LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Xs4all niet meer wat het geweest is

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
gerda9
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2012 18:29

Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door gerda9 »

In het verleden ben ik altijd erg tevreden geweest over XS4ALL en de manier waarop zij problemen hebben aangepakt.
Maar de laatste tijd is deze kwaliteit enorm achteruitgegaan terwijl XS4ALL nog steeds 1 van de duurdere providers is.

Toen ik deze week terug kwam van vakantie lag mijn internetverbinding eruit.
Voor XS4ALL is het simpel een kwestie van een instelling bij mijn account goedzetten, maar de helpdeskmedewerkers kunnen dit niet en mogen dit ook niet.
Het ergste is dat de helpdeskmedewerkers mij niet mogen doorverbinden naar de tweedde lijns medewerkers waardoor het probleem dus niet kan worden opgelost.

Door interne regeltjes blijft mijn internetverbinding onbruikbaar en dat geven de helpdesk medewerkers zelfs toe, maar deze mensen mogen mij niet verder helpen hoe graag ze dat ook zouden willen.

Je betaald bij XS4all meer maar de kwaliteit is net inmiddels net zo slecht als bij andere providers.
XS4ALL is niet meer wat ze geweest zijn, maar nog wel net zo duur als dat ze altijd geweest zijn.

Om deze reden heb ik besloten om alsnog naar een andere provider over te stappen.
Ik het zat om meer te betalen en vervolgens nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

Ik vraag me dan ook echt af hoe lang XS4ALL nog in staat is om op nummer 1 van beste provider in Nederland te eindigen, bij consumentenonderzoeken.
Die naam hebben ze in het verleden terecht verdient, maar inmiddels is dit vergane glorie.

fred.vanderzeeuw
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 feb 2012 10:20

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door fred.vanderzeeuw »

xs4all is zeker nooit de beste geweest er is er maar 1 die de beste was en dat is Demon. Ik ben met Demon als provider begonnen en heb Demon geruime tijd als provider gehad, echt nooit problemen gehad en een geweldige service voor een hele goeie prijs. Jammer genoeg is het Demon particulier deel een aantal jaar terug gekocht, ja je raad het al, door xs4all. Ze zouden een soortgelijk abonnement aanbieden, ja mooi niet de snelheid ging sterk omlaag en de service was echt K. Ben toen direct vertrokken naar Alice (internet en telefonie) en waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige die niet veel problemen heeft gehad met Alice totdat die werd gekocht door Tele2 en die ziet alleen maar geld en zwarte schapen. De prijs steeg van 29,95 naar 36,40 (internet en telefonie). Bellen bij Alice naar vaste telefoon was gratis en werd bij het schaap 10ct starttarief en 8ct per minuut voor de vaste telefoon. Zit sinds vandaag bij Vodafonevast internet en voip telefonie. Ze zijn hun afspraak van 1 maart operationeel goed nagekomen. Prijs 29,95 en 2ct per minuut zonder start tarief. (alle genoemde bel tarieven zijn voor bellen van vast naar vast en in bellen in Nederland)

Dus kort samengevat er bestaat gewoon geen beste meer ga voor de goedkoopste en als ze hun afspraken niet na komen hup naar de volgende totdat je er 1 treft die je bevalt.

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Je kan inderdaad beter een goedkopere provider nemen. XS4ALL heeft zijn ziel verkocht aan de duivel. Als mijn contract afloopt ben ik er weg!!!!!!!!!!!!!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door ciske »

Hasjroker1 schreef:Je kan inderdaad beter een goedkopere provider nemen. XS4ALL heeft zijn ziel verkocht aan de duivel. Als mijn contract afloopt ben ik er weg!!!!!!!!!!!!!!

Dat klopt niet altijd , ik heb een goedkopere gehad, resultaat....10 weken zonder internet en telefoon.

Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Ik kan enkele mensen die ADSL en/ of glasvezel hebben via KPN. Goedkoper en ook stabiel. Dus kan het denk ik wel. :mrgreen:
Ook heb ik voor diverse mensen het een keer aangesloten samen met de helpdesk van KPN. Geen klachten. Ze ondersteunen in ieder geval hun geleverd product. Dus ook de router die je erbij krijgt. Dat doet XS4ALL nu juist niet. Mijn abbo centen gaan nu voor een deel naar Randstad uitzuigbureau. Vroeger had XS4ALL een eigen helpdesk die wel functioneerde, maar nu niet meer. Daar zit ook waarschijnlijk het probleem.

Gr. A

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door ciske »

Ik heb KPN en zo goedkoop is die niet.
Bij elke provider is er wat hoor, hier nog zat topics over kpn.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door Winterman »

Hasjroker1 schreef:Daar zit ook waarschijnlijk het probleem.

Gr. A
Ik denk toch echt dat het probleem ergens anders ligt. Je kan de slager wel verwijten dat hij geen brood verkoopt, maar is dat dan het probleem van de slager?
Laatst gewijzigd door Winterman op 04 mar 2012 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door ciske »

Vroeger had XS4ALL een eigen helpdesk die wel functioneerde, maar nu niet meer.
Die heeft KPN ook uitbesteed :mrgreen:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Vroeger had XS4ALL een eigen helpdesk die wel functioneerde, maar nu niet meer.
Die heeft KPN ook uitbesteed :mrgreen:

aan wie dan ? :mrgreen:

mafvogeltje
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

Aan Ziggo natuurlijk.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door ciske »

mafvogeltje schreef:Aan Ziggo natuurlijk.
:lol: tuurlijk :lol:

bianchi2812
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2012 20:41

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door bianchi2812 »

Ben helaas net lid geworden van XS4ALL. Had de deal dat ik het eerste jaar 45euro per maand zou betalen voor internet+tv met een aantal HDzenders plus harddisk en KPN Digitenne, krijg ik ineens over de telefoon te horen dat dit 55euro per maand is. :evil: Zit er nu dus wel een jaar aan vast! Op niet 1 bevestiging te lezen betreffende die korting, dus geen poot om op te staan. Plus dat ze na wat belletjes niet eens exact weten wat er nu in mijn pakket zit. XS4all de beste provider? Heb er nu al de balen van! En spijt dat ik nu heb?

fred.vanderzeeuw
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 feb 2012 10:20

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door fred.vanderzeeuw »

Welke snelheid heb je gekozen?

Tot 8 Mbits/s Download snelheid
1 Mbits/s Upload snelheid
€ 45,

Tot 20 Mbits/s Download snelheid
2 Mbits/s Upload snelheid
€ 55,-

zegt de site van XS4ALL

bianchi2812
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2012 20:41

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door bianchi2812 »

fred.vanderzeeuw schreef:Welke snelheid heb je gekozen?
Tot 8 Mbits/s Download snelheid
1 Mbits/s Upload snelheid
€ 45,

Heb een abonnement afgesloten van internet en TV plus HDzenders en digitenne in januari telefonisch voor 45euro, ging voor de actie van 10euro per maand korting voor een heel jaar. Kreeg ineens te horen dat het 55euro was ipv de afgesproken 45euro, ze hadden mijn telefonisch afgesloten abonnement van 30 januari pas op 14 februari ingeschreven schijnbaar. Dus de aanbieding van 10euro p/maand was ineens van de baan, en dat omdat XS4ALL besloot om mijn afgesloten deal maar op 14 februari in te schrijven in het systeem.
Laatst gewijzigd door bianchi2812 op 08 mar 2012 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

fred.vanderzeeuw
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 feb 2012 10:20

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door fred.vanderzeeuw »

Beste Bianchi,

Als ik een contract afsluit over de telefoon of over internet dan verwacht ik binnen een aantal dagen een schriftelijke bevestiging of een mail met daarin de overeengekomen afspraken inclusief de bedragen. Daarna heb je 7 dagen om je te bedenken en de afspraak te ontbinden. Ik denk als je geen email bevestiging of schriftelijke bevestiging hebt gehad XS4ALL hiermee in gebreken gebleven is en kun je tot ontbinding van het contract overgaan.

Heeft XS4ALL wel schriftelijk of via e-mail gereageerd en de bedragen klopte niet, Tja.........................!!!

Gr. Fred.

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door mje »

Begin december 2011 een aanvraag ingediend voor een glasvezel abbo bellen plus internet. Op diverse fora gelezen dat de service slecht is geworden bij XS4all.nl heb ik deze bestelling telefonisch geannuleerd en gelukkig per mail bevestigd.

Eergisteren werd een pakketje aangeboden door post.nl afkomstig van xs4all.nl dit heb ik niet in ontvangst genomen. De volgende dag ontving ik een brief van ze dat de oplevering op 19 maart 2012 zal geschieden.

Even contact met ze opgenomen circa 20 minuten moeten wachten en de situatie uitgelegd de medewerkers blijven erbij bestelt is bestelt dus houden ze mij nu aan een jaar kontrakt.

Ik heb ze verteld dat ze hun best maar doen en wacht rustig af of ze geld gaan incasseren, dat wordt direct gestorneerd.

Dus zijn het diefjes als ze dat gaan doen. Bij veel providers kun je alleen maar telefonisch opzeggen ....als je dat doet stuur dan ook een bevestigingsmail en een aangetekend schrijven dat je geannuleerd hebt.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb ze verteld dat ze hun best maar doen en wacht rustig af of ze geld gaan incasseren, dat wordt direct gestorneerd.
Op welke grond heb je je contract éénzijdig opgezegd ?

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door mje »

Op diverse fora gelezen dat de service slecht is geworden bij XS4all.nl heb ik deze bestelling telefonisch geannuleerd en gelukkig per mail bevestigd.
Ik heb Ziggo en dat bevalt me prima...wilde glasvezel proberen maar een jaar kontrakt is te lang i.v.m. de situatie thuis.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door Winterman »

bprosman schreef: Op welke grond heb je je contract éénzijdig opgezegd ?
mje schreef: Ik heb Ziggo en dat bevalt me prima...wilde glasvezel proberen maar een jaar kontrakt is te lang i.v.m. de situatie thuis.
Zo! Daar hebben ze vast niet van terug!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Xs4all niet meer wat het geweest is

Ongelezen bericht door bprosman »

Was ook geen antwoord op mijn vraag :wink: Je bent een jaarcontract aangegaan, op welke grond heb je dit als dan niet telefonisch geannuleerd ?.
Zat er een bedenktijd op ?

Gesloten