: Krijg helemaal geen facturen

Ongelezen bericht door GAST00144 »

Jullie werken tot zo laat en toch is het werk iet af dat is zo zielig. misschien moet UPC overwegen om mensen in dienst te nemen van dit forum die hebben denk ik meer verstand dan jullie

Gesloten