LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tevreden UPC klant

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door aussienl »

engels naar nederlands. Doe het nog beter dan ik al dacht.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door edmoor »

Hahaha.
We snappen elkaar wel.

Maar je hebt gelijk, sommige verhalen zijn echt ZO dramatisch slecht dat er geen touw aan vast te knopen is.
Gelukkig komt dat maar zelden voor.

Maar niemand is dus helemaal vrij van taal- en/of typefouten.

elefteria
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 feb 2006 09:37

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door elefteria »

Bij mij probeerden ze me eerst te helpen en toen het helemaal mis ging, ontkende ze dat wij ooit problemen hebben gehad. En begonnen ze via mijn email te zeggen dat ik niet bij ze ingeschreven stond (ik had inmiddels een andere provider) dus niets voor mij konden doen. Het geld wat ze kregen, kregen ze via mijn naam. En op het zogenaamde contract wat nooit getekend was stond de naam van mijn man. Als ze mij niet willen kennen terwijl ik al maanden met ze te maken had, vanwege al die storingen, heb ik gezegt hoef ik ook niet meer te betalen. Dus dat heb ik gelijk stopgezet. Maar op een aangetekende brief om ook mijn tv kabelabonnement te stoppen hebben ze nooit gereageerd. Dus ik betaal gewoon niet meer en gebruik geen kabel tv meer. Ik wil niets meer met ze te maken hebben. Ze hebben nooit geprobeerd om hier in huis te doen, want ze zeiden dat het in de centrale misging. Ja totdat.....................

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Beathoven »

het valt wel op dat zelfs tevreden UPC klanten het normaal vinden dat de verbinding er weleens uitligt... vast een paar euro goedkoper maar toch maar niet doen...
Al 6-7 jaar internet, al 2 jaar telefonie van UPC. Per jaar gemiddeld 0 t/m 1x een dag storing. Als dat bij ADSL hetzelfde is of echt 0x in een jaar dan zie ik nog niet direct een reden om over te stappen naar iets anders.

Maar om ff een zijweg in te slaan,

Chello was in het begin hetzelfde wat nu Digitale TV is, het was nieuw en verbazingwekkend. Dat je binnen 1 seconde een pagina ervoor kreeg, dat je snel kon downloaden.. maar vooral 'onbeperkt' kon downloaden. Een hele vooruitgang na het gebruik van een 56k modem

Dat het er in het begin weleens uitlag dat nam je voorlief, maar na een paar maand gebruik wen je eraan en moet het altijd werken. En dat doet het gelukkig ook :D

Ze leveren prima producten en een goede service en als ze dat niet hadden gedaan was ik allang overgestapt.

Denk trouwens wel dat UPC met de mediabox ver voorloopt op directe concurrenten qua Digitale TV en de mogelijkheden ervan.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik ben al 5 jaar een zeer tevreden klant van UPC.
Eerst TV-Radio
Daarna Internet easy pakket
Toen Telefonie
Nu digitale TV

Welke provider heeft niet een keer storing of een calamiteit ?????.
De service is redelijk te noemen. schrijf voor het bellen eerst je vraagje of probleem etc op, tref je een niet medewerkende upc call man-vrouw, leg neer en bel opnieuw.

De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, het marktaandeel van UPC groeit alleen maar. :D :) :?: :arrow:

cats
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2006 14:10

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door cats »

Ik geloof best dat er veel mensen zijn die tevreden zijn met UPC, maar als je eenmaal problemen hebt dan kom je in een vicieuze cirkel terecht. Wanneer de problemen echt erg zijn kun je het best de contracten opzeggen en vervolgens weer opnieuw aansluiten (als er geen andere aanbieders zij). Je betaald dan inderdaad weer aansluitkosten maar dit weegt niet op tegen alle belkosten, frustraties en alle andere extra kosten.

In mijn vorige woning had ik 1 chello verbinding, maar kreeg een dubbele rekening. Volgens de klantenservice was het niet mogelijk om 2 aansluitingen te hebben, maar ik werd geadviseerd om de helft van het bedrag op de acceptgiro te betalen. Na enkele maanden werd ik overspoeld met aanmaningen, omdat ik volgens UPC een achterstallige betaling zou hebben van enkele honderden euro's. Gelukkig betalen we altijd via acceptgiro en niet via automatische incasso!!!!!!

Na onze verhuizing hebben wij alleen nog wat kleine probleempjes gehad die snel weer opgelost waren, maar ik weet uit ervaring dat als je eenmaal grote problemen hebt, je er gewoon niet meer uitkomt en de boel beter kunt opzeggen.

Verder nog een tip voor UPC-telefonie gebruikers: bel jezelf eens en probeer of je wel bereikbaar bent! Als je de telefoon oppakt hoor je waarschijnlijk wel een kiestoon, maar dit betekent bij UPC nog niet dat je ook bereikbaar bent!! Dus pak je mobiel en neem de proef op de som.

guille
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:21

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door guille »

Welke provider heeft niet een keer storing of een calamiteit ?????.
De service is redelijk te noemen. schrijf voor het bellen eerst je vraagje of probleem etc op, tref je een niet medewerkende upc call man-vrouw, leg neer en bel opnieuw.
tip: probeer eens iets anders, er bestaan tegenwoordig ook providers zonder storingen of calamiteiten!

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door skippy »

100% beschikbaarheid is iets wat geen enkele internetprovider kan garanderen,zelfs de zakelijke niet. maar feit is wel dat kabelinternet veel storingsgevoeliger is dan(a)dsl het is dan ook niet voor niets dat ruim 70%van het bedrijfsleven van dsl of adsl gebruik maakt en hoewel
nog bijna niet beschikbaar is ook glasvezel een zeer betrouwbare techniek maar het moet dan wel tot in de woning of bedrijfspand zijn aangelegd.

GB-Amsterdam
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 apr 2006 12:11

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door GB-Amsterdam »

Voor de ontevreden klanten, zoals ik, die nu voor de tweede maal vergeefs op een monteur hebben zitten wachten, van wie de tv het na de derde afspraak (hij kwam wel maar kon het niet oplossen, hij was binnenmonteur en het probleem lag buiten, jawel...) nog niet doet en voor wie heeft begrepen dat het callcenter veel belooft maar weinig doet...: je kunt een vergoeding vragen via het UPC garantieplan. Het is niet eenvoudig te vinden, maar het bestaat. Schrijf een brief naar

UPC Nederland
Antwoordnummer 1050
8900CB Leeuwarden

...voor een zeer kleine pleister op de wonden.

Overigens had ik altijd al veel problemen met de ontvangst maar is het er sinds de aansluiting van digitale tv na 1 dag helemaal mee opgehouden.

Joyce R
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:04

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Joyce R »

wij zijn al ruim 3 jaar bij upc. wij hebben internet, telefoon en televisie van ze.
er waren wel kleine probleempjes en we hebben een megastoring gehad waardoor niemand bij ons in de wijk radio tv internet had, maar deze storingen waren binnen 2 uurtjes verholpen.
de kleine probleempjes waren met een telefoontje opgelost.

ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die minder goede ervaringen hebben, maar ik denk dat al met al upc zijn slechte naam al een poos achter zich heeft gelaten.
dat mag ook wel eens gezegd!!

guille
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:21

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door guille »

er waren wel kleine probleempjes en we hebben een megastoring gehad waardoor niemand bij ons in de wijk radio tv internet had, maar deze storingen waren binnen 2 uurtjes verholpen.
de kleine probleempjes waren met een telefoontje opgelost.
De postings van tevreden UPC klanten, daar word je pas echt zenuwachtig van... nu weer 'kleine probleempjes' die je moet oplossen met een 'telefoontje'.

wacht nog maar even op een UPC klant zonder problemen...

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Alleen maar die TV-ervaringen.

1/. De duplexwoning (beneden/boven 2 woningen= na-oorlogse bouw om de woningnood snel op te heffen) zou tot één woning worden verbouwd.
Daarvoor moet ik naar een wisselwoning.
Over de periode dat ik niet in mijn eigen woning kon blijven wilde ik ook geen abbo aan UPC betalen en zeker geen heraansluitingsproblemen krijgen.
In de wisselwoning was de TV-aansluiting (overigens) terecht afgesloten want de bewoonster aan wie elke maand nog steeds een nota werd gestuurd was al twee jaar daarvoor overleden en ook al bewoond geweest door een ander.

UPC heeft op mijn brief daarop niet gereageerd maar .....
eenmaal terug op de eigen woning zou IK aan UPC en de achtestand van die wisselwoning hebben moeten betalen en ondanks het feit dat ik UPC al eerder had geschreven dat na terugkeer er geen bovenbewoner meer zou zijn kregen wij allen (het gehele blok was gerenoveerd) van UPC het bericht dat wij zouden worden afgesloten omdat de bovenbewoner niet meer betaalde.

Mijn fax waarin ik nog één keer uitlegde dat er geen bovenbewoners meer waren in ons blok en dat toch afsluiten mij zou dwingen om naar hun hoofdkantoor te komen en persoonlijk de heren directeuren over hun bureau te trekken heeft in mijn geval dan toch geholpen en werd ik niet afgesloten; verscheidene andere buren echter wel!!

Moet ik dan als consument zo tevreden zijn als consument dat ik ook nog eens hun internet en nu zelfs ook hun telefoon zou moeten gaan afnemen?

Ik krijg als wratten op m'n voeten als ik die slijmstem "Hee Hans" al hoor in hun reklame.

Brrrrrrrr, eng hoor dat UPC!!

Vind deze Vrije Vogel die een bloedhekel heeft aan monopolisten die zich op een maffia-achtige manier gedragen!!

Joyce R
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:04

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Joyce R »

De postings van tevreden UPC klanten, daar word je pas echt zenuwachtig van... nu weer 'kleine probleempjes' die je moet oplossen met een 'telefoontje'.
Deze kleine probleempjes die wij hadden waren omdat wij een router tussen onze pc's hadden zitten en die router hield er af en toe mee op.
Na een telefoontje aan de helpdesk is dit goed opgelost, en later bleek ook nog eens dat de router niet goed was, maar dit terzijde.

Dus kortom wij hebben geen problemen gehad met UPC, en waarvoor zou je zenuwachtig moeten worden van tevreden klanten??? Die zijn er ook.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

er waren wel kleine probleempjes en we hebben een megastoring gehad
Dus kortom wij hebben geen problemen gehad met UPC
En wat schuift dat?

Dubbele postings worden niet gewaardeerd :)

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro,

Ook ik ben een zeer tevreden UPC klant voor al hun diensten, het schuift niets, alleen goed beeld, internet,geluid , snelheid en lage kosten.

Wil jij geen proeflid worden ???? :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Ik ben proef(konijn)(lid) geweest van upc chello en blij dat ik er vanf ben.
Een grotere oplichtersbende en onbeschofte club bestaat er niet.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro,

Wie is met oplichten begonnen ???, ben je er toen uit gekegeld door UPC ?, gelukkig dat je er geen deel meer vanuit maakt, amuseer je maar

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Nee ik ben er niet uitgekegeld, upc is begonnen met oplichten door dubbel te faktureren, waarna door mij is gestorneerd, en het juiste bedrag is overgemaakt, vervolgens werd internet afgesloten, waarna ik met onmiddelijke ingang het abbonement heb beedindigd.

de borg van het modem moet ik na ca 3 jaar nog steeds terugkrijgen, over oplichting gesproken!!!
overingens heeft dat upc al ca € 2000,00 gekost,

Kijk naar die irritante reclame van upc welke ze regelmatig ook nog eens over andere reclame uitzenden, dit zegt genoeg over de mentaliteit en onbeschoftheid van deze criminele organsatie, het is wel puur diefstal wat ze hier mee plegen, anderen betalen reclametijd welke door upc weggedrukt wordt. (regelmatig is te zien na einde van upc reclame dat er nog een klein stukje te zien van andere reclame is waarvoor anderen wel betaald hebben).

En zulk een soort organisatie moet jij zo nodig verdedigen?

Als je niet weet waarover je het hebt zwijg dan.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik kijk er iets meer genuanceerd dan jij tegenaan,
Jammer dat je zo gefrustreerd overkomt, op die toon komt je verhaal niet over.
Ik vind UPC geen oplichter, maar een redelijk provider met een geweldige kabelverbinding en goedkoop. :D :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: tevreden UPC klant

Ongelezen bericht door agro »

Het is maar goed dat jou verhaal duidelijk overkomt.
Het zegt meer dan voldoende over jou.

Gesloten