Verhoging abonnement - onduidelijke specificatie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
impega01
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2016 14:50

Verhoging abonnement - onduidelijke specificatie

Ongelezen bericht door impega01 »

Ik ontving vandaag bijgevoegde brief van Ziggo met de kop: "vergissing met uw factuur - we maken het in orde". waaruit blijkt dat mijn maandelijkse factuur 4,28 hoger zal uitvallen omdat er een "fout bedrag voor mijn abonnement is werd gerekend"
Aan de zeer beperkte uitleg in deze brief heb ik als klant niets, ik haal hier niet uit wat er fout is.
Ik heb Ziggo gevraagd om mijn abonnement niet te verhogen en mij eerst een met bedragen onderbouwde specificatie te sturen van de huidige en de nieuwe situatie, zodat het voor mij enigszins duidelijk is wat hier herberekend wordt.
Volkomen onduidelijk.
Mag een provider op deze wijze -en met zo'n wazige toelichting- zomaar een prijsverhoging doorvoeren?
ziggo prijsverhoging.jpg
(50.82 KiB) 1693 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Met vriendelijke groeten,
Ben

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Verhoging abonnement - onduidelijke specificatie

Ongelezen bericht door Nevyn »

En bent u ook even naar www.ziggo.nl/mijnziggo
gegaan?
Daar kunt u alles in 1 oogopslag zien en eventueel vragen stellen via de chat

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Verhoging abonnement - onduidelijke specificatie

Ongelezen bericht door Moneyman »

Blijkbaar heb je tot nu toe te weinig betaald. Dat wordt aangepast. Dat is toch logisch? Het is dan ook geen prijsverhoging, per saldo heb je dan sinds het ontstaan van de fout gewoon iedere maand te weinig betaald.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Verhoging abonnement - onduidelijke specificatie

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Als ik de brief lees dan lijkt het alsof je te weinig betaalde aan Ziggo. Ook lijkt het alsof je het bedrag dat je te weinig hebt betaalde niet alsnog wordt geïncasseerd.

Kijk in jouw persoonlijke pagina op www.ziggo.nl welke abonnement je hebt, hopelijk wordt het dan duidelijker.

Mocht het niet kloppen, neem contact op met Ziggo en indien hun niet op willen lossen met www.juridischloket.nl

Gesloten