LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo maakt mij al een jaar gek

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mandy.evers
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2020 00:50

Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door mandy.evers »

Ik heb afgelopen jaar een heel jaar problemen gehad met ziggo het werkte niet goed kon boven in mijn nieuwe woning geen tv meer kijken, terwijl mij met de overstap een aantal keer aangegeven is dat dat wel mogelijk zou zijn. Na een half jaar was ik er totaal klaar mee en heb aangegeven het contract te willen beëindigen vanwege het feit dat ze in gebreke zijn gebleven. Hierop werd totaal geen gehoor gegeven. De rekeningen klopte ook al vanaf het moment dat ik hier woonde niet. Ik heb maandenlang teveel betaald waarvan de eerste maanden in dit huis belachelijke bedragen waren die voor mij met een uitkering niet te behappen waren. Na maandenlang getouwtrek en bellen bellen bellen en contact formulieren invullen dat het bedrag op de factuur niet klopte was ik er zo klaar mee dat ik overgestapt ben naar kpn. Ik heb alles teruggestuurd naar ziggo in de doos die ik had gekregen met de spullen bij aanmelding. Ik heb ook alleen een ontvangstbevestiging gehad van 1 kastje dat die ontvangen was omdat ze natuurlijj niet wilde toegeven dat ik het contract wilde ontbinden. Terwijl ik dit meerdere malen heb aangegeven. Ik heb in totaal zéker 8 keer gebeld dat er vanalles mis was en ik niet tevreden was er werd steeds verbetering beloofd maar is nooit gebeurd. Heb wel een aantal keren een verrekening gehad die ook al niet klopte. Nu hebben ze ineens een deurwaarder op mijn dak gegooid met een bedrag wat echt uit het niets komt. Ook over maanden dat ik allang al bij kpn zit. En word alleen maar door verwezen naar incasso bureau zeggen ze van ziggo klopt u heeft gelijk geef dat maar door aan incasso heb daar aangegeven dat het niet klopt . En vervolgens zegt ziggo gewoon tegen hun nee mevrouw liegt alleen maar het bedrag klopt en jullie moeten incasseren. Nou ik ben er helemaaaaaal klaar mee oplichters zijn het!!! En veel mensen hebbe die zelfde fouten op factuur staan ze hebben een heel pakket plus rekenen ze tv en telefonie en internet ook nog los op het factuur terwijl je een 3 in 1 pakket hebt. Het zijn ordinaire oplichters en je kan niemand bereiken. Ik heb het aan mijn longen en stress is voor mij een trigger dat ik aanvallen krijg dus ik bel niet meer ben er klaar mee en kan het niet meer ik hoop dat iemand mij kan helpen.

peter17111962
Berichten: 578
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door peter17111962 »

U schrijft: " kon boven in mijn nieuwe woning geen tv meer kijken" Dus beneden wel?? Dit wil dus zeggen dat er iets mis
is met ofwel de coax kabel die naar boven loopt of de aansluitdoos daar, of de splitter die ergens beneden hangt. Heeft U
in uw familie of kennissenkring niemand met echt verstand van dit soort zaken, laat die eens kijken wat er mis mee is. Hier
in de buurt waren ook veel van dergelijke klachten. De oorzaak hier was een nieuwe 4G en 5G telefoon antenne die enkele
weken geleden op een hoog gebouw was geplaatst. Kijk eens op www.antenneregister.nl of dit bij U ook het geval is. Zo ja.
dan moet alle coax en alle coax pluggen in uw huis vervangen worden door een 4G LTE geschikte kabel.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door berndv »

mandy.evers schreef:
29 mar 2020 00:52
Na een half jaar was ik er totaal klaar mee en heb aangegeven het contract te willen beëindigen vanwege het feit dat ze in gebreke zijn gebleven. Hierop werd totaal geen gehoor gegeven.
als daar geen gehoor op werd gegeven is dit niet zo raar:
mandy.evers schreef:
29 mar 2020 00:52
Nu hebben ze ineens een deurwaarder op mijn dak gegooid met een bedrag wat echt uit het niets komt. Ook over maanden dat ik allang al bij kpn zit.
als zij uw opzegging/ontbinding niet hebben gehonoreerd, is het niet raar dat ze een deurwaarder op uw dak sturen (hoewel ik eerder vermoed dat die aan de voordeur komt). Ook dat u moet betalen over de maanden dat u bij KPN zat is niet heel raar als uw contract daar nog door liep.
mandy.evers schreef:
29 mar 2020 00:52
Ik heb het aan mijn longen en stress is voor mij een trigger dat ik aanvallen krijg dus ik bel niet meer ben er klaar mee en kan het niet meer ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Als het bij de deurwaarder ligt, dan daar contact mee opnemen. Heeft u van enig eerder moment van communicatie ook bewijzen? Dat u uw pakket terug heeft gestuurd is geen bewijs van opzegging. U zegt dat u op basis van de problemen uw contract wilde beeindigen, heeft u hier iets va op papier? De gemelde klachten, heeft u hier iets van op schrift? In het stadium waar u nu zit is bewijsvoering van belang, of het voor een rechter gaat komen weet ik niet, maar als dat wel zo is, zult u wel iets van uw verhaal moeten kunnen onderbouwen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het zal allemaal wel telefonisch zijn gegaan want daar stuurt Ziggo op. Je kan ze niet mailen. Je hebt dus geen mailwisseling in handen. Zo sta je als klant juridisch op achterstand bij problemen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door Revoked »

Bob Schurkjens schreef:
30 mar 2020 11:37
Het zal allemaal wel telefonisch zijn gegaan want daar stuurt Ziggo op. Je kan ze niet mailen. Je hebt dus geen mailwisseling in handen. Zo sta je als klant juridisch op achterstand bij problemen.
Ze hebben wel degelijk mailadressen. Maar afhankelijk van het klantcontact-center is het hele verhaal wel. Outsourcing zou ook verboden moeten worden, net als dat payrolling.
Enfin, ik denk dat TS voor het gemak alleen haar visie over het gebeuren geeft. Daar kun je niks mee, want de lettersoep wordt niet zo heet gegeten als dat hij wordt opgediend...

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door reggie2 »

Bob Schurkjens schreef:
30 mar 2020 11:37
Het zal allemaal wel telefonisch zijn gegaan want daar stuurt Ziggo op. Je kan ze niet mailen. Je hebt dus geen mailwisseling in handen. Zo sta je als klant juridisch op achterstand bij problemen.
Facebook prive berichten, dan heb je ook genoeg in handen.

TheDap
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2020 18:21

Re: Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door TheDap »

Maak je niet druk, zeg gewoon tegen de deurwaarder dat je wacht op een oproep van de rechter. Dan word het allemaal wat moeilijker voor ze en als je het bewijs hebt dat de bedragen niet kloppen en dat je de boel hebt teruggestuurd omdat de boel niet werkte dan kan je dat aan de rechter laten zien en dat vertel je ze. Dan bedreigen ze je nog wel maar al die dingen kan je er bij nemen omdat ze meestal dingen doen die niet mogen. Stuur naar zowel Ziggo als het Incassobureau een aangetekende brief met je protest en wacht af.

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Zelf opzeggen en terugsturen, daarna de rekeningen niet betalen, en dan niet meer reageren op aanmaningen. Zo goed samengevat?

sake1987

Re: Ziggo maakt mij al een jaar gek

Ongelezen bericht door sake1987 »

TS
mandy.evers

Lid geworden op:
29 mar 2020 00:50
Laatst actief:
29 mar 2020 00:51
Aantal berichten:
1

Gesloten