LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Beste mensen,

Hebben jullie ervaringen met Telfort interactieve tv alles in 1 pakket.

Nou wij wel, wij kunnen er onderhand een boek over schrijven.

Wij hebben ergens in juli een abbonement genomen op Telfort alles in 1 met interactieve tv, nu is het volgende aan de hand.
Mijn zusje die op het zelfde adres alleen op een ander huisnummer gewoond heeft. heeft het abbonement om laten zetten naar een nieuwe bewoner. Met de wijzigingsformulier die zei naar Telfort moest sturen met het goede huisnummer, dat heb ik opgeslagen op mijn bureaublad en heb het gister ook nagekeken. Dat klopt. Echter dat ging gisteren 15 januari in. En ik zie bij ons inlog gegevens dat het gewijzigd is op 15 januari. Klopt van geen kanten.

Wij hadden een brief gekregen betreft dat er in ons pakket wat gaat veranderen dacht ik dat moet even uitgezocht worden, wat schetst mijn verbazing, ons naam en adres gegevens kloppen niet meer. Dacht ***** nee he wat is er aan de hand. Ik mijn zusje gebeld van of die nieuwe bewoonster die betreffende naam had, en ja die had die naam. Ik dacht ****, ze zei ik bel Telfort wel op continu bellen en teruggebeld worden en wordt niet opgelost. Ja hun hebben de fout gemaakt en wij mogen het oplossen door middel van een wijzigingsbrief te struren. Echt dit is niet ons probleem maar het probleem van Telfort. Er werd ook gezegd dat ik maar in moest loggen en vast de naam moet veranderen wat never nooit kan, ik me zusje weer gebeld zei weer Telfort gebeld. Echt ongelooflijk.
Wat er ondertussen besproken is heb geen idee maakt me ook niet uit. Maar de naam klopt niet. En nu wordt ik gebeld door een iemand van Telfort dat die mevrouw gebeld had en dat Telfort met mij wil checken of het klopt. Ik heb zoiets van sorry moeten ze maar kijken naar wat ik in Juli 2012 aangevraagd heb qua pakket en aanpassen naar die datum. nee dat kon niet moest met mij gecheckt worden. Dus dat betekent mij dat ik 100 der den mails moet checken tot ik de abbonement gevonden heb en dan wordt het omgezet naar vandaag, waar ik het totaal niet mee eens ben. Het moet omgezet worden naar de datum wanneer wij aangevraagd hebben en niet per vandaag. Ik heb ook aangegeven het hier totaal niet mee eens te zijn en weg te willen bij Thelfort is het inmiddels voor mij. Anders kan ik het er niet van maken. Sorry mensen. Ik kan er niet positief onder blijven en ga al helemaal niet betalen, voor iets wat wij niet aangevraagd en fout gedaan hebben door Telfort.

Echter zit je ook altijd met een jaarcontract bij Telfort en anders moet je het laatste resterende betalen tot einde periode maar daar ga ik helemaal niet mee akkoord, wij gaan zoeken naar een andere provider.

Oplossen kan op de datum wanneer wij het aangevraagd hebben of anders zijn wij weg. Zonder extra kosten naar jullie toe.

P.S. geblokkeerde telefoonnummers neem ik niet op

Hoogachtend
Anoniem

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door bprosman »

Dus dat betekent mij dat ik 100 der den mails moet checken tot ik de abbonement gevonden heb
Ook mailprogramma's hebben een "zoekfunctie" :wink:

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door berndv »

En u was nog wel zo gewaarschuwd, en dan toch weer met ze in zee gaan?
skippy2009 schreef:Ik heb mijn buik vol van deze provider en zal het zeker niet aanraden bij andere mensen oplichters eerste klas.
En uw zuster ook nog overgehaald? Of toch andersom?

Maar zonder gekheid, het blijft gewoon heel knullig en amateuristisch. Hopelijk komt Hugo nog even kijken van webcare, mogelijk dat die nog iets voor u kan betekenen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door ciske »

berndv schreef: Maar zonder gekheid, het blijft gewoon heel knullig en amateuristisch. Hopelijk komt Hugo nog even kijken van webcare, mogelijk dat die nog iets voor u kan betekenen.

Tegenwoordig is het Henk van telfort, moet zeggen dat ze weer super slecht bezig zijn bij telfort.

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door skippy2009 »

@berndv,

Wij hebben elkaar niet overgehaald, onafhankelijk zijn wij aan het zoeken gegaan naar een andere provider wat goedkoper was dan Ziggo, en ja toevallig zijn wij 2 a 3 maanden na elkaar bij Telfort uitgekomen.

Wij woonden samen op dezelfde straatnaam alleen op een ander huisnummer.

Nu had zei haar appartement verkocht en die mevrouw wilde alles van haar overnemen, en heeft zei contact gezocht met Telfort en een brief moeten sturen met handtekening en kopie id bewijs van de nieuwe bewoner en zou het 15 januari omgezet worden, ze heeft bij mij het formulier gemaakt op de computer en heb ik het opgeslagen voor het gevan Telfort iets fout zou doen. Dat het altijd nagekeken kan worden.

Echter wij zelf hebben een brief ontvangen in december dat het een en ander verandert bij Telfort, dus ik dacht ik ga even kijken op onze Telfort inlogpagina en zag een andere naam bij ons adres en huisnummer staan. Ik dacht ***** wat heeft Telfort nu toch weer gedaan. Is het wel goed gegaan, ik gelijk mijn zusje gebeld en die begon gelijk te stressen van ***** kunnen ze niks goed doen, ben al anderhalve maand bezig met de verandering bij hun en nu dit, ik bel wel. Word vervolgens wat ik begreep weer van het kastje naar de muur gestuurd van mijn zusje.
Dus ik ook direct te brief geopend op mijn computer of er misschien iets mis gegaan zou zijn met het invullen van het adres, maar nee het was het goede huisnummer ingevuld die haar appartement gekocht had.

Maar echt ik ben niet te spreken over hun, Wij hebben in de periode van afgelopen juli tot nu regelmatig aan het bellen en e-mailen gegaan naar hun omdat wij heel veel problemen ondervinden met interactieve tv, dat het beeld een paar dagen groen blijft flikkeren en dat er geregeld als we een film kijken van de tv zelf geen verbinding zegt en 2 tellen later weer beeld hebben

Een paar jaar geleden had ik al problemen ondervonden met mobiele telefoon abbonement, en dat is uiteindelijk keurig en netjes opgelost door Daphne die toen op het forum was.

Flores30
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2013 16:08

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door Flores30 »

Hmm. Dit klinkt erg bekend.

Samenvatting (voor de luie lezers):
Appartement gekocht, verkoopster bleek ook telfort te hebben, welke ik ook had aangevraagd. Gevraagd om contractwijziging, papieren kwijtgeraakt door Telfort. Opnieuw wijziging aangevraagd. Resultaat: Het contract van bewoonster paar deuren verderop is gewijzigd op mijn naam. Bewoonster heeft echter een totaal andere achternaam. Telfort neemt geen verantwoordelijkheid voor hun falen.

Ik ben de bewoonster onder wiens naam het pakket nu geregistreerd staat. Ook ik heb talloze telefoontjes gepleegd om dit op te laten lossen. Helaas gaat dit niet zo gemakkelijk als ik met mijn simpele verstand gedacht had. Het lijkt erop dat Telfort klantgerichtheid laag op het prioriteitenlijstje heeft staan....
Na het zoveelste telefoontje zou de telefoniste overleggen met haar senior. Resultaat bleef hetzelfde: er werd toegegeven dat er een fout was gemaakt, maar de oplossing moet van mij (en bovenstaande buurvrouw) komen.
Dat een bewoonster met een totaal andere achternaam nu op mijn naam internet, telefoon en televisie heeft lijkt voor het gemak vergeten te worden. Het is de bedoeling dat we opnieuw een contractwijziging gaan opstellen (waar heb ik dat eerder gehoord, dat is al 2 keer mis gegaan beste Telfort!!!!) en ik zou dan met 4 (!) weken weer ontvangst hebben.

Aanvankelijk wilde Telfort mij geen naam geven van de senior die betrokken werd bij dit probleem, slechts de voornaam. Nadat ik hier in meerdere gesprekken om bleef vragen (kan moeilijk officiele klacht indienen met slechts een voornaam, Esmee, als betrokken medewerkster toch?) kreeg ik deze uiteindelijk.
De klacht is al een weekje terug verstuurd, vooralsnog geen reactie. Ook heb ik geen bevestiging gekregen. Ik heb mijn contract opgezegd en ben overgestapt naar andere provider. Wat een faalhazen bij Telfort!

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Wij zijn ook bezig met een andere provider, blijkbaar wil Telfort alle klanten liever kwijt dan rijk.

Echter is het echt hun probleem niet die van mij en mijn vriend.
de persoon die hiervoor gereageerd heeft, zegt idd het verhaal die ik ook gehoord heb van mijn zusje.
Alleen het zou overgenomen worden van haar naar de desbetreffende persoon die net gereageerd heeft onder de hierboven gegeven naam. Als het hun fout is, is het toch een kwestie van kijken in de administratie van juli of augustus 2012 en zien ze mijn gegevens op het huisnummer wat niet veranderd moest worden.
Kwestie van even administratie nakijken naar 2 namen op het adres alleen ander huisnummer de een is aangevraagd in mei of juni 2012 en de ander in juli of augustus 2012, degene van mei of juni 2012 moest veranderd worden naar de andere bewoonster.

Wij gaan dan ook echt niet het resterende contractperiode betalen die nog open zou gaan staan.

Ze beloven zoveel en geven echt toe dat het hun probleem is, maar waar blijkt dat hun het probleem echter oplossen, nee ze veroorzaken alleen maar withete klanten.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

skippy2009 schreef:Wij zijn ook bezig met een andere provider, blijkbaar wil Telfort alle klanten liever kwijt dan rijk.

Echter is het echt hun probleem niet die van mij en mijn vriend.
de persoon die hiervoor gereageerd heeft, zegt idd het verhaal die ik ook gehoord heb van mijn zusje.
Alleen het zou overgenomen worden van haar naar de desbetreffende persoon die net gereageerd heeft onder de hierboven gegeven naam. Als het hun fout is, is het toch een kwestie van kijken in de administratie van juli of augustus 2012 en zien ze mijn gegevens op het huisnummer wat niet veranderd moest worden.
Kwestie van even administratie nakijken naar 2 namen op het adres alleen ander huisnummer de een is aangevraagd in mei of juni 2012 en de ander in juli of augustus 2012, degene van mei of juni 2012 moest veranderd worden naar de andere bewoonster.

Wij gaan dan ook echt niet het resterende contractperiode betalen die nog open zou gaan staan.

Ze beloven zoveel en geven echt toe dat het hun probleem is, maar waar blijkt dat hun het probleem echter oplossen, nee ze veroorzaken alleen maar withete klanten.
Erg vervelend dat het niet gaat zoals het eerder afgesproken is, wil je mij in een privé bericht de naw-gegevens en een nummer waar je op te bereiken bent doorgeven? Dan maak ik het zo snel mogelijk in orde.

Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Henk

goost
Berichten: 73
Lid geworden op: 03 apr 2013 17:52

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door goost »

ik kan er idd ook boek over schrijven, voel helemaal met jullie mee, zie mijn topics. Wij waren ook zo dom geweest op hun alles in een pakket aanbieding in te trappen.

Henk: igg bedankt om ook ons probleem op te pakken.

daphnekriele
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2013 20:38

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door daphnekriele »

Hallo,

Op 6 november j.l. heb ik Telfort gebeld om een verhuizing van ons Alles in 1 pakket door te geven. Omdat het voordeliger was een nieuw abonnement af te sluiten en ik dan geen verhuiskosten zou hoeven te betalen, gaf ze het advies dit te doen. Dit heb ik geaccepteerd.

Ik heb zowel het adres van mijn postadres als mijn woonadres gewijzigd. Deze zijn verschillend omdat ik geen post kan ontvangen op het chaletpark waar ik woon. Ik heb duidelijk aangegeven dat de aansluiting op het chalet moest worden gedaan. Heb zelfs de toevoeging (huis 125) doorgegeven omdat er meerdere mensen op hetzelfde adres in verschillende chalets wonen.

Dit was allemaal doorgesproken, de medewerkster heeft het herhaald en ze had het in haar systeem opgeslagen. We zouden de informatie en het pakket op 24 november toegestuurd krijgen.

Omdat dit niet het geval was, heb ik met de Telfort klantenservice gebeld. Zij gaven aan dat ons oude contract was verhuisd naar het adres van mijn ouders (wat het postadres was), en dat ze mijn ouders contract hadden opgezegd. Ik betaal nu dus voor mijn ouders die niets hebben aan ons contract (ander soort modem en instellingen) en we hebben zelf geen internet. Telfort wil het niet oplossen en we moeten zelf maar een contractovername doen. Maar dan komen mijn ouders zonder internet te zitten en wij moeten weken wachten, wat niet kan vanwege mijn werk.

Ik word zo vreselijk moe van alles wat misgaat... ik loop tegen een muur en moet fouten van anderen zelf maar herstellen. En dus weer weken wachten op mijn internet, wat ik zeer dringend nodig heb voor mijn eigen INTERNETbedrijf. :(

Iemand die een oplossing weet?
Dank vast!

Groet,
Daphne

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door Prolix »

En wat voor internetbedrijf heb je dan? Want ik vind het een beetje vreemd dat je dat zo schrijft maar geen achterdeurtje hebt naar de admins in Nijmegen. Of verkoop je gewoon abonnementen op provisie-basis? Dan heb je volgens mij een (web-)winkel of colportage-ding

skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Wij zijn inmiddels weg met het alles in 1 pakket bij Telfort en zijn bij ons oude Ziggo nu

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Telfort interactieve TV alles in 1 pakket

Ongelezen bericht door ciske »

skippy2009 schreef:Wij zijn inmiddels weg met het alles in 1 pakket bij Telfort en zijn bij ons oude Ziggo nu

Mooi , geniet er van.

Gesloten