LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 weg ermee!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dvanduijn
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 okt 2007 17:41

Tele2 weg ermee!

Ongelezen bericht door dvanduijn »

Het blijkt dat Tele2 geen of weinig cache-updates doet, dit houd in dat mensen die internet via deze provider hebben op veel sites oud nieuws zien staan.

Ik ben eigenaar van de website www.het-legioen.nl We zijn met deze site vier weken geleden overgegaan naar een andere host nadat dit is gebeurd krijgen onze bezoekers de website niet meer te zien.

Gelijk nadat dit is gebeurd ben ik gaan bellen met de klantenservice van Tele2 en die vertelde me steeds dat het zou worden opgelost. Inmiddels zijn we een maand verder en er is nog steeds niets gebeurd.

Ik raad iedereen aan om geen internet van Tele2 te nemen. Hun motto is "Cheap" en dat zijn ze zeker ja!

freggel
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 dec 2008 20:34

Re: Tele2 weg ermee!

Ongelezen bericht door freggel »

Cache updates? ik dacht dat dit alleen gold voor proxy servers.
Of is tele2 zo cheap dat ze dat ook op normale verbindingen toepassen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tele2 weg ermee!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Binnenkort krijg je onderstaand bericht van WebServiceTele2 in dit draadje. Tele2 doet namelijk aan schadebeperking op dit forum om hun bar slechte imago wat op te poetsen. Ze kammen het hele forum af op klagers om hun "gezeur" zo veel mogelijk de kop in te drukken. In de tussentijd laten ze de boel lekker de boel bij Tele2 en maken ze elke dag weer nieuwe slachtoffers. Het bericht luidt:

"Beste Dvanduijn

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2."

zsazsa
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 dec 2008 21:49

Re: Tele2 weg ermee!

Ongelezen bericht door zsazsa »

Binnenkort krijg je onderstaand bericht van WebServiceTele2 in dit draadje. Tele2 doet namelijk aan schadebeperking op dit forum om hun bar slechte imago wat op te poetsen. Ze kammen het hele forum af op klagers om hun "gezeur" zo veel mogelijk de kop in te drukken. In de tussentijd laten ze de boel lekker de boel bij Tele2 en maken ze elke dag weer nieuwe slachtoffers.

Zo Meneer Schurkens, ook weer met een verkeerd been uit bed gestapt, wat een negativiteit. Hoe komt u aan al deze onzin. Tele2 is laatst weer door de consumentenbond uitgekozen tot de beste provider. Die paar mensen die hier klagen valt in het niet bij de positieve gebruikers van Tele2. Maar er zijn altijd klagers, u bent daar 1 van. U doet u naam wel eer aan.

d3R
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 mei 2007 18:57

Re: Tele2 weg ermee!

Ongelezen bericht door d3R »

Bedoel je niet DNS updates?

Gesloten