LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zijn er goede telfort ervaringen?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Ik heb momenteel UPC voor bellen en internet, nu ga ik binnenkort verhuizen naar een niet UPC gebied. Telfort lijkt ons de beste optie.
Zijn er ook goede verhalen? UPC hebben wij nooit problemen mee en orange loopt bij mijn ouders ook goed, en daar zijn ook heel veel klachten over.

Dus graag goede verhalen over Telfort!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dus graag goede verhalen over Telfort!
:shock: :lol:

Zie Internetproviders, Thread: Telfort maakt fout op fout.

Mijn goede ervaring.
Ondanks Telfort ben ik dankzij bemiddeling van directeur KPN Klanten Contact na een half jaar stalking van Telfort verlost!

< sigh of relief > Oops! Iets te vroeg gezucht van opluchting. Er komt een e-mail met bevestiging einde contract per 10-12-2007 i.p.v. de afgesproken brief.

< sigh of despair >

Note to Telfort: REMOVED betekent: verwijderd!
:twisted:

BTW er zijn wel goede ervaringen over Telfort te vinden. Even de Threads over Telfort nalopen in deze.

Toevoeging: 27-6-08 Schriftelijke bevestiging van Telfort ontvangen dat nu ook uit hun administratie blijkt dat per 10-12-2007 mijn abonnement is beëindigd van 12move en dus geen onterechte facturen meer verzonden zullen worden.
Met dank aan bemiddeling van KPN.COM. afd klantencontacten. Zonder hun hulp was onterecht een incassobureau ingeschakeld.
Case closed.

Mocht u kiezen voor Telfort wens ik u veel succes!
Laatst gewijzigd door TdeHond op 27 jun 2008 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

JRG
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 apr 2008 15:28

Re: Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door JRG »

Ja er zijn ook goeden ervaringen met Telfort.

Ik heb sinds mei internet en vast bellen van telfort.

De snelheid is goed ik haal zelf 13 tot 15 mb download en +/- 0.8 mb upload Dit is echter afhankelijk van de afstand tot de centrale maar ook van de bezochte webside.

De overstap van Hetnet naar Telfort is ook zonder enig probleem verlopen. De instalatie was al gereed voor de opleverdatum.

Natuurlijk zijn er ook mensen die problemen hebben maar dat zijn steeds de zelfde teminste als je dit forum bekijkt. En deze mensen blijven maar klagen.

Als je van kabel over gaat naar Telfort zie ik ook weinig problemen

Succes

tvds
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 aug 2005 09:51

Re: Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door tvds »

Goede ervaringen over telfort..... nou die zijn er niet volgens mij

lees vooral eens hier

http://telfort.gebruikers.eu

succes ! ene.... geloof me je wilt NIET naar telfort (ga dan naar KPN)

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door TdeHond »

< ggggggggggggg> er was ook een geweldige respons hier. :lol:

Ik hang nog brakend over de railing bij de gedachte aan Telfrot.

ovtje
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jun 2008 18:25

Re: Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door ovtje »

Tja wat moet je er van zeggen.

Kijkt men naar Telfort, Planet, HetNet,Kpn, UPC, Tele2 of ZIGGO enz. op de forums van Internet of Internetproviders zie je steeds 1 naam staan.
Dit zelfs onder mekaar op verschillende topics

Hij heeft dus waarschijnlijk 1 slechte ervaring en dus is alles slecht

Dat die man hiervan ziek is geeft hij zelfs opelijk toe.
Hij staat nog steeds te braken over de reling. Een goede raad is dan ook voor deze meneer keer terug naar de wal en ga met gezond verstand eten en kom tot rust.
Ja de beste stuurlui staan aan wal

75% van alle huishoudens in Nederland heeft internet op 1of andere manier. ( kabel/Adsl)
Laat hiervan een paar procent een slechte ervanring hebben dan blijft het grootste deel een goede ervaring hebben
Maar ja daar hoor je niks van want deze zijn tevreden.

Men hoort alleen wat als er iets mis is en wie geeft er dan commentaar

Het is natuurlijk de hond hij zal ook nooit het blaffen verleren. Zijn baasje is vergeten hem op te voeden.
:arrow: :lol: :roll: :twisted: :shock: :( :idea: :cry: :cry: :cry: :cry:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door TdeHond »

Kijkt men naar Telfort, Planet, HetNet,Kpn, UPC, Tele2 of ZIGGO enz. op de forums van Internet of Internetproviders zie je steeds 1 naam staan.
Dit zelfs onder mekaar op verschillende topics
Dank u voor uw bijdrage. Leuk dat het u is opgevallen dat ik vaker post. < ROTFL>
Als ik iemand kan helpen doe ik dat graag. :lol:
:idea: Leest u mijn berichten niet meer als u zich er aan stoort. 8)

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Natuurlijk zijn er ook positieve ervaringen met providers en ook met Telfort..
Een aantal mensen hier helaas hebben de mening dat je geen positieve dingen mag zeggen ( dan werk je meteen daar ) en ZEKER niet als zij toevallig een negatieve ervaring daar hebben, want dan lieg je gewoon !

Op fora als deze moet je er vanuit gaan dat vooral de klagers zich melden.. Dat er dus vooral klachten te vinden zijn, is geen vreemd iets.

Wat telfort betreft heb ik tot nu toe enkel positieve dingen te melden:

* Goed op de hoogte gehouden van installatie e.d.
* Snelle en geruisloze overgang ( onderbreking van een uur met oude provider )
* Goede snelheid
* Goede service ( tot nu toe 1 probleem gehad en snel opgelost )

Dit alles natuurlijk TOT NU TOE !

Maar dat moet gezegd worden, dat geldt ook voor mijn vorige providers ( KPN -> ADSL Only en daarvoor UPC ). Ook daar enkel goede ervaringen terwijl er daarvan ook legio klachten te vinden zijn ...

Kijk kritisch naar de providers, maar zeker ook naar de reacties van posters op fora...

martijntje
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 sep 2008 19:29

Re: Zijn er goede telfort ervaringen?

Ongelezen bericht door martijntje »

Vorig jaar overgegaan naar Telfort. Geen enkel probleem gehad, steeds netjes alles op tijd doorgegeven door Telfort en signaal was er op tijd.

Gesloten