LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op bij Casema !!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Oosterhout
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2008 16:30

Pas op bij Casema !!!!

Ongelezen bericht door Oosterhout »

TV, Internet en Telefonie heb ik bij Casema. Internet + Telefonie (heb Maxi dat is Internet + gratis telefonie) abonnement wordt apart van het TV-abonnement automatisch afgeschreven. Nu wil het ongeluk dat Casema een TV-abonnement niet heeft kunnen afschrijven (kan natuurlijk gebeuren, maar is inmiddels handmatig betaald). Het Maxi-abonnement (internet+telefonie) werd keurig geincasseerd t/m April2008. Wat schertst mijn verbazing zij sluiten mij af van Internet+telefonie (dus niet van TV).

Klantenservice gebeld, daar zegt men: Als één dienst problemen(?) heeft gaan alle diensten eruit (terwijl t/m april2008 betaald is en die maand moet nog beginnen). Wordt ik nou opgelicht of hoe zit dat!?!?

Kortom zorg ervoor dat je TV, Internet en Telefonie gescheiden afneemt van verschillende providers want als je alles bij dezelfde provider hebt dan sluiten ze die dienst af waarop ze je het beste kunnen pakken.

Overigens, je kan bij de KLantenservice ook chatten maar daar zijn ze snel uitgechat als je het woord klacht hanteert. Vervolgens antwoorden ze niet meer en krijg je alleen meldingen dat je te snel je tekst intypt.

Groet,
Oosterhout

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Pas op bij Casema !!!!

Ongelezen bericht door skippy »

lees het volgende maar eens http://dutchmedia.nl/blog/?p=1299 dan weet je gelijk dat de kabelbedrijven alles behalve goede bedoelingen met de klant hebben!

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Pas op bij Casema !!!!

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Zou er nog maar eens een belletje naar de klantenservice toe wagen. We je overzicht bij de hand houden, wat wel en niet betaald is.

Ik heb zelf ook Casema, maar bij mij krijg ik voor alles wat ik heb (TV, Digitale TV, Orange Premium Internet + Telefonie) 1 rekening en wordt eens per maand 1 bedrag afgeschreven voor het gehele spulletje. Niks geen deelrekeningen.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Pas op bij Casema !!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote: Kortom zorg ervoor dat je TV, Internet en Telefonie gescheiden afneemt van verschillende providers want als je alles bij dezelfde provider hebt dan sluiten ze die dienst af waarop ze je het beste kunnen pakken. ]

U geeft zelf de oplossing voor uw probleem al aan. Of u neemt niet alles af bij Casema en zegt m.i.v. einde contractdatum e.e.a. op, of u draagt er zorg voor dat alle rekeningen tijdig betaald zijn.

Ik ben het overigens met u eens dat er sprake is van machtsmisbruik als alle diensten stop gezet worden, terwijl u voor 1 dienst nog niet betaald heeft.

U zou een klacht in kunnen dienen hierover op website. Kijken hoe men dan reageert.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: Pas op bij Casema !!!!

Ongelezen bericht door KPN »

>>Kortom zorg ervoor dat je TV, Internet en Telefonie gescheiden afneemt van verschillende providers want als je alles bij dezelfde provider hebt dan sluiten ze die dienst af waarop ze je het beste kunnen pakken.>>
Dat is maar net hoe je het bekijkt, Ik denk dat menigeen totaal doordraait als de televisie afgesloten zou worden.
Eerder dan met internet en telefoon.

Gesloten