LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SLim 500 KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
suuzje1402

SLim 500 KPN

Ongelezen bericht door suuzje1402 » 04 mar 2007 21:54

Ik heb enige tijd geleden slim 500 bellen + internet adsl afgesloten bij KPN.
Bij primafoon heeft iemand mij geholpen om dit aan te vragen, en alle gegevens in de computer verwerkt.
Ik wou geen verwelding in de telefoongids (privé redenen) en ik wou nummer onbekend (dus als ik iemand bel, dat ze mijn nummer niet zien.

Nou is het volgende aan de hand.
Ik kreeg onlangs de nieuwe telefoongids in de bus, en ik bleek in de telefoongids te staan, en ook als je op internet kijkt op telefoongids.nl staat mijn nummer vermeld.
Ook als ik iemand belde kregen ze mijn nummer te zien.

Ik was hier behoorlijk kwaad over, omdat ik aan had gegeven pertinend dit niet te willen om privé redenen. dat bepaald persoon mijn huis adres en telefoonnummer niet kon achterhalen via de telefoongids of op internet.
Kan ik kpn hiervoor aansprakelijk stellen?
En wat moet ik hieraan doen.

vriendelijke groet,

mij

Anastasia

Re: SLim 500 KPN

Ongelezen bericht door Anastasia » 05 mar 2007 16:42

Niet KPN maar die primafoon medewerker is fout!
U moet wel na afloop alles zelf controleren hoe het is ingevuld,
en dan pas tekenen.

Via Wachtwoord en gebruikersnaam kunt U wel dit soort instellingen veranderen, dus ook nu nog, en dan is U wel optijd voor de volgende gids, nummerweergave gaat direct, te controleren met mobieltje, en online zal enkele weken worden!

Anastasia...

suuzje1402

Re: SLim 500 KPN

Ongelezen bericht door suuzje1402 » 05 mar 2007 17:00

ben ik het niet mee eens, want ik stond ernaast toen hij het invulde.
En heb alles gecontroleerd want hij vroeg wilt u nummerherkenning e.d.
Dus ligt niet aan de primafoon medewerker.
Er is nog wel meer mis gegaan met die SLIM 500 van KPN.
Ze hadden me na twee maanden nog niet op actief gezet, terwijl ik allang internet had en kon bellen met de telefoon.
Ligt dus echt wel aan kpn en niet aan primafoon.

Heb ook tig mailtjes naar slim gestuurd, over het feit dat mijn nummer bij iedereen te zien was, en dat ik in de gids vermeld stond.
nu heb ik van hun een nieuw nummer gekregen.
Dus dat scheeld al een hele hoop.

Dat staat niet los van het feit dat ik in de telefoongids vermeld staat. die is net uit en duurt pas weer een jaar voor de nieuwe uit is.
(die primafoon medewerker kan daar niks aan doen, want heb alles gezien wat hij invulde tot zelfs twee keer toe nagekeken)

Zelfs in de uitdraai die ik bij primafoon mee heb gekregen, wat die medewerker allemaal had ingevuld staat dat ik niet in de gids wou en nummer onbekend wou.

Dus is echt wel een fout van kpn, maar ja hoor dat kpn wel meer fouten maakt de laatste tijd.

Gesloten