LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte (overstap)service van Tele2!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mp_maaike

Slechte (overstap)service van Tele2!!

Ongelezen bericht door mp_maaike »

Ik heb me onlangs aangemeld als nieuwe klant van Tele2 (totaalpakket met internet, telefonie en tv). De overstapservice is natuurlijk erg handig, je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, je krijgt SMSjes ter bevestiging van bep. dingen, echt super!
Maar nu komt de oplevering dichterbij, om precies te zijn komende maandag. Pas afgelopen do. de code gekregen waarmee ik een (verplichte) afspraak met de monteur kan maken. Dit moet 10 dagen voor de opleverdatum, maar zo vroeg had ik de brief dus niet binnen. Gebeld met de klantenservice: de monteurs hebben het erg druk waardoor er vertraging is.
Ik kan pas de 25e, 2 werkweken later, de monteur thuis krijgen, dus 2 werkweken geen thuiswerken, dus inkomsten mislopen!!!
Wederom gebeld; ik wil dan wel de producten zonder monteur thuiskrijgen, dan installeer ik het zelf wel... NIET mogelijk! Het enige wat ze kunnen doen is die 2 weken niet in rekening brengen (dat is wel het minste..!)
Erg slecht dat de klant de dupe is van planningsproblemen van Tele2! En dat ze daarnaast zo onflexibel zijn...

Moraal van het verhaal: vertrouw niet op de overstapservice, ondanks wat ze beloven, sluit het niet naadloos op elkaar aan!!

En dan nu de vraag: kan ik hier verder wat mee, ook met het oog op de inkomsten die ik door niet thuis te kunnen werken misloop?

Inode

Re: Slechte (overstap)service van Tele2!!

Ongelezen bericht door Inode »

Je aanmelden bij het UWV voor een uitkering :lol: Niet echt slim dus als je een overstap maakt als ondernemer en je bent afhankelijk van internet. Misschien een echte provider zoeken bij BBNED of een kabel-glasvezelboer !

Een ondernemer internet toch niet meer in het stenentijdperk :|

mp_maaike

Ongelezen bericht door mp_maaike »

Natuurlijk ben ik geen eigen ondernemer, ik had dan wel 2x nagedacht!!!!
Maar niet-ondernemers kunnen ook thuiswerken hoor! En "inkomsten" is hierin natuurlijk niet het goede woord, ik moet vakantiedagen inleveren die ik natuurlijk niet overheb voor zoiets...

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte mp_maaike

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Gesloten