LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankgiro loterij en beleid

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
steffan.de-boer
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2016 15:41
Contacteer:

Bankgiro loterij en beleid

Ongelezen bericht door steffan.de-boer »

Hierbij een melding en een waarschuwing voor mensen die bij de bankgiroloterij lid willen worden:

Ik was al langere tijd klant bij de bankgiroloterij toen ze met een nieuwe aanbieding kwamen. Een VIP kaart bij je lidmaatschap waarbij je gratis naar een aantal musea kon gaan. Daarnaast kreeg je dan ook nog 20 euro aan VVV bonnen. Mooi aanbod leek mij. Ik ben daar dus op in gegaan. De VIP kaart had ik redelijk snel in huis, maar de VVV bonnen bleven weg. Ik heb daar nog achteraan gebeld en ze zouden zo snel mogelijk worden nagestuurd. Omdat ik al een lidmaatschap had, kon ik voor mijn oude lot ook nog een VIP kaart krijgen. Ik vroeg of ik daar dan ook de VVV bonnen extra bij kreeg. Dat kon wel, maar dan moest ik een extra lidmaatschap aanmelden en kon dan mijn oude lidmaatschap opzeggen. Ik zou dan wel de punten verliezen die voor extra winkansen zou zorgen. Gezien ik praktisch toch nooit wat won ben ik daar mee akkoord gegaan. Ze gaf mij wel aan dat er dus een overlap periode zou zijn waarbij ik dan in de maand maart 3x moest betalen. Daar kon ik nog mee leven. De tweede VIP kaart kreeg ik redelijk snel, maar de VVV bonnen weer niet. Hiervoor heb ik vandaag gebeld met de Bankgiroloterij. Volgens de jonge dame had ik helemaal geen recht op een tweede keer VVV bonnen. Ik gaf aan dat ik dan verkeerd ben voorgelicht. Ik wou daarom de nieuwe lidmaatschap opzeggen, de oude voortzetten en de gespaarde punten terug. Kreeg als antwoord dat dit niet kon, want ik had zelf opgezegd. Uitgelegd dat dit kwam door een VALSE VOORLICHTING van de Bankgiroloterij. Tja, was mijn eigen schuld. Pas toen ik dreigde met het opzeggen van alle loten werd er navraag gedaan en kon ik mijn punten terugkrijgen. Maar omdat er dus ook 3x zou worden afgeschreven vond ik dat ik recht had op 1x teruggave van een lidmaatschap. Dat kon ook niet, want ik had zelf opgezegd, bla bla bla. Wederom uitgelegd dat dit door hen komt. Ja, maar het bleef mijn eigen schuld. Hierop moest ik zelfs met een advocaat gaan dreigen voordat ze me het geld terug beloven te storten. Kortom, alles moest vanachter helsdeuren vandaan komen.
Nu heb ik nog steeds niet de VVV bonnen en moet ik maar hooen dat ik mijn geld terugkrijg. Één ding weet ik zeker, als ik volgende week de VVV bonnen en mijn geld niet terugheb, ga ik alles terugboeken. Bij deze dus een waarschuwing voor iedereen die mee gaat doen aan de Bankgiroloterij. Wees verstandig, neem alles op wat ze zeggen, want achteraf beweren ze soms anders!

Adel Tikkers
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2015 15:49
Contacteer:

Re: Bankgiro loterij en beleid

Ongelezen bericht door Adel Tikkers »

Om teleurstelling alvast te voorkomen, storneren is bij loterijen niet mogelijk.

steffan.de-boer
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2016 15:41
Contacteer:

Re: Bankgiro loterij en beleid

Ongelezen bericht door steffan.de-boer »

Het bedrag hebben ze teruggestort... Pluimpje.... Maar de VVV - bonnen... Tja, ze moeten schijnbaar de bomen eerst nog kappen om het papier te maken waarop de VVV - bonnen gemaakt worden.... Zoooo jammer

Gesloten