LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht en wegvallend internet van T-Mobile

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
G. Hopma
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2018 15:39

Slecht en wegvallend internet van T-Mobile

Ongelezen bericht door G. Hopma »

Slechte tot geen verbinding internet/wifi en een slecht blokkerig beeld/stilstaand beeld tv. Al 14 weken bezig en word maar steeds met een kluitje in het riet gestuurd ,maar een oplossing komt er maar niet. zodra het probleem is opgelost door T-Mobile kan er een compensatie of wat dan ook geregeld worden.(nadat het probleem is verholpen) Bel 2 á 3 per week reset 4 á 6 per dag de modem wat géén donder helpt. Er word van alles beloofd maar er is nog géén belofte waar gemaakt. Elk telefoongesprek word er iets anders verteld en nooit krijg je een oplossing voor het probleem. Je krijg steeds iets anders te horen en elke keer word je met een kluitje in het riet T-Mobile heeft het doorgestuurd naar externe monteur (KPN).
Ik heb hun gebeld en die heeft nog steeds géén ticket van T-Mobile ontvangen terwijl T-Mobile zegt dat ze het wél naar hun hebben doorgestuurd. En zo gaat dit nu al 14 weken lang.
Ik moet wel elke maand €55,67 betalen maar krijg nog niet de helft van het gemak en plezier wat ik hoor te ontvangen oftewel ,ik heb het gevoel dat ik betaal voor ONVERLEENDE dienste en compensatie kan er pas komen nadat het gehele probleem is opgelost maar tot nu toe nog niet 1 enkele tegemoetkoming van T-Mobile gezien qua ongemak en alle vele wekelijkse telefoontje van gemiddeld 20 minuten per gesprek en soms nog langer.
Ik hoor van KPN dat er méér T-Mobile klanten klagen over het door zetten van kpn monteur en dat dat dan niet echt gebeurd maar dat ze wel het telefoonnummer krijgen om kpn te bellen voor afspraak.
Toen het nog vodafoonthuis was had ik nooit geen problemen met mijn internet.Sinds ik bij t-mobile zit heb ik problemen met mijn internet.Je kunt bellen wat je wilt maar een oplossing hó maar.Ben vanaf 2 jullie wekelijks aan het bellen soms zelfs 2á 3 per week,ben 5 á 6 x per dag de modem aan het resetten .Gideon monteur is geweest en heeft geconstateerd dat er instabiele internet is geconstateerd en dat t-mobile dit probleem moet oplossen via externe monteur.Maar t-mobile doet er verder niks mee

Met vriendelijke groet
(Naam verwijderd ^SI)
Laatst gewijzigd door Radar op 15 okt 2019 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verduidelijking titel


Gesloten