LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstap kpn naar xs4all

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
meelaansyl
Berichten: 54
Lid geworden op: 05 dec 2006 14:22

overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door meelaansyl »

Ik heb wat problemen met de KPN en zit erover te denken over te stappen naar xs4all voor mijn internetabonnement.
Wie heeft ervaring met het overgaan van KPN naar xs4all?
Gezien alle ellende van het overstappen die je altijd op tv ziet ben ik wat huiverig........

suz123
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 mei 2010 22:10

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door suz123 »

Een overstap kan altijd fout gaan en kan ook zeker goed gaan. Helaas hoor je vooral de mensen bij wie het mis gaat dus het is lastig te bepalen hoe het zal gaan.
Inprinciepe maakt het geen verschil of je overstapt naar wat voor provider om te zeggen of het goed of fout gaat. Voordeel bij XS4ALL is wel hun huidige actie dat je tijdelijk mobiel internet krijgt. Dus als goed is kom je dan niet zonder internet te zitten :).

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door tiptoo »

suz123 schreef: Voordeel bij XS4ALL is wel hun huidige actie dat je tijdelijk mobiel internet krijgt. .

dat ken ik geen voordeel noemen , vind bij elke provider dat overstappen gewoon goed moet gaan , tenslotte gaat er bij het incasseren van je geld nooit iets mis.

suz123
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 mei 2010 22:10

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door suz123 »

In het technisch proces komt nog altijd een mens voor. De monteur die op de centrale wat moet omsteken. En mensen kunnen (en ik vind ook mogen) fouten maken. Is dan toch wel fijn dat je mobiel internet hebt als het fout gaat.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door tiptoo »

suz123 schreef: En mensen kunnen (en ik vind ook mogen) fouten maken.

mee eens maar eens een fout of heeeeeeel veel een fout daar zit zoveel verschil in.

evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Er kunnen altijd fouten gemaakt worden. Hoe een provider omgaat met deze fouten daar gaat het om.

Mijn ervaring is dat Xs4all netjes en correct omgaat met fouten. Ik zit al jaren bij ze en het bevalt prima.

Trouwens Xs4all is van KPN ;)

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door tiptoo »

evdbeek99 schreef:Er kunnen altijd fouten gemaakt worden. Hoe een provider omgaat met deze fouten daar gaat het om.

Mijn ervaring is dat Xs4all netjes en correct omgaat met fouten. Ik zit al jaren bij ze en het bevalt prima.

Trouwens Xs4all is van KPN ;)
dat ken altijd ja maar bij kpn maken ze fout op fout die kennen niet anders dus eh...evdbeek , bij mij hierna nooit iets wat ook maar iets met kpn te maken heeft.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door queenfan »

tiptoo schreef:
evdbeek99 schreef:Er kunnen altijd fouten gemaakt worden. Hoe een provider omgaat met deze fouten daar gaat het om.

Mijn ervaring is dat Xs4all netjes en correct omgaat met fouten. Ik zit al jaren bij ze en het bevalt prima.

Trouwens Xs4all is van KPN ;)
dat ken altijd ja maar bij kpn maken ze fout op fout die kennen niet anders dus eh...evdbeek , bij mij hierna nooit iets wat ook maar iets met kpn te maken heeft.
Dus je gooit Digitenne de deur uit???????

Ieder bedrijf maakt fouten, Ziggo is er een hele goeie in maar ook KPN komt niet geheel ongeschonden uit de strijd.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door tiptoo »

queenfan schreef: Dus je gooit Digitenne de deur uit???????



.
nou gooien lijkt me geen verstandige optie :lol:

maar er zijn meer providers met tv :wink: en kpn spant toch echt de kroon hier hoor. :mrgreen:

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door queenfan »

Denk dat Ziggo de onbetwiste nummer 1 is.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door tiptoo »

queenfan schreef:Denk dat Ziggo de onbetwiste nummer 1 is.
:mrgreen: voeg daar kpn maar aan toe een vriend van mij heeft ook ziggo soms problemen maar niet zoveel als kpn hoor :mrgreen:

anna84
Berichten: 37
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:03

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door anna84 »

Over het algemeen geldt: hoe groter het bedrijf, des te meer klachten er op fora zoals Kassa en Radar te vinden zijn.

@Tiptoo, ik denk niet dat die ene vriend van je representatief is voor alle klanten van Ziggo, net als dat jij dat niet bent voor KPN klanten. Beetje jammer om daaruit te concluderen dat KPN (of Ziggo wat dat betreft) nummer 1 in problemen veroorzaken is.

Daarnaast is het idee dat alles altijd goed moet gaan bij een aanvraag nogal een utopie. Ik wil ook graag dat mijn nieuwgekochte stofzuiger het doet, maar door een fout in productie kan het nou eenmaal voorkomen dat het product defect uit de verpakking komt. Het zelfde geldt voor internet. Vandaar ook dat dat mobiele internet handig is voor als het onverhoopt toch mis gaat...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: overstap kpn naar xs4all

Ongelezen bericht door tiptoo »

@anna84 , ik verwacht geen wonderen maar ik verwacht wel dat als ik betaal dat ik krijg wat ik gevraagd heb kennen ze dat niet fatsoenlijk leveren dan moet je ook niet het geld wel goed er af halen of.......en dat mis ik bij elke provider.....er op aanspreekbaar zijn. niks meer niks minder :mrgreen:

om het met een stofzuiger te vergelijken vind ik dus giga onzin :lol:

Gesloten