LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile maakt geld creditnota niet over

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Rvbe
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2017 19:27

T-mobile maakt geld creditnota niet over

Ongelezen bericht door Rvbe »

Op 23-6 heb ik een creditnota van T-mobile thuis ontvangen. Op de creditnota staat dat het bedrag op 25-7 wordt terugbetaald. Op 27-7 gebeld waar het bedrag bleef. Het antwoord dat staat fout op de creditnota wij betalen uit in 1e week van de maand. Eerste week van de maand niets ontvangen op 4-8 weer gebeld, nu was het een storing, wordt 2e week augustus betaald, dit is per mail bevestigd. Op 11-8 weer gebeld. Klantenservice gebeld met bedrijf wat creditering doet, antwoord verbaasde mij, meneer van klantenservice is beloofd dat het geld terwijl hij hun aan de telefoon had is overgemaakt. Meneer van de klantenservice gaf toe dat hij het ook niet geloofde, daar hij alleen maar klanten aan de lijn krijgt met dezelfde klacht.

Wat is er aan te doen om mijn geld € 55,66 terug te krijgen

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: T-mobile maakt geld creditnota niet over

Ongelezen bericht door Moneyman »

Stuur een ingebrekestelling waarin je aanspraak maakt op vergoeding van wettelijke rente bij niet-nakoming.

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: T-mobile maakt geld creditnota niet over

Ongelezen bericht door brokkel »

Ik heb precies hetzelfde. Meerdere emails en berichten dat het geld eraan komt maar na 1,5 maand nog steeds geen terugbetaling. Bij gaat het zelfs om 165 euro.
Ingebrekestelling is inderdaad het volgende dat ik ga doen. Zeer slechte manier van zaken doen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: T-mobile maakt geld creditnota niet over

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Geschillencommissie Telecom kun je ook inschakelen. Dat gaat online. Bij een andere provider had ik ook al maanden een creditnota open staan als ex klant. Gewoon een geschil geopend en 50 euro klachtengeld betaald. Binnen een paar dagen had ik de 50 euro klachtengeld terug plus de creditnota op mijn rekening door de provider. Ik had ook nog 180 euro schadevergoeding gevorderd voor al het gezeur. Wordt geweigerd dus dat moet nog worden behandeld door de sgc. De grap is dat dat de provider zo'n 300 a 400 euro kost ongeacht de uitkomst.

Gesloten