LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC pest zijn trouwe klanten weg

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door jolanda77 »

nog even dan is het voor bij dan is glasvezel upc voor bij en ze hebben inderdaad glas vezel tot de kast lopen je zou er maar 150 meter van daan wonen dan loop van uit de kast coax kabel en niet tot de voor deur als er meer mensen op de kabel zitten kan ik je op een briefje mee geven dat de snelheid als een blok naar beneden gaat en met glas vezel heb ik daar geen last van raar he
Laatst gewijzigd door jolanda77 op 23 nov 2010 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

jolanda77 schreef:nog even dan is het voor bij dan is glasvezel upc voor bij en ze hebben inderdaad glas vezel tot de kast lopen je zou er maar 150 meter van daan wonen dan loop van uit de kast coax kabel en niet tot de voor deur als er meer mensen op de kabel zitten kan ik je op een briefje mee geven dat de snelheid als een blok naar beneden gaat en met glas vezel heb ik daar geen last van raar he
Die Jolanda toch , heeft ze illegaal een kabel getrokken van een verdeelstation naar haar flatje, dat mag toch niet van UPC :) :lol:

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door jolanda77 »

je moet even beter lezen henrie wat moet ik met zo bedrijf die mensen oplicht met spook nota en ga zo maar even door
die komen er niet in hier


en een waardeloze help desk

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Even weer on-topic.

Indien je een jaarcontract hebt zullen mensen ook niet zo snel overstappen, immers je moet eerst het JAAR-contract uitdienen. Daarom stel ik ook voor om dat af te schaffen. Gewoon per maand op kunnen zeggen. Laten we zeggen een maand-contract.
Let maar op, dan kan de service opeens wél geleverd worden. ZE zijn te lui om de boel fatsoenlijk te organiseren. Het kost namelijk geld. Nu dan maak je het abonnement iets duurder en lever je gewoon de service die nodig is.
Niemand heeft gevraagd om I.S.P 's die ten koste van de service de prijzen laten zakken.

Dat is ooit zo verzonnen door een manager die vond dat je met een lagere prijs veel meer klanten binnenhaalt. Nu gaat dat alleen op indien je met contracten werkt die stilzwijgend verlengd worden.

Beloven dat je high speed levert ( fiberspeed is misleidend.)

Veel nieuwe klanten aan je binden

Weinig bandbreedte inkopen

Dan de boel afknijpen

Vervolgens niet de snelheid leveren die de klant beloofd is.

Problemen oplossen zolang mogelijk uitstellen. Immers een klant die geen bandbreedte gebruikt kost minder.

Vastpinnen op contracten van een jaar


Nou UPC laat zien wat je waard bent en maak er maand-contracten van!

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door oppie11 »

Vrij onrealistisch. Achter een abonnement zit vast en zeker een verdien model. Mensen worden klant en krijgen een leuke korting of een welkomst kado. En dan mogen ze na een maand weer opzeggen? Wat denk je van de kosten die een provider maakt om een modem of verbinding te leveren. Kosten van de helpdesk, technische afdeling etc. Elke provider heeft vast en zeker een verdeelsleutel waarmee berekend is hoeveel maanden of jaren een klant klant moet blijven om er uiteindelijk iets aan te verdienen. Wat jij schetst zou leuk zijn maar dan betaalt elke consument een hoog bedrag aansluitkosten en twee al drie maal zijn maandbedrag. Dat gaat er niet in wat men wilt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Dat er niet meer stilzwijgend mag worden verlengd is wel een goede zaak voor de consument en ook een stuk eerlijker dan hoe het eerst ging.

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Oppie...

Als een provider de klant gewoon normaal aansluit, een goede helpdesk heeft en de klanten vervolgens biedt wat er beloofd is... zie ik niet in waarom hier een verdien model in gevaar komt.

Overstappen is, voor het overgrote deel niet handig ( wordt door monopolisten zwaar misbruikt) Indien je je aanmeldt en je krijgt een aansluiting en alles werkt naar behoren zal er geen probleem ontstaan. Het verdien model zal dan gewoon kloppen.

Providers GIJZELEN de klanten met een jaarcontract. Het is een vrijbrief om de zaken op zijn beloop te laten.
Indien er zoals beweerd door sommigen op dit forum, maar een klein deel van de klanten problemen heeft, moet een maand contract haalbaar zijn.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

maak je niet druk oppie,
mmichel is een kei in het bedrijfsleven en heeft al helemaal uitgerekend hoe de grote providers het moeten doen. ze weten hier precies hoe het moet. zoals je hebt kunnen lezen hebben ze overal een antwoord op, ze denken dat het aanleggen van kabels, versterkers en glasvezel gratis is. weet je laten we er gewoon een weekcontract van gaan maken, of beter, geen contract geef alles vrij.

mijn advies aan michel, tiptoo en jolanda, begin een eigen provider zoals jullie denken hoe het zou moeten en richt je vooral op klantenservice. zien wij wel hoelang je het volhoud. ik geef je hooguit een jaar .
95% in mijn stad is al overgestapt naar xms
volgens mij staat hierboven toch echt dat het grootste deel van haar dorp is overgestapt.

en tiptoo,

ik heb alleen jou en michel d*mb* genoemd, niet iedereen in dit topic. tja het is maar hoe snel je je aangesproken voelt he!!!!!
nog even dan is het voor bij dan is glasvezel upc voor bij en ze hebben inderdaad glas vezel tot de kast lopen je zou er maar 150 meter van daan wonen dan loop van uit de kast coax kabel en niet tot de voor deur als er meer mensen op de kabel zitten kan ik je op een briefje mee geven dat de snelheid als een blok naar beneden gaat en met glas vezel heb ik daar geen last van raar he
1. als je al 150m bij de kast (EV noemen ze dat) vandaan woont heb je een dikkere coaxkabel ( C6 )waardoor je dus minder signaalverlies hebt.
2. wat bedoel je met niet tot de voordeur? is niet echt duidelijk.
3. er kunnen niet meer mensen op de kabel zitten want een ieder heeft zijn eigen aansluiting en dus kabel.
4. de snelheid gaat bij coax niet noemenswaardig naar beneden als er meerdere mensen internet op dezelfde EV hebben. dat zou namelijk betekenen dat je signaal zwakker zou worden waardoor iedereen dus ook sneeuwerig beeld hebben. is dit in het uiterste wel het geval worden alle versterkers in de wijk opnieuw aangepast en afgeregeld.
bij adsl gaat de snelheid wel naar beneden als er meerdere mensen op zitten.

dus jolanda houd je mond alsjeblieft met je broodje aap verhalen, er klopt geen hout van.

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

renegade66 schreef:maak je niet druk oppie,
mmichel is een kei in het bedrijfsleven en heeft al helemaal uitgerekend hoe de grote providers het moeten doen. ze weten hier precies hoe het moet. zoals je hebt kunnen lezen hebben ze overal een antwoord op, ze denken dat het aanleggen van kabels, versterkers en glasvezel gratis is. weet je laten we er gewoon een weekcontract van gaan maken, of beter, geen contract geef alles vrij.
en tiptoo,

ik heb alleen jou en michel d*mb* genoemd, niet iedereen in dit topic. tja het is maar hoe snel je je aangesproken voelt he!!!!!
mijn advies aan michel, tiptoo en jolanda, begin een eigen provider zoals jullie denken hoe het zou moeten en richt je vooral op klantenservice. zien wij wel hoelang je het volhoud. ik geef je hooguit een jaar .

Ben bewust niet met je in discussie gegaan Renegade66! , maar nu ga je toch even iets te ver! Je provoceert continu en schrijft dat een ander toe.
Vals! Maar dat zijn we van UPC krachten gewend.

Zoals iedereen dit topic volgt kan lezen, is er maar één die meent superieur te zijn aan de rest.
Voorbeeldje van een van jou op in een ander topic! waarbij je Guidion door het slijk haalt.

...... """"

renegade66

Geregistreerd: 24 mei 2008 14:27
Berichten: 412

Re: Router defect UPC frustraties - 19 nov 2010 22:27
middenkwaaii,

je had alles nog sneller kunnen regelen door met de router naar een UPC store te gaan, dan had je zonder problemen een nieuwe gekregen.

Henri heeft gelijk wat betreft voorrijkosten berekent door het guidion gajes. dit zijn allemaal zzp'ers die zelfs voor een ombouwrand van de wcd kosten berekenen.
er zijn er al diverse uitgetrapt.

.... """"

Hou dit lijntje redelijk on topic maar sommigen waaronder ik jou reken: KUNNEN niet lezen. WILLEN niet begrijpen. MENEN de waarheid zelve te zijn, en zullen altijd in conflict zijn met....

Ps : Ik ben tenminste nog EIGENAAR van verschillende bedrijven en jij?!

"afvallige66" ??
Laatst gewijzigd door mmichel op 23 nov 2010 17:21, 3 keer totaal gewijzigd.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

trouwens nog even voor alle duidelijkheid, glasvezel is nog niet het snelste internet. UPC heeft al 120mb abonnementen. en die snelheid word ook gehaald.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tennis »

@ renegade66
Je moet een bijzondere beschermengel, of een vriendje bij de moderatie hebben, want met jou off topic berichten, een brute uitdrukkingen, moest je al lang een ban hebben.
Ik heb er een, voor minder off topic berichten gehad!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

tennis schreef:@ renegade66
Je moet een bijzondere beschermengel, of een vriendje bij de moderatie hebben, want met jou off topic berichten, een brute uitdrukkingen, moest je al lang een ban hebben.
Ik heb er een, voor minder off topic berichten gehad!

precies tennis het is te gek voor woorden wat een taal die renegade uitkraamt.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
tennis schreef:@ renegade66
Je moet een bijzondere beschermengel, of een vriendje bij de moderatie hebben, want met jou off topic berichten, een brute uitdrukkingen, moest je al lang een ban hebben.
Ik heb er een, voor minder off topic berichten gehad!

precies tennis het is te gek voor woorden wat een taal die renegade uitkraamt.
Nou het is redelijk relevant wat renegade66 neerpent ten aanzien van de diensten van UPC.

Tannis en Tiptoe proberen iemand en blokkade aan te smeren, begint op een kleuterschool te lijken met een wijzend vingertje, jakkes toch :( :mrgreen:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

tja, de waarheid kan soms hard aankomen bij sommige.

ik verzin geen verhaaltjes, wat ik schrijf is de praktijk waar ik al 12 jaar in werk. ik wordt constant aangevallen omdat ik bij UPC werk. het zijn feiten waarin ik antwoord geef. wat jullie prediken is maar een klein percentage van de problemen.
kijk naar jolanda als voorbeeld. heeft de pest aan upc omdat ze naar haar zin niet snel genoeg de kabelbreuk/schade hebben gerepareerd. ze wet niet half wat daar allemaal bij komt kijken aan vergunningen end. om uberhaubt maar een gat te mogen graven. en zo zijn er meer regels waar wij als upc medewerker mee te maken hebben. en dat komt NIET van upc. maar van de gemeentes enz.

kortom jullie weten niet eens een kwart wat voor gezeik wij allemaal over ons heen krijgen als we mensen willen helpen. en daar zijn jullie nu ook een deel van.

en als de waarheid niet gezegd mag worden ban me dan maar. dit vind ik uiterst triest.

en als jullie het zo goed weten ga dan maar eens een dagje mee als jullie het lef hebben, gaan we een dagje in de bijlmer rondlopen als upc zijnde. ik doe dat elke dag en ik heb daar respect afgedwongen door niet weg te lopen voor de problemen. moet ik jullie nog maar zien doen. dat lef hebben jullie niet.

als we het toch over regeltjes hebben, ik kan zo een aantal zinnen van jullie als laster en smaad aanmerken. maar nee, daar wordt niets aan gedaan. :evil:

BTW dank je wel henri

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Inlands eiken............ ^^

Maar wat vinden jullie van een derde maal:

Even weer on-topic.

Indien je een jaarcontract hebt zullen mensen ook niet zo snel overstappen, immers je moet eerst het JAAR-contract uitdienen. Daarom stel ik ook voor om dat af te schaffen. Gewoon per maand op kunnen zeggen. Laten we zeggen een maand-contract.
Let maar op, dan kan de service opeens wél geleverd worden. ZE zijn te lui om de boel fatsoenlijk te organiseren. Het kost namelijk geld. Nu dan maak je het abonnement iets duurder en lever je gewoon de service die nodig is.
Niemand heeft gevraagd om I.S.P 's die ten koste van de service de prijzen laten zakken.

Dat is ooit zo verzonnen door een manager die vond dat je met een lagere prijs veel meer klanten binnenhaalt. Nu gaat dat alleen op indien je met contracten werkt die stilzwijgend verlengd worden.

Beloven dat je high speed levert ( fiberspeed is misleidend.)

Veel nieuwe klanten aan je binden

Weinig bandbreedte inkopen

Dan de boel afknijpen

Vervolgens niet de snelheid leveren die de klant beloofd is.

Problemen oplossen zolang mogelijk uitstellen. Immers een klant die geen bandbreedte gebruikt kost minder.

Vastpinnen op contracten van een jaar


Nou UPC laat zien wat je waard bent en maak er maand-contracten van!


En dat is wel gemeend. Probeer het eens, kan alleen maar klanten aanbrengen.

Ken er zat die geen UPC willen vanwege.......

"De uitmuntende service aldaar."
"De hulpvaardige helpdesk" en een ongelofelijk goed "glasvezel netwerk".

"Betrokken medewerkers die goed meewerken, een goed inlevings vermogen hebben en zich op diverse consumenten fora op een uiterst terughoudende manier opstellen om de klanten toch nog van enige informatie te voorzien."


Waar hebben we het over.....

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef:
en als jullie het zo goed weten ga dan maar eens een dagje mee als jullie het lef hebben, gaan we een dagje in de bijlmer rondlopen als upc zijnde. ik doe dat elke dag en ik heb daar respect afgedwongen door niet weg te lopen voor de problemen. moet ik jullie nog maar zien doen. dat lef hebben jullie niet.
:lol: het lef??? laat me niet lachen ik kom uit amsterdam , je doet net alsof daar alleen maar gajes rondloopt :lol: en we weten nou wel dat je 12 jaar bij upc werkt je valt in herhalingen :mrgreen:

ga eens op het punt van mmichel in om een maandcontract af te laten sluiten.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef: Tannis en Tiptoe proberen iemand en blokkade aan te smeren, begint op een kleuterschool te lijken met een wijzend vingertje, jakkes toch :( :mrgreen:

Neen Hunrie, niemand probeert hier iets, dat doen jullie wel zelf, met al de off topic's!

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

je doet net alsof daar alleen maar gajes rondloopt
dat is al de zoveelste verdraaiing en aanname die je hebt, ik zeg niet dat daar gajes loopt, dat maak jij er van. je bent in ieder geval heel goed in het verdraaien van zinnen. jij hebt er totaal geen weet van van wat ik denk.
ik ben elke dag in amsterdam aan het werk. maar jij zal wel ergens in almere wonen aangezien jij xms hebt, ook daar ben ik heel erg bekend.

ik heb al een aantal malen serieus op mmichel gereageerd maar hij kan alleen maar herhalen. ik heb hem zelfs al een paar keer gelijk gegeven met zijn gedachten, maar ja ook daar wordt niet op gereageerd.
maar alleen maar sarcastisch reageren, jullie beweren nog steeds dat ik off topic ben maar jullie hebben het nog steeds over diensten van UPC, ik reageer daar op dus ben ik nog altijd on-topic helaas.

maar ik ben waarschijnlijk weer grof, onduidelijk, en weet ik veel wat. jammer dat jullie dat denken, ondanks mijn excuses voor de dingen die ik jullie heb genoemd.
Ken er zat die geen UPC willen vanwege.......

"De uitmuntende service aldaar."
"De hulpvaardige helpdesk" en een ongelofelijk goed "glasvezel netwerk".

"Betrokken medewerkers die goed meewerken, een goed inlevings vermogen hebben en zich op diverse consumenten fora op een uiterst terughoudende manier opstellen om de klanten toch nog van enige informatie te voorzien."
ik ken er meer dan zat die geen kpn, telfort, ziggo, nuon, essent, nem, oxxio, xs4all, bla,bla,bla,bla en ga zo maar door willen vanwege.......

precies wat je dus zegt, waar hebben we het over??????
ik heb een voorstel, laten we het hele bedrijfsleven en heel nederland omgooien.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef: ik ben elke dag in amsterdam aan het werk. maar jij zal wel ergens in almere wonen aangezien jij xms hebt, ook daar ben ik heel erg bekend.

.

je zoveelste aanname, wie zegt dat ik in die omtrekken woon???????? ik zeg ik kom uit amsterdam wil nog steeds niet zeggen dat ik er woon. :lol:

en waar zeg ik dat ik xms heb???????? :lol:

je blijft maar uitleggen dat er zo ontzettend veel goeds door upc wordt gedaan, maar gek he verschillende mensen zien dat niet , hoezo geen maandcontract voor mensen als mmichel??

andere providers hebben hier niks mee te maken het gaat om upc ..... niet om kpn , ziggo , online of dergelijke dus waarom geen antwoord aan mmichel?

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

Beloven dat je high speed levert ( fiberspeed is misleidend.)

Veel nieuwe klanten aan je binden

Weinig bandbreedte inkopen

Dan de boel afknijpen

Vervolgens niet de snelheid leveren die de klant beloofd is.

Problemen oplossen zolang mogelijk uitstellen. Immers een klant die geen bandbreedte gebruikt kost minder.

Vastpinnen op contracten van een jaar
fiberspeed is niet misleidend, het gaat namelijk wel over glasvezel, mensen hebben het zelf misleidend gemaakt.

Weinig bandbreedte inkopen? hmmm volgens mij heeft UPC de meeste bandbreedte van nederland. Ziggo doen het ook redelijk goed. De adsl providers hebben vaak problemen met inkopen van bandbreedte aangezien ze via het kpn netwerk moeten.

De boel afknijpen? pffff dat is verleden tijd man, dat gebeurd praktisch niet meer.

De snelheid wordt niet beloofd, bij geen enkele provider, het is altijd TOT. dat heeft met heel wat factoren te maken.

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door jolanda77 »

oh oh upc snelste inter net laat me niet gieren man je loop achter met je upc

en dan zeggen upc 120 de snelste lees dit dan maar een over zeewolde

http://www.glashart.nl/zeewolde/nieuws/ ... --200-mbps

dat doet pijn he de waar hijd nu


en als jullie het zo goed weten ga dan maar eens een dagje mee als jullie het lef hebben, gaan we een dagje in de bijlmer rondlopen als upc zijnde. ik doe dat elke dag en ik heb daar respect afgedwongen door niet weg te lopen voor de problemen. moet ik jullie nog maar zien doen. dat lef hebben jullie niet.



moet je een dagje mee lopen hier in de schie met off in vucht dan piep je anders
Laatst gewijzigd door jolanda77 op 23 nov 2010 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten