LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC pest zijn trouwe klanten weg

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
renegade66 schreef:
het probleem met ons nederlanders is dat we nooit eens positief kunnen zijn en allemaal kuddedieren zijn die allemaal in de richting van de minste weerstand lopen als degene die zijn gal spuwt. ook al heb je er nooit mee te maken gehad. :oops:
:mrgreen: het probleem is dat providers denken dat ze alles mogen met geld innen doen ze niks verkeerd ...tja als mensen weg zijn nog eens proberen om te innen :mrgreen:


Trouwe klanten lopen niet weg bij UPC, verzindsels van passanten,heeft Tiptoe ervaring met z,n stelling en zo ja met welke providers??, dat maakt de discussie wet helderder, ps T heb jij grote groene tanden :roll:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door agro »

het probleem met ons nederlanders is dat we nooit eens positief kunnen zijn en allemaal kuddedieren zijn die allemaal in de richting van de minste weerstand lopen als degene die zijn gal spuwt. ook al heb je er nooit mee te maken gehad
Begrijp ik je bewering goed? Er is er maar ééntje die een klacht heeft, en iedereen die vervolgens een negatieve post jegens upc plaatst is een kuddedier die er achteraan hobbelt en de minste weerstand biedt, en bovendien volgens jou bewering ook nooit met je geliefde upc te maken hebben gehad.

Het andere topic waarvan hier al eerder melding is gemaakt, door jou geopend zegt genoeg over de kwaliteit welke door upc wordt ingehuurd.
Henri42 schreef:

Tiptoe, je vergeet en lijntje bij te typen, knippen en plakken is je hobby ???
:lol: is jouw hobby verkeerd typen :lol:
Zijn hobby is het verbasteren van anderen hun nicknames, hij is al verschillende malen door moderator terecht gewezen cq dat er berichten van hem hiervoor verwijderd zijn, maar is hardleers in deze, maar als men anders niks te melden heeft is het niet raar dat men dit soort vreemde trekjes ontwikkeld.

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Deze tekst vanaf TS nog maar een keer neergezet Mijn originele tekst en het eerste antwoord in dit topic van Renegade66


Hier ook maar even geplaatst. Even ter vermelding vanaf 11 september zit ik bij Inter.NL.NET, heb het upc modem afgekoppeld en vast ter verzending klaargezet! Volgens de papieren ben ik per één oktober UPC internet af.
Hieronder een Kopie van mijn relaas op het UPC forum.

Upc pest zijn trouwe klanten weg!
Geplaatst: 26-aug-2009 22:50 Reageer

Betreft: Klanten pesten!

Geachte UPC,

Bij deze een relaas van een onderhand getergde internet-klant. Waarschijnlijk hebben jullie geen idee wat voor een muur er opgetrokken wordt door jullie zogeheten klantenservice. Ze kunnen niets, doen niets, plannen continu verkeerd, zijn vrijwel onbereikbaar en als je een afspraak hebt bemachtigd, komt UPC gewoon niet opdagen.
Zo te horen schijnt het voor jullie dagelijkse kost te zijn.
Het verbaasd me dat er nog zoveel klanten blijven zitten. Ondergetekende zal dat in ieder geval niet meer doen een gaat na 11 jaar Xs4all of Inter.nl.net maar eens uitproberen. Mijn bedrijf zal UPC ten sterkste afraden bij de klant. Snelheid is bij de meesten geen issue, betrouwbaarheid wel en die hebben jullie sinds 3.5 maand verspeeld! Vergeef me de taalfouten, het is een logboek in normale mensentaal.

Hieronder een klein logboek tijdsspanne 19 dagen!

Upc sinds 3.5 maand zeeeeeer slecht en veel en vaak storingen en onderbrekingen. Dit logboek gaat in na die 3.5 maand, ik wil er vanaf! De helpdesk is niet bereikbaar te vaak 10 maal toe geprobeerd, de wachttijd is in alle gevallen 25 minuten of veel langer en toen maar opgehangen ( te druk), het is niet te doen.

Naar aanleiding van de brieven gestuurd door UPC om over te schakelen naar de zakelijke dienstverlening tot tweemaal toe gebeld, en daar wordt medegedeeld omdat u als klant bent kunnen wij u niet overzetten op het nieuwe snelle fiberspeed zakelijk van UPC.
Mocht ik dát nog willen, nu alleen als het zakelijk is, dan laten ze de monteurs maar binnen 4 uur aanrukken zoals het contract en de voorwaarden zeggen!

Maar het is onmogelijk indien je al klant bent klant te blijven, dan zeggen ze eerst je internet op bij UPC en dan zit je minimaal 3 weken ( wie gelooft dat dat nu nog?) zonder internet. DAN melden ze je weer aan bij UPC ( HUH?) en dan heb je weer internet.

Zonder blikken of blozen wordt je dat door de klantenservice zakelijk in Amsterdam medegedeeld.
Alsof ik als ICT bedrijf even 3 tot 6 weken ( als je geluk hebt,) zonder internet kan. Met andere woorden UPC maakt er een puinhoop van, de dienstverlening is zwaar ondermaats, maar betalen zul je wél voor deze rotzooi!

Logboek gaat in op Zaterdag 8 augustus na de 2e algemene storing in Arnhem waardoor het internet NIET of zo traag bereikbaar is dat surfen absoluut geen zin heeft.
Kan geen offertes of backups maken via internet. Klanten zijn bij calamiteiten ook niet te bereiken.

UPC Algemene storing.. jammer dan.

Zondag ( 9 augustus ) om de haverklap verbinding weg. Mee gestopt, offertes afgeschreven en hopen dat maandag beter is.

maandag de 10e 7 uur 's morgens geen internet 8 uur wel weer maar zeer traag.
maandag de 10e 9 uur 's morgens geen internet 9:30 wel weer maar bijna onmogelijk om mail binnen te halen.
10 uur UPC geprobeerd te bellen-- 35 minuten gewacht .. heb maar opgehangen. ( te druk )
's middags om 14:00 weer normaal internet.
's avonds 8 uur weer geen internet UPC bellen na wachten 26 minuten opgehangen (te druk)

woensdag de 12e weer geen internet of bijna geen internet om de 5 minuten verbinding weg
kan geen vault-back-up maken voor mezelf en ook weer niet bij klanten. Gebeld wachttijd langer dan 10 minuten volgens de telefoon moest maar weer eens later proberen, gelijk maar opgehangen want heb al een paar keer 25 minuten of langer gewacht zonder resultaat!

Zaterdag 15 augustus vanaf 's morgens 8:30 tot 15:30 traag en om de 5 minuten geen internet-verbinding. Kan geen offertes ontvangen of versturen.

UPC gebeld telefoon computer alweer.( 3de maal in twee weken ). Weer die vrouwrobotstem Er is een storing in uw woonplaats punt!

En dit is maar één week in de tijd dat je er achter zit. Tenenkrommend wat een minachting voor je klanten!

Vervolg

Zondag 16 augustus 12:59
's Morgens alles ok maaaaaaaaarr.......

Nu is de verbinding is weer verbroken (DNS niet aanwezig) Lampjes op modem branden dan wel maar toch geen verbinding.
De lampjes bleven branden en warempel om 13:03 was er weer te internetten. Daarna nog 4 maal een storing van 15 minuten.

Maandag 17 augustus 16:00 geen internet 16:05 wel weer internet 16:16 wéér geen internet. 16:18 wel weer internet. Banksessie afgebroken!

Nu kun je zeggen die paar onderbrekingen,

nu :

backups worden afgebroken
bankzaken moeten weer opnieuw ingelogd worden
mail blijft hangen/ bestellingen plaatsen onmogelijk.
ik kan geen remote service verlenen/offertes komen niet op tijd.
onmogelijk om zelf mijn computer thuis over te nemen indien ik bij een klant zit

We wachten af, ik geloof niet dat het beter wordt namelijk weer eens geprobeerd de klanten service te bellen

Antwoord ... de wacht tijd is langer dan 15 minuten probeert u het later nog eens.

Godsonmogelijk om geholpen te worden. UPC is gewoon NIET of maar voor een héél klein aantal mensen bereikbaar.

Die dag heb ik het maar opgegeven.

Goed verder dinsdag 18 augustus

12:01 kom thuis van klant , moet even e-mail checken, je raadt het al, geen internet! Om 12:13 heb ik opeens wel weer internet. Snel mail binnengehaald.
12:22 weer geen internet. 12:24 wel weer internet. Misschien dat het lukt om even mijn banksaldo te checken.
12:30 geen internet. Banksessie weer afgebroken. Maar goed 12:37 wel weer internet.

( Zou bijna denken dat UPC zijn klanten moedwillig aan het wegpesten is. Storing/helpdesk totaal onbereikbaar, wachttijden die absoluut onaanvaardbaar zijn)

12:40 geen internet! Goed weer gebeld naar storing/helpdesk ( al na 10 minuten een echt mens aan de lijn ) 12:47 trouwens wel weer internet.

23minuten aan de lijn gehangen moet toch maar een monteur komen, de 26e tussen 8 en 1 uur. Wel frappant, vanaf deze tijd doet internet het zonder onderbrekingen tot maar liefst 14:37 .. Toen wéér geen internet!
15:00 wel weer internet. Daarna maar niet meer gekeken.

19 augustus

Klokslag 10:30 verdwijnt de verbinding weer als sneeuw voor de zon. 10:33 weer internet.
10:35 weer geen internet. 10:39 weer internet. 15:00 geen internet. En dat gaat zo maar door. (het modem van UPC blijft wel gewoon online, alleen de verbinding is weg. Het maakt dan niet uit of ik één computer rechtstreeks aansluit, het modem gelijk naast de deur in het souterrain plaats, of een andere router neerzet. En toch moet er een monteur komen? Volgens de helpdesk-medewerker van 18 augustus. Mij leek het beter om onmiddellijk een UPC-monteur te sturen die BUITEN de boel nakijkt, maar dat kan niet. 10 dagen wachten, dan natuurlijk weer een maand op de buiten-monteur want die zijn druk?!?! ( en het ligt nooit aan UPC hé) Zal mij benieuwen waar zij dan zo druk mee zijn. Om het even dat je al 3.5 maanden loopt te kloten, maar wel 31 euro per maand mag betalen voor deze onbehoorlijke dienstverlening.

20 Augustus
Zonder problemen de hele dag internet en snel.

21 Augustus
Zonder problemen tot 14:52 even een onderbreking van 5 minuten.

22 Augustus (zaterdag)
Zonder problemen internet TOT 15:55 daarna 2 lampjes op UPC modem derde knippert ten teken dat de verbinding met UPC HELEMAAL weg is. 16:07 is er weer Internet maar heeeeeeel traag.
En 16:15 weer geen internet, UPC modem 2 lampjes derde knippert ten teken dat de verbinding met UPC weer helemaal verdwenen is. 16:21 weer internet maar weer heel traag! 16:23 geen internet meer. Ik stop er even mee, kijk later wel weer. Om 7 uur weer eens gekeken en het internet deed het weer.
23 augustus (zondag)
10:56 Geen internet meer, 11:10 weer internet.
13:00 geen internet. Modem weer totaal uit en tracht weer eens verbinding te krijgen met 2 lampjes aan en de derde knippert.
13:30 nog steeds geen internet.
13:37 internet doet het weer.
13:38 internet doet het niet
13:41 internet doet het weer.
14:45 geen internet (alle lampjes branden dan nog wel op modem.)
14:46 wel internet
14:47 geen internet ( 2 lampjes branden 3e knippert. )
14:58 weer internet

Maandag 24 augustus
De hele dag zonder problemen internet.

Dinsdag 25 augustus
vanaf 6:30 geen internet. Lampjes op modem branden wel allemaal op de juiste wijze
om 9 uur maar handmatig het modem resetten. 9:20 nog geen verbinding modem 2 lampjes branden en 1 knippert. 10 uur modem weer gereset. 10:30 nog geen internet. Nogmaals modem aan/uit gezet. VOILA om 10:49 weer internet! Om 15:05 zakt de snelheid razendsnel in, surfen op 2400 baud?! Wel de rest van de dag gewoon internet gehad.
Morgen de 26e tenminste een monteur. Heb alleen geen idee wat deze bij mij in huis zou moeten doen.
Even navraag gedaan bij de buren, die schijnen sinds verleden week dinsdag (18 augustus) geen UPC internet én telefoon meer te hebben.
Daar komt donderdag de 27e een monteur langs? Vreemd we wonen naast elkaar en hebben dezelfde problemen zij het dat mijn internet dan nog wel half gewerkt heeft.
Wat ik al de hele tijd meld, het probleem ligt ergens bij UPC.

Gelukkig heb ik mijn telefoonaansluiting nog steeds bij KPN die werkt al jaaaaaaren zonder ook maar één keer uitgevallen te zijn!

Woensdag 26 augustus!!!
6:30 Gewoon internet 9:00 geen problemen, vandaag tussen 8:00 en 13:00 een monteur, we wachten af.
12:00 internet verbinding pleitte (overigens nóg geen monteur gezien)
12:19 weer internet.
12:21 internetverbinding pleitte
12:26 weer internet
12:30 internetverbinding pleitte
12:33 weer internet
12:35 internetverbinding pleitte
12:41 weer internet

Note: de lampjes op het modem zijn niet uitgeweest zijn branden gewoon zoals het hoort. De internetverbinding blijft dan ook in stand alleen de verwijzingen via de DNS worden niet verwerkt. Ergens in in jullie verdeelstation gaat het goed fout.



De monteur is niet op komen dagen, op 26-08-2009.
Bellen naar UPC (binnen 2 minuten geholpen en
Blijkt dat deze is omgepland naar een ander soort monteur en die is voor het gemak maar op de 27e (27-08-2009) geplaatst. Alleen geeft UPC dat dan niet door aan de klant.
Ik zit hier gewoon voor jan *** te wachten. Van 8:00-13:00! De afspraak voor morgen de 27e heeft hij gecancelled. (Logisch want ik heb dan geen vrije dag, ben er dan niet) (Ik krijg dan wel 25 euro restitutie (5 uur wachten?),voor het niet opdagen van de monteur.) Bedankt maar ik verdien normaal 44,- ex btw per uur! Schiet niets op!
De meneer aan de telefoon kon een andere afspraak maken op 3 september 2009, (weer 10 dagen wachten?? De meneer aan de telefoon kon me melden dat de monteur die voor morgen staat is afgezegd!
Ik heb gevraagd om het hier bij te laten een monteur is niet meer nodig,
Bij deze kan UPC mij de boom in.


Hierbij het einde van mijn logboek van 19 dagen.


Is getekend, 26 augustus te Arnhem

Een ex-trouwe klant ( ben het helemaal beu! )

De reactie van renegade66 in dit topic op mijn schrijven :


[quote=]"renegade66"]mooie verhalen allemaal, waar ik me alleen aan erger is de onverschilligheid over monteurs.

(monteurs hebben het druk! waarmee dan? enz. enz.)

op ruim 2000.000 gebruikers zullen er hier (laat ik het ruim nemen) ongeveer 250 mensen met klachten.
jullie noemen dat veel? sorry hoor, alle providers hebben problemen in hun netwerk.
bij een kopernetwerk komt heel veel kijken, upc heeft en is dit al redelijk aan het vernieuwen. je hebt met vele factoren te maken. een schep door de kabel, graafmachine die een groepskabel kapot trekt, auto die tegen een wijkcentrale of ev aan rijdt, gemeente die met zijn grasmaaier een kast omver rijdt, extreme warmte waardoor koper gaat uitzetten en ruis veroorzaakt. een versterker die kapot gaat, en zo kan ik nog wel doorgaan.

hoe ik dit weet? ik ben zelf netwerkmonteur bij upc en ik hebben handen vol werk aan dit soort problemen, dan zal ik het nog niet hebben over mensen die thuis met goedkope kabeltjes (flosdraadjes) alles willen laten draaien, of de boel omleggen of weet ik veel allemaal.

maar nee het ligt allemaal aan UPC en zijn onderontwikkelde monteurtjes.
heb eens wat meer respect voor wat wij voor jullie doen, want geloof me ik en een hoop van mijn collega's doen ons uiterste best voor jullie. gemiddeld 50 uur p/w en daarbij ook nog weekend, avond en in de nacht zelfs storingsdienst. natuurlijk zijn er uitzonderingen ( onderaannemers en zzp'ers ) die ingehuurd worden.[/quote]

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Met het bovenstaande weten we ook weer waarover dit topic ging.

Niet over Renegade66 die klanten zielig, lastig en vervelend vindt. ( Blijkt wel uit zijn antwoorden alhier.)
Renegade66 beweert dat hij bij UPC werkt. En ander topic geeft een heel ander beeld.
Renegade66 meent dat andere gecertificeerde bedrijven die kabels e.d. aanleggen, met de daar bijbehorende meters ( en die zijn best prijzig), het toch fout doen.
Nu, er ligt dure kabel met Hirschmann versterkers, splitsers e.d. Het bedrijf in kwestie bestaat al 70 jaar, ken de eigenaar persoonlijk en er lopen daar hoog opgeleide dure monteurs rond, die het niveau van de gemiddelde infra-werker ontstijgen. Reken maar dat de boel klopt!

Grote bedrijven hebben lak aan klanten. Het zijn er maar pakweg 20.000 tot 50.000 die problemen hebben is maar 1 procent valt binnen de marge. Alleen jammer als JIJ nu net binnen die marge valt.

De "helpdesk" moet maar weer eens gaan helpen, De "servicedienst" moet maar weer eens service gaan verlenen.
En monteurs moet gewoon hun werk doen, en niet voor "god" doorgaan en menen dat de klant het wel fout zal doen!
Met zo een instelling loopt de boel namelijk altijd spaak!

Michel

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

ps T heb jij grote groene tanden?
blijkbaar wel haar op haar tanden :) :)

het probleem is hier blijkbaar dat men niet goed kan lezen.

ff voor de duidelijkheid, ik werk al 12 jaar via detachering bij upc, ziggo, kpn, enz. enz. voornamelijk ben ik voor upc aan het werk in noordholland en friesland. ik weet redelijk veel van het netwerk en leer nog steeds bij.
en ik lever absoluut wel kwaliteit.

wat ik hier vertel en mededeel is niet op de persoon gericht, ik vind klanten niet zielig, lastig en vervelend. natuurlijk zijn er uitzonderingen. maar ik blijf altijd netjes naar de klant. maar alles wordt hier echt uit zijn verband gerukt.
uit testen is gebleken dat upc toch een van de betere providers is, dit is een vaststaand feit.

als monteur doe ik altijd mijn uiterste best om klanten te helpen. ik vertel een klant geen verhaaltjes, ik zadel ze niet op met extra kosten.

ik heb niet gezegd dat andere gecertificeerde bedrijven het niet goed doen, ik heb gezegd dat gecertificeerd zijn nog niet wil zeggen dat ze het goed doen. ik bedoel daarmee, je kan wel zeggen dat je gecertificeert bent maar er zijn er genoeg die fouten maken of rotzooi verkopen. 9 van de 10 klanten weten er totaal niets van namelijk.
Monster kabels worden ook heel erg duur verkocht en volgens verkopers is er geen betere digitale coaxkabel. allemaal b*llsh*t. digitale coaxkabel bestaat niet en die kabel levert heel veel storing. ik maak het dagelijks mee.

wat voor apparatuur heeft jou kennis gebruikt om te meten dan?
vertel eens wat je signaal en ruisverhoudingen zijn?
je hebt het toch in het rapport staan?

wij gebruiken een SDA-500 meter. (zijn ook niet goedkoop)

ps. lees het eerst even nog een keer door voor je antwoord.

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

renegade66 schreef:
ps T heb jij grote groene tanden?
blijkbaar wel haar op haar tanden :) :)
..................................................
het probleem is hier blijkbaar dat men niet goed kan lezen.

ff voor de duidelijkheid, ik werk al 12 jaar via detachering bij upc, ziggo, kpn, enz. enz. voornamelijk ben ik voor upc aan het werk in noordholland en friesland. ik weet redelijk veel van het netwerk en leer nog steeds bij.
en ik lever absoluut wel kwaliteit.
.........................................................

ps. lees het eerst even nog een keer door voor je antwoord.

.............................................................
Beste Renegade66,

Je gaat er nu weer vanuit dat en ander de fouten maakt. Je krijgt van mij geen meetwaarde. Simpel omdat ik die ergens vanachter een rekening op moet gaan opdiepen! Ben geen verantwoording aan jou verschuldigd plus heb de waarde ZELF gecontroleerd, ben niet achterlijk.
Lees mijn relaas eens door dan zou je toch moeten concluderen dat de "klantenservice" van UPC zwaar ondermaats is! En nog steeds! Niets veranderd!
De normale problemen die een ieder eigenlijk zelf ook wel had kunnen oplossen worden incidenteel behandeld en zowaar opgelost!

Het overgrote deel met werkelijke problemen kan barsten! Want het staat niet in het script! Dus is het niet zo punt! Klaar jammer u valt binnen de 1 procent!

Als een direct gevolg zou het zo kunnen zijn dat "monteurs" dat inderdaad op hun brood krijgen, maar is wel oorzaak gevolg. Zoals ik al meerdere malen verteld heb.

En nogmaals ik kan lezen, Jij ook? Meen dat je me een paar reacties hiervoor als `zielig mannetje` weg probeerde te zetten!

Je legt JOUW problemen en je frustratie bij de klanten neer, zoals bij mij!

Ik heb geen monteur gezien!! NIET één! Kwam met moeite door een "HELPDESK" muur heen, afspraak gemaakt en vervolgens NIEMAND komt opdagen. En dan wordt je WEER afgescheept na 3.5 maand? Je moet het lef maar hebben!

Hetgeen wat je nu zegt, klopt niet met hetgeen wat je in je vorige reacties neergepoot hebt. Je verwijt dat een ander niet kan lezen, nu doe dat dan zelf ook eens.

UPC een van de betere is jouw mening, qua netwerk misschien! Maar daar heeft de klant die belt en afgescheept wordt, NIETS, NADA, nul komma NUL aan!

Maar goed even een puntje heb nu ADSL+ 24 Via BBned / Inter.NL.Net. Al ruim 1 jaar en twee maanden 24/7 online! Met een onderbreking van welgeteld één half uur! Remote sessies, VPN alles werkt gewoon.

Dat terzijde,

Het gaat niet om monteurs!! ZIE MIJN POST als TS

Groet,

Michel

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

Je gaat er nu weer vanuit dat en ander de fouten maakt. Je krijgt van mij geen meetwaarde. Simpel omdat ik die ergens vanachter een rekening op moet gaan opdiepen! Ben geen verantwoording aan jou verschuldigd plus heb de waarde ZELF gecontroleerd, ben niet achterlijk.
ik weet het niet hoor volgens mij zeg ik ook niet dat je achterlijk bent, en ik kan niet vinden waar ik zeg dat anderen fouten maken.
dit is wat ik bedoel met LEZEN!!!!!
Kun je nu weer je gehele arm ergens planten waar UPC hem graag wil hebben!
blijkbaar toch een beetje gefrustreert om UPC :lol: :lol:
beetje zielig zo'n reactie. :lol:

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Dit wordt echt een probleem.. of beter gezegd zwaar zielig.
En ja dat woord mag ik wel gebruiken. Je hebt het over lezen, en ander zou het moeten doen maar jij als zelf opgeworpen vertegenwoordiger van UPC niet!

Als het te moeilijk wordt plakt en knipt Renegade66 naar hartenlust, waarmee hij dus aangeeft dezelfde slechte verliezer te zijn als zijn indirecte werkgever UPC.

Ik gefrustreerd? Waarom zou ik?

Blijkbaar kun je op dit forum op deze manier gepakt worden. Wees er blij mee. En wanneer hebben jij RENEGADE66 en HENRI42 de reunie? Kan Henri42 zijn armpje eens een wijdere blik geven!

Echt zielig....


Je zou bijna geloven dat deze heren betaald deze fora verzieken! Zei ik BIJNA?

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Nogmaals het gaat hier om de klantenservice van veel bedrijven waaronder die van UPC. Deze zijn echter allen omgekeerd evenredig aan de grootte/groei van het bedrijf!

Renegade66 en Henri42 spelen zonder ook maar een letter fatsoenlijk BEGRIJPEND gelezen te hebben, non stop op de man, hoewel ze dat bij hoog, laag, links, rechts, boven en onder ontkennen!

Gewoon omdat de heren zoveel mogelijk willen afleiden van het topic waarmee alles begonnen is.

Kan er even geen woorden voor vinden......

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

weet je michel,

ik ben er klaar mee. ik ga er niet eens meer tegen in. volgens mij ben ik heel netjes geweest op het moment dat ik dat ik je een zielig mannetje vond. mijn excuses daarvoor dan.
maar begrijpend lezen heb jij zeker nogal moeite mee. ik probeer alleen wat duidelijkheid te scheppen en je loopt alleen maar een beetje te blaffen.

ik quote een keer 2 zinnetjes en ik doe het gelijk in het hele topic.
mijn antwoorden zijn al vaker door jou verdraaid of over een kam geschoren.
tenslotte krijg ik een beetje bijval van henri42, en dan moeten wij onze armen maar eens gaan gebruiken op bepaalde plekken?
je bent echt een gefrustreert ventje, blijkbaar kun jij niet normaal reageren als wij niet in jou straatje meepraten.
jammer dat je geen upc klant meer bent (hoewel), maar als je storing had gehad had ik je graag geholpen om het tegendeel te bewijzen.
ik hoop voor je dat je geen problemen met je huidige provider zal krijgen, BBned staat ook niet bepaald als hulpvaardig bekend.
1 ding staat vast, met jou laatste antwoorden naar henri42 en mij laat je je zeker van een uiterst zielige kant zien.

:twisted: IK WAS VAN GOEIE WIL TOEN IK MIJN EERSTE ANTWOORD IN JOU TOPIC GAF. :twisted:

ik wens je veel succes.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

ik wil trouwens ook wel een slechte verliezer zijn met 2000.000 klanten en er komen er steeds meer bij. :lol: :P :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tiptoo »

renegade66 schreef:
:twisted: IK WAS VAN GOEIE WIL TOEN IK MIJN EERSTE ANTWOORD IN JOU TOPIC GAF. :twisted:
ik heb dit topic gelezen en heb niet de indruk dat je van goede wil was...trouwens met caps lock schrijven is schreeuwen , niet echt netjes van je.
ik denk toch dat jij een groot probleem met lezen hebt je moet en zal gelijk krijgen jammer voor je dat Michel je dat niet geeft.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door tennis »

Ik denk, dat er morgen heel wat berichten door de moderatie worden verwijderd, omdat alles off topic is, en net aan de grens van een andere gedragsregel:
renegade66 schreef: je bent echt een gefrustreert ventje, blijkbaar kun jij niet normaal reageren als wij niet in jou straatje meepraten.
:twisted: IK WAS VAN GOEIE WIL TOEN IK MIJN EERSTE ANTWOORD IN JOU TOPIC GAF. :twisted:
Hoe noem je dan zulke mensen?

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door renegade66 »

Blijkbaar kun je op dit forum op deze manier gepakt worden. Wees er blij mee. En wanneer hebben jij RENEGADE66 en HENRI42 de reunie? Kan Henri42 zijn armpje eens een wijdere blik geven!
dit soort antwoorden zijn zeker wel normaal?

ohnee, sorry ik lees het zeker weer verkeerd? :roll: :roll:

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

Probeer toch maar weer eens on topic te blijven. Wat doet UPC behalve de webcare teams inzetten om de "imago"schade te beperken.

Vergeet niet dat er heel veel mensen, klanten, levende wezens met een computer gebruik (moeten) maken van het internet.
Deze personen vinden de weg naar deze fora veelal niet.
Blijven die gewoon in de molen hangen totdat ze na een jaar wegkunnen? Of zeggen die tussentijds UPC de wacht aan?!

Vooral die (c)(z)ombipakketten zorgen voor veel klanten, maar ook veel klachten qua facturatie, installatie, snelheidsproblemen, enz..

Procentueel gezien zal het meevallen maar gelet op het aantal klachten zijn het er teveel die murw bij hun provider weghollen! Vanwege de "HELPDESK""en het onvermogen/de onwil van een bedrijf zoals UPC om jouw probleem op te lossen.

Veel van de mensen rommelt maar door, "ach ben er aan gewend dat het beeld wegvalt", en o ja internet is traag maar ze kunnen er niets aan doen enz.....gelukkig kan ik wel af en toe mailen.

Een helpdesk HELPT niet, sterker nog ze werken je vaak tegen omdat het script nu eenmaal zo is. Daarbij maakt het niet uit of je nu al 4 maanden problemen hebt of niet, jij bent klant, jij bent lastig, jij hebt te luisteren, jij moet betalen, jij moet gewoon wachten totdat wij UPC eens tijd hebben om het e.e.a. op te lossen, jij maakt maar een nieuwe afspraak indien we toch niet komen, jij blijft maar weer thuis wachten, jij krijgt je beloofde vergoeding wel toegezegd maar nooit betaald, jij bent een nummer, een case, geen mens.

En wij van UPC? Wij hebben alles zo dichtgetimmerd dat het gewoon onmogelijk is een fatsoenlijke service te krijgen indien dat nodig is.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

MMichel, blijft on topic?

Upc is net zo slecht of goed dan de collega providers, de telefoondesks werken vaak allemaal beroerd< zie Tweetjes van Youp, de webcares werken wel oplossend mits je gelijk hebt, dit laatste is vaak niet aan de hand.
Combipakketten zijn nu eenmaal voordeliger, de onderdelen telefonie en tv geven procentueel de minste klachten in tegenstelling tot internet , de gebruiker legt kabels of koopt zelf een router en stelt de pc,s in,hierbij beginnen vaak de klachten,breng alles onder bij de provider en je hebt een totaal garantie :)

mmichel
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 mar 2009 20:21

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door mmichel »

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Henri42

HELP nu eens iemand in plaats van onzinnige, veelal reeds besproken onzin op een topic te dumpen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door Henri42 »

mmichel schreef:^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Henri42

HELP nu eens iemand in plaats van onzinnige, veelal reeds besproken onzin op een topic te dumpen.
Michel, in herhaling vallen?,lees je eigen wazig berichten eens na, ik gaf een kort resume van de aan de orde gekomen items, het lijntje leeft weer:)

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door jolanda77 »

henrie als er een vaag bezig is dan ben jij het wel met dat balle bedrijf
maat van me heeft ondemand heeft meer elende er van en dan zeggen ze heel de dag heeft uw de stekker er uit gehaald van de stroom dan moet ie het weer doen
oh dan is de kabel niet goed die naar de box loopt me toko hij heeft er een cat 6 kabel tussen zitten uit eindelijk is dat ding getest op zuidplein naar een maand daar kwam men er achter dat ie stuk was zelf een monteur kon het probleem niet vinden raar he heeft naar een maand is een keer een andere gehad ook weer zo tweede hands troep box

happiehappie

Re: UPC pest zijn trouwe klanten weg

Ongelezen bericht door happiehappie »

@jolanda

Als uw niet tevreden bent bel dan de helpdesk.

Gesloten