LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door mve2 »

over de boel op stang jagen volgens mij hou jij daar ook wel van he.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door agro »

Als dat al zo is ben ik niet de enige denk ik, voor iemand die geen klant is bij upc zelfs niet in het verzorgings gebied woont van upc (volgens je eerdere opgave) doe je het ook lang niet slecht.
.
Dacht toch je vraag waarop ik baseerde dat Laurent bij upc zou werken voldoende had onderbouwd, met eerdere door hemzelf gedane uitspraken, dit in tegenstelling tot de beweringen die deze persoon doet nergens op gebaseerd zijn noch onderbouwd.

Ook beweerde je eerder dat je onpartijdig opstelde jegens upc, doch heb ik wel mijn bedenkingen tot hetgeen je beweerd.

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door mve2 »

of jij je bedenkingen heb intereseert me niet en het klopt wat je zei dat ik geen gebruik maak van upc (zeg je toch eens een keer iets nuttigs)
alleen wat ik niet begrijp is dat je je zo afzet tegen upc terwijl je zelf toch van hun diensten gebruik maakt, wees dan ook zo stoer en gooi alles van upc de deur uit.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door agro »

Heb alleen nog tv van upc, heb ik al vaker verteld, t.z.t. gaat dit ook de deur uit.
In het verleden heb ik zoals ik ook al eerder heb vermeld internet van upc gehad, waarmee ik dermate slechte ervaringen heb dat iedereen gewaarschuwd moet worden.
Nu na 2 jaar moet ik nog steeds de borg terugkrijgen van het modem.

Heb dus voldoende slechte ervaringen waar ik op kan terugvallen, heb ondertussen ook eens gezocht op de posts welke je deponeert, en kan niet anders dan tot de conclusie komen dat je uitsluitend op het forum post om te provoceren, iets constructiefs bijdragen, onderbouwd of inhoudelijk behoort blijkbaar niet tot je mogelijkheden.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

mve2,

dit is nu het standaard antwoord van Mr Hoffie-Agro,

Dat hij-zij voortdurend provoceert valt deze persoon niet eens meer op, hij-zij heeft een volledig pakket van UPC-Chello thuis staan incl. de mediabox voor digitale TV, wij het nog kan volgen mag opstaan.

UPC is watching.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door agro »

Laurent waarom reageer je niet inhoudelijk op het door mij en anderen weerlegde wat je beweert, nu kom je zelfs weer met nieuwe onzin.

Ik denk dat je beter met je treintje kan gaan spelen, past beter bij je leeftijd, en heb je ook minder last van halucinuaties.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

welk treinstel heb jij ??. Via internet van Chello kun je ze opzoeken. LOL

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door mve2 »

agro: dus jij moet na 2 jaar nog het borg terugkrijgen (doe je toch iets niet goed) maar weet je hoffie zit dus ook al 2 jaar op z'n borg te wachten, ik denk dat me nu iets duidelijk gaat worden.
Nee jij draagt iets constructiefs bij of onderbouwt alles goed, als jij je nou bezig gaat houden met je borg dan heb je het al druk zat.

(2 jaar wachten op je borg lekker bijdehand)

keja
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:30

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door keja »

Ik ben dus ook niet slim want ik wacht al 30-maanden :roll:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Reclame UPC

Ongelezen bericht door Laurent »

Kunn jij 30 maanden wachten op UPC ??

Gesloten