LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhuizen Online.nl

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Tan_Gro
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2015 10:28

verhuizen Online.nl

Ongelezen bericht door Tan_Gro »

Op 28-04-2015 heb ik mijn verhuizing doorgegeven bij Online.nl. Ik kreeg te horen dat het internet uiterlijk 12-05-2015 zou worden geleverd op het nieuwe adres. Tevens kreeg ik de mededeling dat ik 50 euro verhuiskosten zou moeten betalen en mijn contract opnieuw een jaar verlengd zou worden. Bij mijn vorige verhuizing (ik ben student, dus het gebeurd regelmatig), heb ik geen 50 euro hoeven betalen. "Een foutje", werd daarover gezegd. Tevens hebben ze me toen niet verteld dat mijn abonnement met een jaar verlengd zou worden. In eerste instantie is mijn contract voor de duur van 1 jaar ingegaan in september 2013. Nu ik weer verhuis betekend dit dat ik tot mei 2016 aan Online.nl vast zit, terwijl ik er meer dan klaar mee ben.

Gisteren, 12-05-2015, zou het internet moeten binnenkomen. Ik heb rond 14.00uur gebeld omdat dit nog niet het geval was. Er werd door de klantenservice gezegd dat er nog wat openstaande administratieve zaken waren die geregeld moesten worden en het tot 21.00uur uiterlijk zou moeten duren voordat het internet geleverd was.