Vreemde actie van Ziggo '6 maanden speed upgrade’: geen bevestiging

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
FritsLep
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2021 16:23

Vreemde actie van Ziggo '6 maanden speed upgrade’: geen bevestiging

Ongelezen bericht door FritsLep »

Speed upgrade, 1e 6 maanden gratis voor Ziggo-klante.
Onderstaand mijn ‘avontuur’, graag reactie wat te doen.

Afgelopen zondagmiddag ongeveer 1 uur aan de telefoon gezeten. Prima gesprek gehad over het aanpassen van ons abonnement. Contact opgenomen nav. de actie voor Ziggo-klanten ‘6 maanden speed upgrade’. Uw medewerkster kwam met het voorstel: internet 1Gbit/s + tv-standaard + vast bellen > 1e 6 mnd 66,45 en daarna €79,- p/m (jaarcontract). Wel zou ik dan een nieuw modem krijgen toegestuurd, omdat de oude deze snelheid niet aankan. Ook zou ik een bevestigingsmail krijgen.
Gisteren toch maar ‘s contact opgenomen met de klantenservice omdat ik geen bevestigingsmail van Ziggo kreeg. De medewerkster die ik gisteren aan de telefoon kreeg, kon geen afspraak terugvinden. Zij kwam met de ‘oplossing’ om te upgraden naar Internet Max voor het zelfde bedrag. Uiteraard was en ben ik hierover zeer ontstemd; tot zover klantenservice?
Graag een passender oplossing; het lijkt me dat je zo niet met klanten omgaat. Bovendien is het vreemd dat ons telefoongesprek van zondag niet is terug te vinden; tegenwoordig wordt zo’n beetje alles opgeslagen en krijg je voor elke scheet die je doet op internet een verzoek om een cijfer te geven.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Vreemde actie van Ziggo '6 maanden speed upgrade’: geen bevestiging

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Heel lastig aan dit verhaal is dat je geen bewijs hebt. Hierdoor ben je afhankelijk van de medewerking van Ziggo.

Neem eventueel contact op met www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of www.juridischloket.nl, maar ik denk niet dat hun jou kunnen helpen. Ook naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ raad ik af vanwege het ontbreken van bewijs.

Je moet het maar accepteren of naar een andere provider overstappen.

Gesloten