LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo alweer

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mispoes
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2008 22:03

ziggo alweer

Ongelezen bericht door mispoes »

aangezien we al jaren klant waren van home,zonder problemen,nu de overstap gemaakt na alles-in-1 pakket en op 22 okt aangevraagt.
ik heb er deze week al 3 dagen geen internet gehad,maar wilde toch graag de stap wagen,ondanks de vele klachten,maar ja hoor!het gaat fout!
vandaag een brief binnen gehad,voor aanmelding radio&tv nieuwe bewoner!heb al mail gestuurd,probeer al te bellen,met een preypay.
krijg ze niet te pakken,in de brief staat als ik geen verhuizing of opzegging door wil geven,moet ik contact op nemen met de klantenservice...jaja! want anders zetten ze de abonement voort.
de 3 dagen geen internet kon ik trouwens nog wel mee leven,in verhouding in al die jaren,dat ik bij home er niet uit heb gelegen.
ziggo doe er wat aan!anders verliezen jullie veel klanten

iemand een oplossing?

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door D1RK »

Uw huidige aansluiting is maandelijks opzegbaar.....

En meld onder Uw vrouw haar naam als nieuwe aan.
Dan krijg je meer service en wel alles foutloos...
Vaak nog welkomst aanbieding en meestal laten ze de TV in de onbewoonde periode gewoon doorgaan...
Dus meestal leveren ze nog enkele maanden na opzeggen ( 1 tot 3 maanden, meestal 3 maar geen garantie...)

Dus als je opzeg en nieuwe afsluit ben je meestal goedkoper uit!
Bestaande klanten behandelen ze meestal minder goed!

mispoes
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2008 22:03

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door mispoes »

d1irk,we zijn niet verhuist,en ik heb al tv van ziggo dat ging automatische,en internet was van home,ook nu ziggo,dan ga ik er van uit dat ik een brief krijg,
van alles-in-1 pakket,en niet voor radio&tv.
en hoe zit het dan met telefonie?3 nov komt hier een monteur voor telefonie
nou ik ben benieuwd,maar ik zie de bui al hangen,dat alles langs mekaar heen gaat lopen en dat ik straks mss wel dubbel mag gaan betalen,internet is per maand,tv per kwartaal,ook is er tegen mij niet gezegt,dat ik deze diensten zelf op moet zeggen,

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door TdeHond »

Kijk eens op de site wat er bij uw gegevens staat.
Na 3 x telefonisch alles-in-1 pakket proberen te regelen heb ik een wijziging aangevraagd via de site.
http://www.ziggo.nl/klantenservice/wijziging-doorgeven/
Als u wilt wijzigen naar alles-in-1 pakket dan moet u naar bestelformulier.

Daarnaast zou ik om problemen te voorkomen ook een klacht indienen dat uw aanvraag tot nu toe niet verloopt als u zou wensen. U heeft tot nu toe .. pogingen gedaan om een alles-in-1 pakket aan te vragen zonder succes. + datum aangeven waarop u via de site de aanvraag probeert te regelen.

Bij mij heeft het niet geleid tot dubbele betalingen.

cees512
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:44

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door cees512 »

In Zoetermeer deze week weer radiokabelstoringen en op woensdag zelfs geen telefoon, radio, televisie en internet (voor diegenen die een totaalpakket bij Ziggo hebben) tussen ca 12.00 - 18.00 uur. Voor ouderen die zo'n pakket hebben en geen mobieltje was dit een ernstige zaak, Immers, nooddiensten (arts, ziekenhuis, taxi) konden door hen niet worden gebeld. Bellen naar Ziggo helpt niet; je krijgt ze domweg niet te pakken en als dat via e-mail wel lukt domme antwoorden op je serieus gestelde vragen. Er is geen sprake van enige kennis bij de klantenservice/helpdesk heb ik de indruk.

Waar kunt u wel goed terecht met uw klachten over deze kabelaar? Dat is hier: http://ziggo.gebruikers.eu/ (Zippo = Ziggo-gebruikersforum). Hier vindt u ook een invulscherm waar u uw klacht mee naar COAX.NL kunt zenden. Deze Kabel Belangen Vereniging neemt u vraag/klacht zeer serieus op en zorgt ervoor dat Ziggo naar u toe reageert.

Daardoor werd ik vandaag gebeld door een Ziggo medewerker die mij uitlegde waar de storing van woensdag jl. werd veroorzaakt.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door TdeHond »

Waar werd deze door veroorzaakt?

Ook hier ten zuiden van Den Haag geen internet/telefonie. Pas de volgende dag toen de computer opstartte werd er een nieuw netwerk gemaakt. Dit suggereert dat er werkzaamheden hadden plaats gevonden waarvan de klant niet vooraf op de hoogte gesteld was, noch werd de storing gemeld op het info kanaal van Ziggo tv, noch werd het telefonisch meteen gemeld na vermelden postcode.

Het zou handig zijn als werkzaamheden van te voren worden aangekondigd zoals bij Casema gebruikelijk was.
Dat storingen gemeld worden op tv.

Dit voorkomt onnodige irritatie en mobiele belkosten.

Arnold05
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:00

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door Arnold05 »

Ook wij hebben de overstap gewaagd van tv/internet naar het 3 in een pakket.
Dit zou 22 oktober worden geinstalleerd.
Maar bij ons is de monteur helemaal niet komen opdagen.
Ben toen maar gaan bellen. Na een wachttijd van 25 min. kreeg ik iemand aan de telefoon die me zou doorverbinden, weer 30 min gewacht en tot mijn grote schrik was ik weer terug op dezelfde afdeling.
Ik heb toen gezegt dat ik niet langer meer wou wachten en zij beloofden mij terug te bellen.
Tot op heden geen enkele reactie meer gehad.
2 dagen later sond T.N.T. voor de deur met een installatiepakket,
dit heb ik maar geweigerd aangezien ze me niet op deze manier kunnen binden.
In de hoop toch contact met Ziggo te krijgen heb ik vervolgens het klachtenformulier op hun site ingevuld. Alleen een reactie gekregen dat ze het ontvangen hadden.
Toch leuk dat ik 3 dagen later een folder van hun kreeg of wilde overstappen van tv/internet naar een 3 in 1 pakket.
Uiteraard betaal ik de verhoging niet. Gebeurd dit wel dan laat ik dit bedrag direct terugstorten op mijn rekening. Miischien nemen ze dan contact met mij op.
Heeft Ziggo een klantenservice of een klachtenservice?

mispoes
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2008 22:03

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door mispoes »

vorige week zaterdag toevallig in een telefonie winkel, en een aardige man,die voor ons na ziggo belde,een 020 nummer"dacht ik"hij heeft maar 10 sec hoefde te wachten,en kreeg een medewerker van ziggo aan de lijn.gevraagt of we een bevestigingsbrief konden krijgen voor het alles-in-1 plus,en ons pakketje stond gereed om verzonden te worden...
mooi!dachten we,en de brief van nieuwe bewoner,konden we als niet verstuurd beschouwen.het zag er hoopvol uit.
we zijn nu een week verder,maar nog steeds geen pakketje!en 3 nov komt er een monteur,staat ook in de bevestigingsbrief.
help!!

DutchWilly
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2007 10:12

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door DutchWilly »

Gefrustreert raak ik!!!! Ik heb 19-08-08 mijn pakket wat ik had(losse dingen,wel het zelfde) omgezet naar alles-in-1 EXTRA het duurst pakket.Het ging al niet direct maar ja ze zijn druk bezig.Na verloop van tijd 26-Sept 08 krijg ik netjes een brief van de Hr: Marcel Nijhoff Directeur Marketing & Sales dat mijn pakket omgezet word VOOR 1 November 2008.Netjes een lijstje met wat van Ziggo wordt en wat van @home was .

Wel bijna alles verloopt perfect niets te klagen dus ,alhoewel ik af en toe niet in mijn home space kan maar na een dag weer wel dus niets te klagen zou je zeggen IK WACHT WEL OP 1 NOVEMBER!!!!

Wel het is dus 1 November en wat denk je ja ja je kan helemaal niet meer in HOME SPACE niet meer te vinden!! wel de rekening al betaalt voor de maand November perfect niets om te klagen alhoewel

Geen 250 mb 10 e-mail adressen /Geen 250 mb Homepageruimte. wel het bedrag voor alles in 1 extra betaald .Nu is er een helpje TESS dus ik typ mail 250 mb in en wat denk je dat ik terug krijg

De e-mail bijlagen mogen samen niet meer dan 5 MB zijn. De inbox van Ziggo is 25 MB.

Nu ik snap hier echt niets van dat dit allemaal zomaar kan.

Wat voor een k*t Bedrijf hebben we hier ? Maffia maffia meer is het niet!!!

KAN MEN NIET GEWOON AANGEVEN DAT HET TE DRUK IS EN MEN HET NIET AAN KAN!!!Die vent bij TROS RADDAR spoorde ook niet zat te hakkelen als een klein kind.Kom uit voor je fouten dan weet men tenminste waar men aan toe is.

Ik baal als een stier!!! dank je wel menheer MARCEL NIJHOFF je komt je beloftens NIET NA!!!!

MARCEL NIJHOFF DIRECTEUR MARKETING & SALES (goed lezen weet je hoe een Directeur werkt)

Willem

doubleyouk
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 sep 2005 22:15

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door doubleyouk »

goed willy.....

NEXT>!

lurvi09
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 jun 2005 21:23

Re: ziggo alweer

Ongelezen bericht door lurvi09 »

Wij zijn ook over van losse @home onderdelen naar alles-in-een van Ziggo. Nu zie ik vrijdag het afschrift voor de maand november en dat is 30 euro MEER dan de losse @home onderdelen. Dat kan niet, ik betaalde bij @home voor internet en telefonie nog geen 65 euro per maan en nu is het ineens 92 euro geworden.

Ik probeer dus al dagen de klantenservice te bereiken en wat denk je dat er op de site staat:

Voor postcodegebied **** zijn de volgende meldingen bekend:

Storing

van maandag 3 november 11.37 uur tot (nog niet bekend)
Momenteel kunt u hinder ondervinden met de bereikbaarheid van 0900-1884. De wachttijden zijn langer dan gebruikelijk. We werken hard aan een oplossing.


Dit geldt voor iedere willekeurige postcode die je intypt. Verbaasd me niets als ze ineens van die idiote bedragen afschrijven en ik moet inloggen op Mijn Ziggo, maar ik heb daar helemaal geen gegevens van ontvangen, dus ik kan er helemaal neits mee

Gesloten