LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekker hoor...

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Maiky-NiSuTe
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 okt 2008 10:20

Lekker hoor...

Ongelezen bericht door Maiky-NiSuTe »

had ik weer net een paardagen internet... POEF! .... weer alles weg .. geen telefoon geen internet niks nada nope.. en ziggo.. tja die zeggen simpelweg dat ze t zelf ook niet meer snappen en het schandalig vinden.

sins zaterdag 6 Dec 2008 (presies 2 maanden later toen dus dit hele gez***k begon) hebben we weer internet en telefoon. maar ik durf nog geen formulier in te vullen omdat telkens na een korte tijd van vreugde mijn teleurstelling weer des te groter is als we WEER zonder dit alles zit.

wanneer moet ik mijn beklacht in diennen?

schade posten zijn:

mobiele telefoon rekening
x box live maandelijkse kosten
website deheeg maandelijkse kosten
vrij nemen en regel kosten
kosten overschrijf formulieren (kon biet internet bankieren en tele bankieren)

en dan heb ik het niet eens over de afspraken en zakelijke conecties die hier door misgelopen zijn.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door queenfan »

is jouw modem niet kapot????
En onkosten wordt moeilijk denk ik

diquydiq
Berichten: 145
Lid geworden op: 16 sep 2005 17:43

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door diquydiq »

Maiky-NiSuTe, man durf een kerel te zijn en verlaat tijdig het zinkende schip, voordat het te laat wordt om er nog ooit spijt van te krijgen!!! :roll:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door D1RK »

Je kunt beter hier zeggen dat het modem nog werkte... en niet stuk was maar....

Tussen werken en foutloos werken zit een verschil.
Soms gaat het modem vreemde dingen doen waardoor jij in problemen komt.
Dus ook een werkend modem hoeft nog niet goed werkt te leveren!
Ruilen met andere Ziggo klanten is de manier om te testen of het modem goed werkte!
Verder zijn er zoveel mogelijkheden voor storingen dat zomaar klagen niet helpt.
Omschrijf de klachten eens duidelijk want er is soms hier een oplossing die goedkoper is dan de 0900 helpdesk van hun.

Maiky-NiSuTe
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 okt 2008 10:20

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door Maiky-NiSuTe »

in tilburg heb je geen keuze want zigo is de enige die deze upload speeds heeft en tja die heb ik nodig voor online gamen en voor mijn website. dus helaas..

freggel
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 dec 2008 20:34

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door freggel »

Lijkt mij dat je in een spagaat zit. Het is tegenwoordig geen uitzondering meer wanneer je telefonie uitvalt, bij digitale abonnement dan. Ik zou het op slechte kwaliteit van diensten houden. Mocht er echt iets kapot/defect zijn dan werkt het meestal ook niet uit zichzelf weer.

En zoals bij veel grote bedrijven is het als consument. Take it or leave it. Maar in jouw geval is het dus niet mogelijk. Wel vette pech.

Maiky-NiSuTe
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 okt 2008 10:20

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door Maiky-NiSuTe »

inderdaat maar ik hoop dat noord brabant ooit meer providers krijgt die ook een goeie upload speed hebben

Maiky-NiSuTe
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 okt 2008 10:20

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door Maiky-NiSuTe »

zo ik heb alles verstuurt en ik hoop dat ik het goed gedaan heb. dit is wat ik mailde:

van af 6 Okt tot 6 Dec hebben wij GEEN tenefoon gehad nog internet daarom (op bazis van Wet telecommunicatie artikel 7.1g ) wens ik terug gave van 2 maanden abonoment kosten (180,-) en een tegemoet koming in mijn scahde posten

schade posten zijn:

mobiele telefoon rekening: 135,-
x box live maandelijkse kosten: 12,-
website deheeg maandelijkse kosten 28,-
vrij nemen en regel kosten ??,-
kosten overschrijf formulieren (kon biet internet bankieren en tele bankieren) 24,-

en dan heb ik het niet eens over de afspraken en zakelijke conecties die hier door misgelopen zijn. ??,-

SVP zie de geschiedenis van de help desk want we zijn 2 maanden bezig geweest om alles weer terug te krijgen.

met vriendelijke groet,

Familie de Bakker


ik heb de standaart reply al ondvangen van ziggo. en nu dus maar duimen draaien in de hoop dat het goed komt.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik denk dat dit bedrijf ook weer door KPN is opgekocht en sindsdien zijn er problemen. Net als Tiscali naar Telfort en dus ook Planet Internet. Duur en zeker niet de meest prettige en beste providers geworden.

Ik zou altijd een kleinere provider nemen. Goed hanteerbaar en de mensen weten wie je bent. Je bent in alle gevallen geen nummer. Freeonline wilt klein blijven, maar ik weet dat niet van SpeedXS en TweakDSL of zij klein willen blijven. Freeonline en TweakDSL is van Cambrium. Ook van Compuserve kan ik zeggen, dat zij goed zijn, maar niet overal verkrijgbaar. Ik kom echt nooit klachten van hun tegen, dus gewoon goed te noemen. Probeer dat eens. Waar ik ook nooit klachten van tegen kom is van Solcon, dat is een christelijk internetbedrijf, waarbij ik u gerust kan stellen, dat er geen Messias over uw bureaublad komt te fietsen, die zegt:"Bekeert U, Bekeert U". Zij doen het allemaal goed. Ik zou daar eens een kijkje nemen.

Succes,

Uranus.

Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: Lekker hoor...

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Ik snap niet waarom mensen naar een ISP stappen, die juist een naam heeft de boel niet voor elkaar te hebben. Ik zou nog geeneens denken om daar naar toe te gaan.

Beste mensen, kijk eerst naar de klachten van dat bedrijf VOORDAT u met ze in zee stapt. Dat scheelt 90% van uw hoofdpijn

Van deze Providers ben ik nog nooit een klacht tegen gekomen:

FreeOnline
TweakDSL (beiden van Cambrium)
SpeedXS
Compuserve


Succes Uranus.

Gesloten