LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer ellende met ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

Weer ellende met ziggo

Ongelezen bericht door bouwvakker »

Nu zat ik met tv bij kpn en met internet bij telfort en nooit geen probleem gehad.
Maar zou leuk zijn als alles in 1 zat,en had het er weleens over met mijn vrouw.
Tot ziggo belde en ik wist dat ik hier jaren ruzie mee heb gehad omdat we jarenlang niet bellen konden en hier niets aan werd gedaan,waren zogenaamde kinderziektes.Maar toch nu 6 jaar later denk je van het zal wel los lopen.
Afgesproken 3 november zou de installeur alles aansluiten en hun zouden alles opzeggen.
Krijg je een brief dat hun het niet kunnen opzeggen en dat ik dit zelf moet doen.
Pfft ook dat nog,dus alles zelf opzeggen.
Maar denk zal mailen voor het geval dat...stel je voor..je weet het niet met ziggo.
Dus een mail gestuurd voor de tijd :vergeet het niet dat er 3 november alles opgezegd is en dat jullie het opnieuw aan moeten sluiten..wel bevestigingsmal gehad,maar geen reactie,na drie dagen weer gemaild,en afgelopen zaterdag en zondag weer.
Denk 8 of 9 x gebeld op de gekste tijden,maar de kortste wachttijd was 25 minuten.
Niet 1 reactie en ga niet meer uren bellen.
Maar we zitten nu wel zonder internet en telefoon en zonder televisie al dagen.
En omdat we nog geen reactie hebben gehad zou dit nog weleens heel lang kunnen gaan duren.
Jarenlang ellende met ziggo komt weer bovendrijven ,en ben er ook wel achter dat ze ook nog eens de duurste,maar ook het slechtste zijn als je alle reviews mag geloven.Zal zien of ik weer bij telfort terecht kan.Hier word je echt niet goed van

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Weer ellende met ziggo

Ongelezen bericht door bprosman »

Niet 1 reactie en ga niet meer uren bellen.
Plaats een reactie op de FB pagina, dat helpt meestal wel.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Weer ellende met ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

Maar is er 3 november wel of geen monteur langs geweest?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Weer ellende met ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
Niet 1 reactie en ga niet meer uren bellen.
Plaats een reactie op de FB pagina, dat helpt meestal wel.

En Twitter, wat de reviews betreft , je moet niet alles geloven.:-)

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Weer ellende met ziggo

Ongelezen bericht door berndv »

even voor mijn duidelijkheid:
bouwvakker schreef:Nu zat ik met tv bij kpn en met internet bij telfort
bouwvakker schreef:Krijg je een brief dat hun het niet kunnen opzeggen en dat ik dit zelf moet doen.
bouwvakker schreef:Maar denk zal mailen voor het geval dat...stel je voor..je weet het niet met ziggo.
U zat bij kpn, ziggo geeft bericht dat opzeggen oude aanbieder niet lukt en dat u dit zelf moet doen, en u gaat mailen, want je weet het niet met ziggo. Aan wie heeft u een mail gestuurd?
bouwvakker schreef:Dus een mail gestuurd voor de tijd :vergeet het niet dat er 3 november alles opgezegd is en dat jullie het opnieuw aan moeten sluiten..wel bevestigingsmal gehad,maar geen reactie,na drie dagen weer gemaild,en afgelopen zaterdag en zondag weer.

stofzuigertje

Re: Weer ellende met ziggo

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

KPN en Telfort, 1 eigenaar maar 2 bedrijven en daarom voor Ziggo kunnen ze het niet opzeggen omdat het geen alles in 1 was.

Verder moeten ze op vrije kabel alles opleveren op 3 november, de KPN lijn opzeggen is jou probleem en de Ziggo kabel was vrij.
Als ze niet leveren moet je eisen dat ze snel alsnog leveren met monteur en anders kun je zowel KPN als Telfort vragen alles terug te zetten.

Ook de NLE, niet mijn favoriete aanbieder heeft nu TV, Internet en bellen in aanbieding via KPN netwerk dus daar kun je als ze niets leveren naar toe.
Alle betaalde kun je bij Ontbinding wegens niet leveren terug halen via jou bank.
Maar geef ze nog enkele dagen en als niet geleverd zit je er niet aan vast.

Gesloten