LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC opzeggen TV/Radio pakket

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

heb het al gezien. Moest wel een tweede buur raadplegen daar bij de eerste (uiteraard) een storing was.

Moet zeggen, een behoorlijk beeld zeker die standaard freeze functie is handig.................NOT.


Maar goed, gelukkig hebben we bijna alle buren in de straat en omliggende straten zover de box te weigeren of direct terug te sturen.


Kan die sukkel van Cable 1 weer komen om nog meer labels te plakken aan de coax kabels welke los hangen.

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door Beathoven »

lol, je zit niet toevallig in een storingsgebied wel?

Je mag wel bij mij komen kijken, gegarandeerd storingsvrij :D

:wink:

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door dds »

@FritztheCat,

Om ook maar te reageren op jouw onzin!

Iedere nieuwe klant van UPC Digitale TV krijgt 1 maand gratis Canal+ (nu film1) en het extra uitgebeide pakket er gratis bij. Na die maand wordt dit automatisch beënidgd zonder dat je daarvoor iets moet doen!!!!

Toch ook wel even belangrijk om dit te melden, aangezien sommige beweren dat je deze produkten zelf moet afzeggen. Overigens; als het je überhaupt niet bevalt, dan mag je er dus binnen 6 maanden ook van af (zonder kosten).

Tot slot nog even de schotel: Dat zijn dat 4 toestellen, dus ook 4 ontvangers, dus ook 4 lnb's. Dus ook allemaal extra kabels in huis (woon in nieuwbouw, alle leidingen uit het zicht, dus ook de kabels).
Dat wil dus zeggen dat ik voor 4 tv's zeker (los van de schotel) 1000 euro mag investeren! Dan duurt het toch wel een hele tijd voordat ik de schotel eruit heb!!

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Dat zijn dat 4 toestellen, dus ook 4 ontvangers,

Als je UPC Digital wil kijken op al je TV's idemdito.


Per TV een box.

Har

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door Har »

Onjuist,

Je kunt op de hoofd toestel een box zetten, de overige toestelllen op de kabel zijn en blijven dan analoog.

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Onjuist,

Je kunt op de hoofd toestel een box zetten, de overige toestelllen op de kabel zijn en blijven dan analoog.
Ja hehe dat snap ik, maar wat heeft die digitale tv dan voor zin als er maar 1 tv dit zogenaamde betere beeld en extra zenders aan kan.


Je bent nu echt appels met peren aan het vergelijken beste Har.

Je bent een standaard UPC klant, die zijn allemaal dom en hebben geld teveel.

dds
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jul 2005 12:39

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door dds »

@FritztheCat,

zoals het bij jou hoort verdraai je nu de feiten. Het gaat mij er niet om hoe ik beeld heb op vier tv's, maar of ik beeld heb op de 4 tv's. Bij UPC heb je altijd een analoog signaal op alle tv'die je wil aansluiten! Je kan dan ook op alle tv's een andere progamma kijken. Met de schotel en 1 lnb en 1 ontvanger is dit dus absoluut niet mogelijk!

Daar gaat het dus om!

En ja, bij mij gaat de digitale tv van UPC inderdaad op voor de TV in de woonkamer. Dit komt omdat ik een perfect antenne-signaal heb (dus analoog) en ik nu gewoon voor 6 maanden de digitale tv van UPC probeer. Vind ik het niets, dan stuur ik het weer terug. Op zo'n manier iets proberen zal je helaas niet via de schotel lukken!

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Succes allen.

Maar straks niet piepen wanneer het niet werkt en de prijzen omhoog gaan.

davelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2010 14:44

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door davelaar »

Ik ben er nog een die deze meuk UPC op te zeggen. Hopelijk kan ik meteen overstappen want deze zooi wil ik echt niet meer.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC opzeggen TV/Radio pakket

Ongelezen bericht door Henri42 »

davelaar schreef:Ik ben er nog een die deze meuk UPC op te zeggen. Hopelijk kan ik meteen overstappen want deze zooi wil ik echt niet meer.
Na het afloop van de contracten kun je overstappen, je kunt ook de contractbreuk schaden betalen en gelijk overstappen, vreemd dat jij al 10 jaar met een mediabox aan stoeien bent, zijn die boxen al zo lang in de handel ?? :) :lol: :wink:

Gesloten