LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] duitse loterij GFP GMBH

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
rob.468
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 13:04

duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door rob.468 »

om er van af te komen moet je ff tel no bellen 0049-40-66961392 dan krijg je een duits sprekende vrouw aan de lijn en vermeld je je klant nummer en zeg je dat je er van af wil,ikzelf heb 3 keer een bedrag van mijn rekening af zien halen van 72.95Euro en heb het laatste bedrag terug laten storten de andere ging niet meer en gelijk het nummer laten blokkeren let op ze werken met meerdere bank nummers ook onder Raiffeisenv.Salzburg

stofzuigertje

Re: duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Je valt onder Duitse voorwaarden en moet weten dat je voldoende de taal moet beheersen om op te zeggen.

Gewoon machtiging blokkeren is meestal voldoende want geen geld is geen deelname dus stoppen ze meestal vanzelf.

masterslave
Berichten: 169
Lid geworden op: 13 nov 2010 12:11

Re: duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door masterslave »

Opzeggen via de telefoon, wat een onzin.
Altijd schriftelijk doen!

Incasso van loterijen kan niet via bank gestopt worden.
Incasso bedrag kan ook niet worden teruggeboekt!

akira1329
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2011 21:15

Re: duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door akira1329 »

Mij hebben ze het vorig jaar uit deze lotterij geschreven omdat ik het geld vroeg wat ik gewonnen had Nu hebben ze weer proberen af te schrijven

Dan maar weer bellen

klosse
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2011 13:29

Re: duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door klosse »

Het telefoonnummer klopt niet en de mevrouw die opneemt, wordt een "beetje" wanhopig van de mensen die hiervoor bellen. Dus alsjeblieft niet meer gebruiken.

Heeft iemand ook een adres voor mij van de loterij. Het bedrag waarover ik onlangs bericht hebt ontvangen dat ik het gewonnen zou hebben, is tot mijn grote verbazing van de rekening afgeschreven. Ik heb notabene niet eens gereageerd op het hele gebeuren maar misschien had ik het wel moeten doen. Het is waarschijnlijk al verwerkt tot karton en kan er dus niets meer mee.

alvast bedankt.

oolbekkink
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2011 09:58

Re: duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door oolbekkink »

klosse schreef:Het telefoonnummer klopt niet en de mevrouw die opneemt, wordt een "beetje" wanhopig van de mensen die hiervoor bellen. Dus alsjeblieft niet meer gebruiken.

Heeft iemand ook een adres voor mij van de loterij. Het bedrag waarover ik onlangs bericht hebt ontvangen dat ik het gewonnen zou hebben, is tot mijn grote verbazing van de rekening afgeschreven. Ik heb notabene niet eens gereageerd op het hele gebeuren maar misschien had ik het wel moeten doen. Het is waarschijnlijk al verwerkt tot karton en kan er dus niets meer mee.

alvast bedankt.

1962anja
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2012 15:10

Re: duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door 1962anja »

Nou ik ben er mooi ingetrap in de NLK loterij. kan iemand mij helpen om het stop te zetten want ik wil er vanaf er was tegen mij gezegt dat ik altijd kon opzeggen.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door nevermind »

1962anja schreef:Nou ik ben er mooi ingetrap in de NLK loterij. kan iemand mij helpen om het stop te zetten want ik wil er vanaf er was tegen mij gezegt dat ik altijd kon opzeggen.
Ik denk dat het de NKL is, of is het de SKL

Je hebt jezelf aangemeld, dan moet je het ook zelf doen om dit te stoppen.
Het is eenvoudig, en heeft rouwens niets met het bestaande topic te maken.

Hier staat hoe het kan, de rest moet je zelf doen:
Das Los gilt genau einen Monat lang, d. h., es muss für die nächste Klasse erneuert werden. Ihre Lotterie-Einnahme wird Sie rechtzeitig daran erinnern. Möchten Sie das Mitspiel beenden, dann können Sie zum Ende des jeweils laufenden Monats formlos schriftlich, telefonisch oder per E-Mail in Ihrer Lotterie-Einnahme kündigen.

http://www.nkl.de/nkl/NKL/service_allge ... essum.html

Husim1948
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2011 14:03

Re: duitse loterij GFP GMBH

Ongelezen bericht door Husim1948 »

Hé, niet zo boos zijn op de SKL (of de NKL).
:D Ik heb op 18 februari met mijn loten 2 x EUR 20,00 = EUR 40,00 gewonnen.
Ik heb hen gebeld en een vriendelijke mevrouw zei dat ze het gewonnen geld op mijn rekening zullen storten.
Ik ben natuurlijk benieuwd wanneer dit gebeurt. :!:

Gesloten