LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T mobile einde contract maar toch geld afschrijven?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bosi333
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 apr 2008 12:39

T mobile einde contract maar toch geld afschrijven?

Ongelezen bericht door bosi333 »

Beste allemaal,

Ik hoop dat iemand kan helpen ( uit ervaring et cetera)

Wij hebben een web en walk abonnement van T mobile gehad voor 1 jaar en 4 maanden. Na een jaar wilden wij opzeggen omdat we weer een vaste verblijfplaats hebben. Dus verder tevreden over de dienst geweest.

Opzegtermijn was 3 maanden. Erg vervelend maar dat was nu eenmaal een feit. Contract opgezegd en daarna netjes een brief ontvangen waarin staat dat het contract per 3 augustus wordt (werd) beëindigd.

Allemaal netjes gegaan dus. Nu komt het. We krijgen op 18 augustus een brief met een nieuwe factuur met de periode 03-08-09 tot en met 02-09-09.
Kan een fout zijn dus ik bel even. om het recht te zetten.

Zegt de klantenservice dat we het gewoon moeten betalen en dat alle bedragen die teveel zijn betaald door ons wel weer worden teruggestort zodra T mobile daar tijd voor heeft. Dit was het beleid.

Nu vind ik dit te ver gaan. 3 maanden geleden al opgezegd en nu geld innen van een klant die geen klant meer is sinds die periode Ik vind dat zelfs stelen.

Moet ik echt betalen? Of mag ik het storneren en moet T mobile zijn zaakjes maar op orde hebben?

Iemand ervaring?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: T mobile einde contract maar toch geld afschrijven?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Geen ervaring - maar als je de opzegging hebt, kan je rustig storneren.

Kijk wel even of je nog ergens wat schuldig bent - en betaal dat.

Als ze moeilijk doen - dan kan je moeilijk terug doen.
Aangifte van diefstal, selectieve blokkade wegens misbruik incasso etc.

Alleen, je moet wel je opzegbrief hebben. (maakt bewijzen makkelijk als ze dreigen)

Het antwoord van die 'klantenservice' is te idioot voor woorden.
Jouw geld, en per 3/8 hebben zij geen recht tot incasso meer wegens beindigen contract.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: T mobile einde contract maar toch geld afschrijven?

Ongelezen bericht door jor »

bosi333 schreef:
Opzegtermijn was 3 maanden. Erg vervelend maar dat was nu eenmaal een feit. Contract opgezegd en daarna netjes een brief ontvangen waarin staat dat het contract per 3 augustus wordt (werd) beëindigd.

Allemaal netjes gegaan dus. Nu komt het. We krijgen op 18 augustus een brief met een nieuwe factuur met de periode 03-08-09 tot en met 02-09-09.
Kan een fout zijn dus ik bel even. om het recht te zetten.

Zegt de klantenservice dat we het gewoon moeten betalen en dat alle bedragen die teveel zijn betaald door ons wel weer worden teruggestort zodra T mobile daar tijd voor heeft. Dit was het beleid.



Moet ik echt betalen? Of mag ik het storneren en moet T mobile zijn zaakjes maar op orde hebben?

Iemand ervaring?
Gewoon storneren in dit geval. Al ga ik er dan wel vanuit dat je de brief met waarin T-Mobile de opzegging bevestigt nog hebt! Een vriend had hetzelfde en heeft toen zonder verdere toestanden gestorneerd. Maar let op, hij had een email+opzeggingsbrief in zijn bezit. Heb je de brief om wat voor reden niet meer zou ik betalen want voor je het weet sta je geregistreerd bij het BKR,zijn die gasten namelijk goed in.

bosi333
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 apr 2008 12:39

Re: T mobile einde contract maar toch geld afschrijven?

Ongelezen bericht door bosi333 »

Bedankt voor jullie snelle reactie. De brief heb ik gelukkig nog gewoon.

Ik vond de reactie van de klantenservice ook erg merkwaardig inderdaad.

Achterstand is er niet omdat we altijd automatisch betalen. :P

Gesloten