LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loze beloftes over de snelheid van je internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Loze beloftes over de snelheid van je internet

Ongelezen bericht door grun »

BreejKC schreef:
12 sep 2018 10:34
Die hoge snelheid van Ziggo zal ik misschien niet nodig hebben als eenvoudig particulier. Maar alleen het idee al geeft mij dat betere gevoel bij Ziggo. Aardig zou wel zijn als ik die enorme snelheid van Ziggo zou kunnen downgraden naar, pak 'm beet, 100 mbit.
Je wens is verhoord: Ziggo biedt nu het Start XXL abo aan met een snelheid van 100/10 voor 53,95 per maand.
https://tweakers.net/nieuws/143553/zigg ... bit-s.html

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Loze beloftes over de snelheid van je internet

Ongelezen bericht door renewouters »

BreejKC schreef:
12 sep 2018 10:34

Die hoge snelheid van Ziggo zal ik misschien niet nodig hebben als eenvoudig particulier. Maar alleen het idee al geeft mij dat betere gevoel bij Ziggo. Aardig zou wel zijn als ik die enorme snelheid van Ziggo zou kunnen downgraden naar, pak 'm beet, 100 mbit. De prijsvergelijking zou dan weer in het voordeel van Ziggo uitvallen.

Mocht ik ooit nog een ander alternatief willen dan blijft alleen eeen glasvezelaansluiting over. Maar die moet nog wel in onze woonplaats aangelegd worden. Dus voorlopig kan ik dat wel vergeten.
Nog iets dat je in je overweging mee zou kunnen nemen: internationaal gezien is KPN een hele kleine speler die veel zelf moet uitdokteren. Ziggo lift mee op de grote R&D budgetten van Liberty Global, die dat voor heel veel Europese en Latijns-Amerikaanse landen in 1 keer kan doen. Liberty Global doet het voor meer dan 45 miljoen klanten.

Gesloten