LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Wuldertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2015 12:58

Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door Wuldertje »

Op 14 juni 2015 ben ik als bestaande Ziggo klant overgestapt naar naar het nieuwe abonnement Connect Max & Play. De installatie van mijn nieuwe abonnement kon echter pas plaats vinden op 1 JULI 2015. In Ziggo's uitleg over de nieuwe facturen staat duidelijk dat er bij een overgang, deels je oude abonnement en deels je nieuwe abonnement kan zijn berekend. Aangezien de installatie pas per 1 juli is gedaan, ben ik ervan uit gegaan dat de nieuwe factuur met alle aanpassingen in augustus zou kloppen. Het is vandaag 4 oktober en en nog klopt de factuur niet. De aanbieding die ik heb afgesloten op 14 juni, was 3 maanden voor € 29,95. Vandaag heb ik gebeld en ik hoor tot mijn grote verbazing dat de fout bij Ziggo ligt. De persoon die het abonnement in juni heeft afgesloten heeft het niet goed in het systeem door gevoerd. Erger nog, volgens de medewerkerster van Ziggo bel ik te laat waardoor ik geen aanspraak meer kan maken op de aanbieding. Ik had al bij de 2e factuur moeten bellen?!?! Maar dat doe ik toch ? Als ik uitga van de installatie, welke in juli plaats vond, dan bel ik nu na de 2e volledige factuur. Feit is dat de code voor correctie niet meer kan worden toegevoegd in de computer, aldus de medewerkster van het call center. Aan haar ligt het niet, ze heeft een coulance uitkering van 3 x 20 euro toegepast. Aardig, maar dat is niet de € 89,85 waar ik recht op heb. Ik wil hier dan ook alsnog volledig voor gecompenseerd worden, of heb ik dat recht echt verspeeld? :oops: :|

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door Har06 »

sJA Wat is een recht in de ogen van Ts ?? mij lijkt de coulance van € 60,00 een aardig gebaar van Ziggo

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door ciske »

Als TS recht op 89,95 heeft , dan vind ik het aanbod van Ziggo naadje. TS plaats je bericht eens op FB of Twitter van Ziggo.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Als TS recht op 89,95 heeft , dan vind ik het aanbod van Ziggo naadje. TS plaats je bericht eens op FB of Twitter van Ziggo.
laat Ts er dan ook zijn/haar echte naam bijzetten

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
ciske schreef:Als TS recht op 89,95 heeft , dan vind ik het aanbod van Ziggo naadje. TS plaats je bericht eens op FB of Twitter van Ziggo.
laat Ts er dan ook zijn/haar echte naam bijzetten

Dat moet hij/zij zelf toch weten? Als een prive bericht nodig is , moet je dat toch geven.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:
ciske schreef:Als TS recht op 89,95 heeft , dan vind ik het aanbod van Ziggo naadje. TS plaats je bericht eens op FB of Twitter van Ziggo.
laat Ts er dan ook zijn/haar echte naam bijzetten

Dat moet hij/zij zelf toch weten? Als een prive bericht nodig is , moet je dat toch geven.
Natuurlijk moet iedereen weten wat je doet, zonder je eigen naam schiet een bericht op de sociale media niet erg op

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door ciske »

pffft lezen Har..... je kan met een prive bericht nog altijd je echte naam opgeven. Wat wil je nu ?? Wil je soms de echte naam weten?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:pffft lezen Har..... je kan met een prive bericht nog altijd je echte naam opgeven. Wat wil je nu ?? Wil je soms de echte naam weten?
Ciske , stel datje via Facebook reageert, erna zit iedereen op jouw Facebook te rommelen

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Ciske , stel datje via Facebook reageert, erna zit iedereen op jouw Facebook te rommelen
Welnee, zolang je dat op privé zet , heb je daar geen last van.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:
Ciske , stel datje via Facebook reageert, erna zit iedereen op jouw Facebook te rommelen
Welnee, zolang je dat op privé zet , heb je daar geen last van.
zal eens nakijken of mijn facebook juist ingesteld is, laatstelijk bij m,n sportschool een bericht gezet, een lawine van ongevraagde reactie, de sportschool heeft 5000 leden :)

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Dan heb je een openbaar bericht geplaatst ipv een privebericht

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door ciske »

taxikemperman schreef:Dan heb je een openbaar bericht geplaatst ipv een privebericht
Nee hoor, dan nog komt het niet op je eigen FB, Har moet zijn eigen FB op privé zetten.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo vergoed de aanbieding niet ( meer )

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
taxikemperman schreef:Dan heb je een openbaar bericht geplaatst ipv een privebericht
Nee hoor, dan nog komt het niet op je eigen FB, Har moet zijn eigen FB op privé zetten.
Ciske heeft gelijk ,is inmiddels gebeurd, ben benieuwd :)

Gesloten