LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo elende van een nieuwe klant

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Wonderwind
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2009 08:58

Ziggo elende van een nieuwe klant

Ongelezen bericht door Wonderwind »

Wij zijn onlangs verhuisd naar een nieuwe woning in Ziggo gebied. Ik dacht dat het eenvoudig was: bestelling plaatsen, monteur komt langs, klaar. Maar bij de bestelling loopt het al fout. Het is heel simpel: wij willen Alles in 1 Plus, Interactieve TV en Telefonie Z1. Zo is dat ook via de telefoon besteld. Aan de telefoon leek alles in orde te zijn met een afspraak met de monteur op 7 augustus.

Paar dagen later komt de brief aan met het besteloverzicht en ik zie dat ze de Interactieve TV vergeten zijn. Geen probleem denk ik; ik bel ze even op en dan kunnen ze dat alsnog aanpassen. Niets is minder waar. De hele bestelling moest geannuleerd worden en opnieuw ingevoerd worden! Hierdoor komt automatisch ook je afspraak met de monteur te vervallen en moet die opnieuw gemaakt worden. Gelukkig kon dat nog steeds op 7 augustus. Zo gezegd zo gedaan.

Paar dagen later komt de nieuwe brief aan met het besteloverzicht. DItmaal staat Interactieve TV er wel tussen, maar nu zijn ze weer de Telefonie Z1 vergeten !!! Op dit punt begon ik geirriteerd te raken en heb weer de helpdesk gebeld. Zelfde verhaal: alles moest geannulleerd worden en opnieuw ingevoerd. Dit keer zou de monteur op 13 augustus komen. Ik kreeg zelfs te horen dat er op dat moment van mij zelfs geen bestelling geregistreerd stond , terwijl ik reeds 2 brieven met een besteloverzicht ontvangen had!!! Dit vond ik echt niet kunnen want dan moesten nog 3 weken wachten door een fout van hen: zij vergeten steeds wat in hun bestelling die ik netjes telefonisch doorgeef waardoor zij alles weer moeten annuleren en de afspraak opschuift!!!

Uiteindelijk heb ik de hoorn neergegooid omdat ik het niet meer trok. En dat als nieuwe klant... wat een start. Maar goed: 10 keer ademhalen en opnieuw gebeld. Bestelling werd alsnog geannuleerd en weer opnieuw ingevoerd. Dit maal zou de monteur op 8 augustus komen. Ik heb me daar maar bij neergelgd. Maar toen ik vroeg om haar bestelling te overlopen was de TElefonie Z1 weer vergeten. Dat kon ze niet meer aanpassen want dan begon het verhaal opnieuw. Ik heb het maar zo gelaten. Ik zie wel wat er verder gebeurdt maar ik heb hier geen goed gevoel bij.

Gesloten