LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontevreden klant van Tele 2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
OBerber
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2016 00:02

Ontevreden klant van Tele 2

Ongelezen bericht door OBerber »

Beste heer, mevrouw,

We zijn helemaal niet tevreden met Tele -2 en als klant ook erg gedupeerd!!!
Tele 2 heeft zelf onze abonnement per ongeluk per 1-2-2016 opgezegd zonder opgaaf van reden en onderbouwing. Factuur wordt altijd netjes en op tijd betaald. Sinds 31-1-2016 hebben we geen TV. Internet en telefoon werkt sinds 17 feb 2016 omdat we als nieuwe klant zijn ingeschreven, terwijl we meer dan 10 jaar klant zijn. Hadden we maar ons niet opnieuw aangemeld. We vertrouwden erop dat het weer goed zou komen.

We zijn erg gefrustreerd en erg gestrest omdat we sinds 31-1-2016 ;
- te vaak gebeld hebben, heel lang aan de lijn
- Problemen niet snel en helemaal niet opgelost
- geen reden en onderbouwing waarom ons abonnement door Tele 2 per 1 feb 2016 is opgezegd. Tele 2 kon dat niet zien.
- omdat we opnieuw weer alles moesten opvragen en het modem moeten opsturen voor een nieuwe; hoe gek en raar is het???? Terwijl met 1 knop niet eens opgelost kan worden om de opzegging door Tele2 terug te draaien? Onze huidige modem moesten we dus opsturen voor een nieuwe en dat noemen ze zich nog een commercieel bureau en klantvriendelijk? Nou echt niet dus.
- geen technisch knowhow door personeel van tele 2
-sinds 17 feb 2016 internet en huistelefoon eindelijk weer , maar geen tv verbinding.
- dus al een maand geen tv verbinding, na paar keer bellen en opnieuw aansluiting probleem niet opgelost. Probleem onbekend bij Tele 2. Binnen vijf werkdagen zouden we teruggebeld worden door het hoofdkantoor en klacht verholpen worden. Dus vandaag 26 feb 2016, nog niet gebeld door hen en tv kanalen doen nog steeds niet!!! En ja wij hebben weer vandaag gebeld en we moesten afwachten. Wat een lachertje.

We willen dan per direct ons abonnement opzeggen vanwege nalatigheid en het niet nakomen vd afspraken door Tele 2. Produkt voor Tv verbinding is niet opgeleverd. Zijn we dan een jaar vast aan Tele 2?
Het zal toch weer heel lang duren, waarom moeten we op Tele 2 wachten?

Hoe wil Tele 2 deze schade herstellen, onze stress en frustratie, te vaak zelf bellen? Al jaren waren we trouwe klanten.

Met vriendelijke groet,

Gefrustreerde Fam.. O Berber

Gesloten