LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhuisbericht TPG Post/TNT Post komt niet aan bij Tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wilvanwil

verhuisbericht TPG Post/TNT Post komt niet aan bij Tele2

Ongelezen bericht door wilvanwil »

let op, verhuisbericht via TPG Post website, komt niet aan bij Tele2 /wordt niet verwerkt......
9 juni via internet bij TPG Post aangegeven, aan welke bedrijven mijn verhuisbericht door te geven... bij alle is het bericht aangekomen, behalve bij Tele2. Per 1 augustus verhuisd, ik kreeg eind juli argwaan, had nog geen bevestiging van Tele2, heb ze gebeld, nee hoor, niks doorgekregen. TPG post doet moeilijk om een verzendbewijs(naar Tele2) te sturen, anders dan de standaard bevestiging, en Tele2 zegt niks te hebben ontvangen, dus kunnen niks anders doen dan de verhuizing, die ik dus pas eind juli zelf heb doorgegeven, normaal in gang te zetten, 22 dagen duurt dat, betekent dat we nu 3 weken zonder telefoon en internet zitten....
Na mails naar TPG en Tele2 te hebben gestuurd zegt TPG dat ze een verzendbewijs op de post hebben gedaan.. ik wacht af... En Tele2 zegt dat Tele2 helemaal niet met TPG Post samen werken, hier de letterlijke tekst van de klantenservice van Tele2:

"Na enige navraag kan ik u melden dat wij geen verhuisbericht van TNT post hebben ontvangen, omdat tele2 niet werkt met de verhuisservice van TNT post.
Een verhuizing kan alleen via onze internetsite, via onze telefonische klantenservice of via een schriftelijke brief aan Tele2 gericht worden doorgegeven.
Voor zover wij voor u hebben kunnen achterhalen, bent u bij TNT post verkeerd geinformeerd over het feit dat zij melden dat zij de verhuizing voor uw Tele2 internetverbinding kunnen doorgeven.
Dit is dus niet mogelijk."

rare manier van zaken doen...
eens kijken wat TPG Post van dit alles vindt....

nog iemand hier ervaring mee, en zo ja, wat voor acties ondernomen?

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: verhuisbericht TPG Post/TNT Post komt niet aan bij Tele2

Ongelezen bericht door Fiore »

een verhuizing moet je altijd zelf doorgeven aan dit soort bedrijven, net als bij KPN, Nuon etc.
de verhuisservice van TNT is namelijk bedoeld om een adreswijziging voor uw post door te geven, en verder niets

Gesloten