LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Horizon

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Vigrodro
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2013 12:33

Re: UPC Horizon

Ongelezen bericht door Vigrodro »

Opzeggen mag bijna onmogelijk Zijn.
Na 2 maanden hebben ze alles nog niet doorgevoerd.
Ik had tv internet en telefonie opgezegd maar alleen de tv werkt nog maar ik betaal wel.
Al heb ik reeds een andere provider.

Na 2 jaar niet of slecht geleverde diensten had ik het helemaal gehad.
Dus wou het allemaal stoppen.
In de contracten staat dat als zij niet aan de diensten voldoen zoals afgesproken dan mag je het contract ontbinden.
Even ter aanloop.


Nu was mijn contract verlopen , en had geen verlenging doorgevoerd , dan doen ze dat zelf en zit je weer vast.
En dat mag niet.

Na uren bellen ben ik nog bezig, ben veel geld kwijt aan UPC en niks wordt opgelost.
Als dit nog 1 week duurt ga ik naar de dichstbijzijnde UPC winkel en ga stennis schoppen.
Misschien helpt dat wel, mijn doos met beleefdheid is op na maanden bellen enz.

Vr.gr. D groot

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC Horizon

Ongelezen bericht door ciske »

Ik had tv internet en telefonie opgezegd


Heb je hier schriftelijk bewijs van? Ga eens langs het juridisch loket in je woonplaats.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: UPC Horizon

Ongelezen bericht door Har06 »

Als dit nog 1 week duurt ga ik naar de dichstbijzijnde UPC winkel en ga stennis schoppen.
Misschien helpt dat wel, mijn doos met beleefdheid is op na maanden bellen enz.


De UPC winkel kan je nergens mee helpen, stennis schoppen helpt al helemaal niet.
Je hebt nog een tv signaal waar je voor betaald, lijkt me ook logisch.
Waarom laat je dit 2 maanden aanslepen ?

Gesloten