LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile Thuis abonnement

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
el.cadee
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2016 18:11
Contacteer:

T-Mobile Thuis abonnement

Ongelezen bericht door el.cadee »

Mijn abonnement bij T-Mobile thuis heb ik vanaf september 2017, tot zover ben ik gedeeltelijk tevreden hier over, storingen zijn overal.
Nu heb ik per 15 mei 2019 een mobielabonnement simonly genomen, kosten €17,50 maar omdat er meer aansluitingen zijn( ook mijn zoon heeft op mijn naam zijn mobiele abonnement), krijg je klant voordeel, maar dat werkt even niet, zou weer snel opgelost zijn volgens medewerkers, ja ik heb inmiddels tientallen medewerkers gehad, maar als het weer werkt zou ik € 2,50 korting krijgen + 500 mgb extra en op mijn T-Mobilethuis ipv 50 mgbit 100 mgbit.
15 mei werd mij gevraagd of ik fox sport kijk, nou nee dat doe ik heel beslist niet, volgens de medewerkster betaal ik hier voor, dus ze vraagt toestemming om dat uit te zetten, nou graag, maar wat schetst mijn verbazing bij de volgende factuur is er in totaal € 10 extra berekend, en ik moest voor mijn mobiel ook ineens €25 aansluitkosten betalen?
Dus vanaf die eerste factuur is het steeds bellen geweest, elke maand krijg ik nu €10 retour, maar wordt er ook weer €10 bijgerekend voor fox sport en tv anyware, nog steeds geen 100 mbit en op mijn mobiel ook geen 500 mgb en ook geen korting, tot zover het begin.
In juni ook weer gebeld dat de rekeningen niet kloppen, maar het klantvoordeel doet het nog even niet….hoe lang nog wachten?
30juli weer geen kloppende rekening, dus weer bellen ze beloven mij nu 100Mbit en de korting op mijn mobiel, met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen want dat kan nu.
Ik zou 6 maanden €20 korting pm. krijgen zonder verdere haken en ogen, dus dat heb ik geaccepteerd, dit zou 14 augustus ingaan.
21-8-19 ben ik maar weer gaan bellen over mijn foutieve rekeningen, we zijn er uit gekomen dat ik voor mijn thuis abonnement € 10,10 terug moet krijgen en voor mijn mobiel € 5 , gelijk vermeld ik dat de wifi steeds onderbroken wordt, heel vervelend nu ik mijn nieuwe laptop aan het installeren ben en dus steeds weer opnieuw moet beginnen, maar er wordt mij gezegd dat er geen storing bij mij in de buurt is, dus moet het aan de glasvezel modem liggen, we gaan even resetten, jammer er branden af en toe maar 3 lampjes, de medewerkster heeft het naar fabriek instelling terug gezet, maar helaas geen resultaat, ik vraag om een ander modem maar dat mag alleen de monteur doen, want in mijn wijk is storing???, gebeld met Gideon die kunnen niet eerder dan 4 september komen, hier is niets aan te veranderen, Gideon en T-Mobile hebben er geen boodschap aan dat ik invalide ben en aan huis gekluisterd nu zonder telefoon, internet en tv zit.
23-8-19 Ziggo gebeld zij kunnen mij binnen 5 dagen aan een modem en verbinding helpen
22-8-19 T-Mobile gebeld om stop te zetten, door al mijn klachten en de situatie kan ik waarschijnlijk wel kosteloos opzeggen
23-8-19 een bevestigingsmail van T-Mobile dat ik kan overstappen per 26-9-19 dan zetten ze het abonnement stop
Maar ik wil niet nog langer zonder internet tv en telefoon zitten dus weerbellen met Ziggo, die kunnen alleen iets doen als T-Mobile mijn abonnement per direct stop zet.
27-8-19 weer gebeld, heb mijn verhaal verteld, aan wel 5 verschillende medewerkers, zij bleven erbij dat ik €75 boete zou moeten betalen als ik per direct weg ga, ik vertelde dat ik toch echt wilde, de medewerkster moest even wat pakken en de verbinding werd verbroken, dus maar weer terug gebeld, weer iemand anders en die maakte het nog bonter als ik direct weg wil betaal ik €75 boete+ dat ik nog 12 maand termijnen moet betalen, ik heb hem voor gek verklaard en wilde iemand spreken die deze beslissingen maken, maar dat zijn volgens mij Goden en komen niet aan de telefoon, ik ben inmiddels zo boos geworden en heb de hoorn erop gegooid, dus nu de monteur afwachten voor ik verder kan.
Ik ben echt zo boos geworden, zo ga je toch niet met je klanten om, als zij normale monteurs in dienst zouden hebben was dit nooit zover uit de hand gelopen, ik stop nu met T-Mobelthuis, mijn mobiel abonnement kan pas als dat afgelopen is, die van mijn zoon ook en mijn dochter heeft net zoveel problemen en belt ook al ieder maand omdat de rekening niet klopt dus ook zij gaat weg.

Een heel lang verhaal, maar dan vergeet ik niets, kan ik iets doen? Sta ik in mijn recht als ik zeg het nieuwe abonnement is 14 -8 ingegaan en 22-8 opgezegd? Dus binnen het termijn van 14 dagen bedenktijd.
Zij zeggen dat het op het moment dat ik het accepteerde op 30 juli ook mijn bedenktijd is ingegaan, alleen zie ik dat niet terug in mijn factuur

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: T-Mobile Thuis abonnement

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Bedenktijd gaat in zodra u de hardware in huis hebt. Ook al zegt T-mobile iets anders.
https://www.degeschillencommissie.nl/ui ... -hardware/

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: T-Mobile Thuis abonnement

Ongelezen bericht door berndv »

Bob Schurkjens schreef:
29 aug 2019 00:32
Bedenktijd gaat in zodra u de hardware in huis hebt. Ook al zegt T-mobile iets anders.
https://www.degeschillencommissie.nl/ui ... -hardware/
Ja, leuk bedacht, maar hoe moeilijk het lange verhaal ook te lezen was, ts is al klant vanaf 2017, dus die hardware was er al lang.

Het is een gigantisch lang verhaal en er wordt van alles bij gehaald wat op basis van uw vraag totaal niet relevant is.
el.cadee schreef:
28 aug 2019 23:29
30juli weer geen kloppende rekening, dus weer bellen ze beloven mij nu 100Mbit en de korting op mijn mobiel, met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen want dat kan nu.
Ik zou 6 maanden €20 korting pm. krijgen zonder verdere haken en ogen, dus dat heb ik geaccepteerd, dit zou 14 augustus ingaan.
el.cadee schreef:
28 aug 2019 23:29
vermeld ik dat de wifi steeds onderbroken wordt, heel vervelend nu ik mijn nieuwe laptop aan het installeren ben en dus steeds weer opnieuw moet beginnen, maar er wordt mij gezegd dat er geen storing bij mij in de buurt is, dus moet het aan de glasvezel modem liggen, we gaan even resetten, jammer er branden af en toe maar 3 lampjes, de medewerkster heeft het naar fabriek instelling terug gezet, maar helaas geen resultaat, ik vraag om een ander modem maar dat mag alleen de monteur doen, want in mijn wijk is storing???, gebeld met Gideon die kunnen niet eerder dan 4 september komen, hier is niets aan te veranderen, Gideon en T-Mobile hebben er geen boodschap aan dat ik invalide ben en aan huis gekluisterd nu zonder telefoon, internet en tv zit.
Samenvattend. U heeft op 30 juli uw abonnement verlengd. Wanneer heeft u de bevestiging van deze verlenging ontvangen? Ik neem aan dat u die direct per mail of 1 of 2 dagen later per post zult hebben ontvangen. Vanaf dat moment gaat uw bedenktijd in. Die bedenktijd eindigde op 14 augustus, of laten we het ruim nemen als het per post gaat, de 17e.

Op de 21e heeft u contact omdat uw wifi steeds onderbroken wordt. Dat is vervelend, maar er is geen wifi-garantie. Naar nu blijkt is er een storing in uw wijk, waaraan gewerkt wordt. U zou hiervoor compensatie kunnen krijgen, maar ontbinden op grond van een storing, die niet constant is, zou ik ook niet logisch vinden.

Dat u vervolgens de mindervalidenkaart speelt vind ik erg flauw. Waarom heeft u meer recht op internet dan uw buurman? Ik ga uit van gelijke behandeling. Ik neem ook aan dat u telefonisch wel bereikbaar bent, aangezien u ook aangaf dat u een sim-only abonnement heeft. Ik weet dat T-Mobile voor de mobiel ook unlimited abonnement heeft, misschien kunnen ze u zonder meerprijs unlimited internet op uw mobiel geven, dan bent u ook weer online.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: T-Mobile Thuis abonnement

Ongelezen bericht door sylvesterb »

el.cadee schreef:
28 aug 2019 23:29
Een heel lang verhaal, maar dan vergeet ik niets, kan ik iets doen? Sta ik in mijn recht als ik zeg het nieuwe abonnement is 14 -8 ingegaan en 22-8 opgezegd? Dus binnen het termijn van 14 dagen bedenktijd.
Zij zeggen dat het op het moment dat ik het accepteerde op 30 juli ook mijn bedenktijd is ingegaan, alleen zie ik dat niet terug in mijn factuur
Maar uw zoons abonnement van 12 maanden was toch 15 mei ingegaan? Op 14 augustus heeft u uw contract verlengt met het voordeel van 20 euro per maand, bij een contractverlening heeft u geen bedenktermijn, immers weet u al wat u krijgt en wordt er geen nieuwe hardware verzonden.

Dat de monteur pas begin september (volgende week) kan komen maakt niet dat T-Mobile ingebreke is. In uw overeenkomst is sprake van een "Best Effort" overeenkomst een termijn van 1 week voor een monteur valt hier binnen. Ook bij Ziggo kan het sturen van een monteur soms een week duren (werken ook met Guidion volgens mij).

Maar u heeft gewoon internet maar soms valt de wifi weg geeft u aan, ook post u op het forum dus u heeft internet. De invalide kaart betekend dat u wilt dat ze u discrimineren wegens uw handicap, immers eist u eerder geholpen te worden dan mensen die geen handicap hebben. Gelukkig is T-Mobile niet onder de indruk hiervan.

Concreet kunt u het contract opzeggen maar T-Mobile mag dan de rest termijnen in rekening brengen, er is geen grond om de overeenkomst zo te ontbinden.

Gesloten