LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht/geen beeld T-Mobile

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
DavyBisschop
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2020 15:57

Slecht/geen beeld T-Mobile

Ongelezen bericht door DavyBisschop »

Hallo,

Sinds september 2019 zijn wij lid bij T-mobile alles in een. Wij maken gebruik van glasvezel (500) en televisie.
Sinds september 219 hebben wij geen goeie televisie gehad en hapert het beeld constant. Ook als wij wat opnemen dat neem het apparaat het slechte beeld op wat dus in houdt dat wij geen normale televisie kunnen kijken.
Nu heb ik in de tussen tijd al meerdere monteurs gehad van Gideon en KPN. Beide kunnen ze mij niet helpen. Uiteindelijk heb ik na diversen malen gebeld ze voor het laatst op 2 januari 2020 gebeld. Vervolgens heb ik op 7 januari 2020 een e-mail ontvangen met dat ze bezig zijn en dat er na gekeken wordt. Uiteindelijk 20 dagen later, op 27 januari nog niets gehoord. Hierop zelf gebeld met t-mobile en daar wist de dame mij te vertellen dat er een probleem was met de glasvezel. Klanten die glasvezel en tv hebben kunnen hier last van hebben. Hierop de vraag gesteld wat kan ik nu?
U kunt niets doen en u moet wachten tot dat wij het probleem hebben opgelost, voordat er ook maar gekeken kon worden naar compensatie of iets. Dat kreeg ik te horen. Eerder heb ik ook al eens gevraagd of ik kon opzeggen. Toen hoorde ik dat dit niet mogelijk was tenzij ik een boette betaalde. U kunt alle begrijpen dat ik er boos ben en zeer ontevreden ben over het product.

Voor nu:
Afwachten tot het probleem opgelost is.

Wanneer
Dat konden ze mij niet vertellen......

De hamvraag
Wat kan ik en waar heb ik recht op na maanden lang geen tot slechte televisie te ontvangen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Slecht/geen beeld T-Mobile

Ongelezen bericht door sylvesterb »

DavyBisschop schreef:
27 jan 2020 16:17
Wat kan ik en waar heb ik recht op na maanden lang geen tot slechte televisie te ontvangen.
Stel T-Mobile in ingebreke met een redelijke termijn (2 weken bijvoorbeeld) om het probleem te verhelpen. Indien ze dit niet verhelpen geef je aan het geschil voor te leggen bij de geschillen commissie telecommunicatie waarbij je compensatie eist (abonnement televisie x het aantal maanden dat je niet hebt kunnen kijken) en voor de eventuele boete bij beëindigen.

Je hebt altijd een risico dat je geen gelijk krijgt van de geschillencommissie maar als ik je verhaal zo lees schat ik die kans heel klein in en zal T-Mobile waarschijnlijk eieren voor hun geld kiezen.

Wat ook wel eens wilt werken is om te klagen via Twitter/Facebook, social media team hebben veelal wat meer mogelijkheden dan het reguliere callcenter bij een low budget aanbieder.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Slecht/geen beeld T-Mobile

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan je klacht ook nog op Klachtenkompas zetten. T-Mobile reageert daar goed op is mijn ervaring. Geef aan dat je kosteloos wil ontbinden en anders een geschil aanspant.

Gesloten