LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met T-mobile

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
lmaandag
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2021 15:19

Problemen met T-mobile

Ongelezen bericht door lmaandag »

Ik was langere tijd klant bij T-mobile, betreft internet en televisie.

Na verhuizing een adreswijziging doorgeven, en ik zou binnen 12 werkdagen een werkende televisie en internetverbinding actief hebben op mijn nieuwe adres.. aanvraag gedaan op 28 oktober 2020.
Mijn oude apparatuur moest ik compleet terugsturen en ik zou een nieuw installatiepakket toegestuurd krijgen die verplicht door een monteur moet worden geïnstalleerd.

Die afspraak kon op zijn vroegst pas op 8 december, 5 weken na aanvraag wat natuurlijk al erg lang is.
Vervolgens komt in die week ook het 1e installatiepakket, echter betreft dit alleen een modem met wat internetkabels en een telefoonstekker. Helaas geen televisiekastje, afstandbediening en geen voedingsadapter voor de Zyxel t50 modem.

Na 3 keer bellen werd mij eindelijk gezegd dat de fout bij tmobile lag omdat ze mij een verkeerde email zouden hebben verstuurd over het apparatuur wat retour moest en er een nieuw installatiepakket zou worden verzonden. deze ook kort voor de data met monteur ontvangen maar helaas nog steeds zonder voedingsadapter.
ik heb toen zelf maar een kabel besteld via internet want anders kon de monteur de modem niet installeren op 8 december.
8 december: monteur sluit alles aan, gaat weg en belooft mij dat alles binnen een paar uur werkt.

De volgende dag, 9 december. gebeld met tmobile. kpn moest eerst nog de aansluiting actief maken en hier zou 2x 48 uur overheen.
Inmiddels alweer een week later en nog steeds geen actieve verbinding, Tmobile zoekt met mij ook geen contact meer en ik moet op dat moment alweer voor de 7e keer telefonisch contact zoeken. vervolgens word er een afspraak gemaakt met een monteur om de verbinding te controleren, weer een tijdje verder is de monteur daar en na een klein uur speuren komt hij tot de conclusie dat ik de verkeerde apparatuur geleverd heb gekregen wat dus niet werkzaam is in de regio waar ik woonachtig ben.
Ik moest wederom bellen om nieuw apparatuur aan te vragen, hier ging ook weer een goede 1,5 week overheen en uiteindelijk ontvang ik ook wederom hetzelfde apparatuur als ik al eerder ontvangen heb. Helaas gaat dat dan natuurlijk ook niet werken,
gelijk bellen die zaterdag met de klantenservice en die meid aan de telefoon snapte er helemaal niets van en wist mij ook totaal niet te helpen en adviseerde mij om op maandag terug te bellen :|
Ik die maandag weer gebeld en na mijn verhaal 3x te hebben uitgelegd en bijna 40 minuten verder wil de medewerker aan de telefoon mij voor de 3e hetzelfde installatiepakket met converter sturen terwijl die apparatuur dus in mijn regio volgens monteur niet werkzaam is.
Dit was voor mij een beetje de druppel, inmiddels duurde de hele verhuisoverstap al bijna 11 weken ik heb heb ze verzocht om mijn abo te beëindigen.

Ik zou hierover dezelfde dag een email van krijgen die ik tot op heden nog niet heb ontvangen. Ik heb zelf ook geen behoefte meer om steeds overal voor achteraan te moeten bellen maar tmobile laat zich niet meer horen

Wel is er op 20 november een nieuw factuur afgeschreven en ik heb verzocht dit geld terug te storten want nog steeds geen internet.
Tot op heden is mijn geld ook nog niet retour gekomen en heb ik geen idee meer wat ik met deze situatie moet

Uiteraard heb ik nu een nieuw televisie en internet abo afgesloten bij KPN en deze is volgende week werkzaam.

lmaandag
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2021 15:19

Re: Problemen met T-mobile

Ongelezen bericht door lmaandag »

Het missende voedingskabeltje is trouwens vorige week afgeleverd op mijn oude adres. (waar ik vanaf 1 nov niet meer woon)
hier retour afzender opgeschreven en zo teruggestuurd

Gesloten