LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] modems tele 2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
buzz
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2007 20:23

modems tele 2

Ongelezen bericht door buzz »

28 nov 2006 abonement afgesloten bij tele 2 compleet tot 20 mb
+ telefoon
xs4all opgezecht 28 dec zou ik internet hebben van tele 2
briefen van xs4all gehad en van kpn dat alles afgesloten zou worden
en van kpn dat ik voor 20 dec een andere profider moet hebben anders ik mij kpn adsl lijn weg
ik bellen met tele 2 ongeveer in de maand dec 10 keer mijn vraag was kan ik aangesloten worden ja hoor zegge ze meneer maak uw geen zorgen komt allemaal in orde maar bij mijn status veranderde niks en maar bellen en bellen en ja hoor 28 dec geen in ternet meer
weer bellen je meneer er is een probleem de modems zijn niet leverbaar we kunnen niet zeggen waneer se er zjn mijn vraag gelijk kan ik er nog vanaf nee dat kan niet uw termijn om op te zeggen is verstreken nou nou bloedlink was ik
nou okee en waneer gaat jullie mijn adsl lijn over nemen dat zal op 2 jan gebeuren zeggen se
ik wachten en ja hoor bij mijn status stond kunnen geen verbinding maken
ik weer bellen je sorry meneer we konden niet op u adsl lijn komen van kpn het enigste wat we kunnen doen is uw op nieuw inschrijven
nou nou een geluk bij een ogeluk ik ben zo blij dat ik er zo vanaf gekomen ben god zij dank
gelijk naar de upc winkel gerend ik had binnen en half uur weer internet en tel me eigen nr gehouden zeer tevreden over upc

mijn advies begin er niet aan telle 2
1 plus punt mensen aan de telefoon bij tele 2 zeer vriendelijke mensen
m vr gr buzz

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door Inter »

Waarom ga je niet hier
verder . Bij een ander forum zat al lang een slotje op.

rien-
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2007 11:23

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door rien- »

ik was abonnee bij @home voor i-net en tele2 voor mijn vaste en mobile telefoon .
omdat ik de aanbieding van tele2 wel interessant vond om een totaal pakket te nemen wilde ik overstappen naar tele2. Ik moest eerst mijn isdn opzeggen bij kpn om een analoge verbinding te krijgen . Tele2 zou dan terzijner tijd naadloos mijn nummer over nemen. Mijn i-net met @home moest ik zelf opzeggen. Op de vraag per wanneer ik dan i-net van hun zou hebben werd me verzekerd dat dit per 15 december 2006 zou zijn.Dit werd mij per brief mede gedeeld op 9 november. Hierna begon de ELLENDE.
15-12 geen modem, na belletje zou dit 1-1 worden
1-1 geen modem,wel afsluiting van mijn oude provider(dat moest ik dus zelf doen van tele2)
na belletje zou dit 15-1 worden, u raad het al, geen modem.
weer maar eens bellen, het zou zeker 22-1 worden afgeleverd.intussen boden ze me aan om een inbelverbinding te nemen en ik mochyt voor 10 euro per maand van ze i-netten. WOW.
22-1 weer niks
ik weer bellen, het was uitgesteld naar 1 febr.
1-2 weer niks, weer bellen dus. De jongen die me te woord stond zei dat er geen zicht op was en bood mij ter compensatie een maand gratis abonnement aan.
Ben ik lekker mee zonder verbinding.
Als nood ga ik langs de kant van de weg een niet beveiligde vebinding zoeken met mijn laptop om zo mijn belangrijke post binnen te kunnen halen.
Ik vind het net als alle voorgangers een schandalige manier van handelen van tele2.
Het zou zo eenvoudig kunnen zijn door iedereen die een aanvraag indient te zeggen dat ze voorlopig bij hun oude provider te blijven totdat alles is opgelost.
Ik heb nu een nieuw abonnement genomen bij mijn oude, @home, welke binnen 3 dagen was geregeld EN HET WERKT.
Het liefste zou ik nu alles bij @home willen onderbrengen maar ben bang dat tele2 mij aan de overeenkomst houden en daar straks last mee krijg.
Het zijn idd vriendelijke mensen bij tele2 op eentjena, die was volgens mij gestrest door de vele klachten.

allroundchauffeur
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 feb 2007 22:35

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door allroundchauffeur »

Ook hier hamer ik erop om de ouderwetse brief te vatten, de kopién ervan te bewaren, want een telefoontje of een e-mailtje is zomaar plots weg. Natuurlijk kan dat met brieven ook gebeuren, maar veel minder snel, bovendien kun je aantonen met je kopie dat je hun geschreven hebt, en ook eventueel hoeveel zodat je iets als bewijs kunt aanvoeren. Desnoods verstuur je het aangetekend, dat kost wel extra, maar het scheelt je ook aanzienlijk veel tijd en geld voor als je telefoneert.

http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/

imogelijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2007 22:46

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door imogelijk »

:twisted: :( erg zeg dat tele 2 echt erg diep triest dat ze nog durven reclame op de tv te laten zien wat een ziek bedrijf mensen die bij tele 2 werken zullen wel allemaal een trauma krijgen van de telefoontjes van ontevreden klanten die mensen hebben het nog erger dan een parkeerbonnen schrijver.ik heb het iedentieke verhaal als rien wachten wachten wachten en ze houden je maar aan het lijntje
radar doe er alsjeblief wat aan al is het maar voor de mensen aan de klachtentelefoon van tele 2 maar goed dankzij @home binnen 3 dagen kan ik hier mijn gal en medeleven effe uitspugen ik heb er bijna geen woorden voor maar wel dit
als ik vroeger iets uithaalde en ik schoof het op een vriendje af dan kreeg ik van mijn pa een dubbel zo'n harde draai om mijn oren moesten ze daar ook eens doen met het afschuiven op de modemleverancier goed bestellen moeten ze een bedrijf als samsung met 1,5miljard chinesen achter zich krijgt echtwel een paar duizend modems naar zo'n piepklein landje gestuurd binnen een weekje of wat

nickbrouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2007 17:29

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door nickbrouwer »

Zit met hetzelfde probleem.

Begin december mijn abbo bij Orange opgezegd om over te stappen naar tele 2. Ik dacht mooi snel internet voor een mooie prijs. Alles ging
goed de lijn zou 31-01-07 opgeleverd worden. Nu blijkt alles klaar te zijn
Zie de status hier onder.

Abbo nummer 1848771

1. 01 februari 2007 Tele2 heeft incasso opdracht verstuurd naar bank
2. 31 januari 2007 Tele2 heeft de ADSL systemen opgeleverd
3. 26 januari 2007 Een opdracht is verstuurd naar de modem/installatiepartner
4. 18 december 2006 De Tele2 systemen zijn gereed voor gebruik.
5. 18 december 2006 Tele2 heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
6. 17 december 2006 Tele2 heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
7. 17 december 2006 Tele2 heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
8. 16 december 2006 De respijtperiode van uw bestelling is verstreken.
9. 13 december 2006 Tele2 heeft order geregistreerd.

Toen ik op 28-01 nog niets had ontvangen heb ik maar eens gebelt wat het probleem zou zijn. Krijg te horen alles is gereed maar we hebben geen modems. Op de vraag waarom ze dit niet melden krijg je geen antwoord (lekker klantvriendelijk) maar volgens de persoon aan de telefoon zouden de modems weer binnenkomen de week erna en zouden ze de achterstand in kunnen gaan lopen. Aangezien ik nog steed niets had gekregen vorige week nog maar eens gebelt de persoon die ik toen aan de lijn kreeg komt me nu ineens niets meer vertellen of de levertijd van de modem nogmaals aangegeven dat ik het geen stijl vond dat ik geen bericht had gekregen over de problemen maar wederom geen antwoord hierop gekregen bljikbaar is dit de manier waarop ze klanten behandelen. Het frustrerende is dat de lijn gereed is van KPN heb ik ook bericht gekregen dat de lijn gereed is maar doordat zo's modem niet leverbaar is kan ik niets. Ik weet niet of andere modems ook werken maar anders moeten ze deze maar vergoeden. Ik zie het zo ze hebben eind vorig jaar gewoon geprobeert zoveel mogelijk klanten proberen binnen te halen (zo te zien ook gelukt als je alles hierover leest) terwijl ze van tevoren wisten dat ze dit niet aan konden.

Ik weet ook even niet wat ik hier aan kan doen, ik hoop dat Radar na al deze klachten dit op gaat pakken.

Ik wil wel een advies geven, begin er gewoon niet aan laat ze eerste hun rotzooi eens uitzoeken en onder controle krijgen.

Grtz Nick
:x

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door ?? »

Andere modems kunnen gewoon op Tele2 werken; internet is dan relatief eenvoudig aan de praat te krijgen, telefonie wordt een stuk moeilijker.

Overigens: naast Tele2 hebben ook Tiscali en Speedlinq momenteel leveringsproblemen. Ze zitten allemaal bij dezelfde leverancier die door de modems heen was (ze schijnen inmiddels weer te zijn begonnen met het versturen van modems).

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door Inter »

Andere modems kunnen gewoon op Tele2 werken; internet is dan relatief eenvoudig aan de praat te krijgen, telefonie wordt een stuk moeilijke
Je kletst . Het modem wat ik nu heb voor mijn oude (Versatel )Family abonnement is van een heel andere type .Was het maar zo , dan was het allemaal nog niet zo erg.

Er wordt bij dit rampbedrijf van alles beloofd .
Heb wel een rekening gekregen die ik maar eens ga anuleren.

Liegen kunnen ze goed bij de klantenservice .
Eerst zeggen ze dat hij deze week zal worden geleverd .Nu komen ze weer met een verhaal dat het nog langer gaat duren.

Kan iemand hier advies geven .
Of ik nu van mijn contract kan af komen wegens wanprestatie.

Ondertussen al meer kosten gemaakt dan het voordeeltje dat ik dacht te krijgen.
Laatst gewijzigd door Inter op 16 feb 2007 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

WebServiceTele2

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Hallo, Ik lees hier een aantal berichten over de levering van modems. Hierover hebben wij een bericht gepost. Deze is te vinden via de volgende link.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=46606 pagina 3

Hopelijk kunnen wij u hier verder mee helpen.

Vriendelijke groet,
Web Service team Tele2

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: modems tele 2

Ongelezen bericht door Inter »

WebServiceTele2


Geplaatst op 16 Feb 2007 13:35 door WebServiceTele2
Hallo, Ik lees hier een aantal berichten over de levering van modems. Hierover hebben wij een bericht gepost. Deze is te vinden via de volgende link.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=46606 pagina 3

Hopelijk kunnen wij u hier verder mee helpen.

Vriendelijke groet,
Web Service team Tele2
Je bedoelt dit :
Wij willen u graag individueel verder helpen en uw probleem proberen op te lossen. Hiervoor hebben wij echter wel uw klantnummer (of andere klantgegevens) nodig. U kunt deze posten middels een reply in dit onderwerp.

Indien wij over deze beschikken zullen wij u spoedig persoonlijk te woord proberen te staan en de problemen op te lossen. Let op: Dit betreft enkel mensen die wachten op de levering van hun modem.
Dit heb je ook al op het Kassa forum geplaatst .
Daar reageer je niet meer .Als het helpt om mijn klantnummer te zeggen wil ik dat niet hier doen.
Dan worden jullie lastig gevallen met allerlei clowns met mijn nummer .

Mail me even als je me echt verder wilt helpen.

Gesloten