LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SKL loterij in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Merna
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2009 22:58

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Merna »

Ook ik heb me telefonische laten over halen mee te doen aan deze loterij. Afgesproken dat dit voor een half jaar zou zijn, en daarna automatische stop gezet zou worden. (stom natuurlijk want dat doen ze nooit)
Nu krijg ik weer nieuwe loten binnen, en schrijven ze nog steeds geld van me rekening af. Dit heb ik bij de bank laten stoneren, en heb het bedrag inmiddels weer terug op me rekening.
Gelijk hierna een brief van de loterij ontvangen, dat ik nog niet betaald heb. En een acceptgiro erbij, waarbij het bedrag gelijk verhoogd is met €2,50 :? .
Vandaag een brief terug gestuurd, met de reden. Hoop dat het zo opgelost zal zijn. :roll:

Koesie
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 apr 2007 20:17

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Koesie »

Eergisteren hebben ze ondanks het telefonisch stop zetten, toch de loten opgestuurd. Direct ging ik bij de bank kijken en ja hoor....... het bedrag was afgeschreven. Dan moet je binnen 5 dagen naar de bank bellen om het bedrag te stoneren. Vandaag was het bedrag teruggestort. Volgens SKL halen ze er nu niets meer af.

Maar aangezien het een zeer onbetrouwbaar bedrijf is, zal dit niet het geval zijn vrees ik. De dame bij de bank zei, als het volgende maand weer wordt geincasseerd zij het kan blokkeren.

Bij het aansmeren van de loten vertelde die man dat ik 98% kans zou hebben. Bij de begeleidende brief die bij de loten zat, stond dat ik 76% kans had?? Alleen daaraan zie je al dat het oplichters zijn.
DUS nooit meer doen!!!!!!

Skipperman
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2009 13:05

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Skipperman »

:lol: Ook ik was er ingetrapt en ze zeiden dat ik een lot konkrijgen van 12,50 ipv 125 euro en dat de minimale winstkans altijd 125 euro was. Wat blijkt dat je ook maar 10% uitgekeerd krijgt als je voor 1/tiende meedoet maar dat was absoluut niet verteld. :twisted: :evil: Ik heb per e-mail opgezegd, [email protected], en daarna nog gebeld op 00497119541391 en hou je klantnummer bij de hand. Het klantnummer staat op je brief die je krijgt waarop je lotnummers vermeld staan. Ik ben er vanaf hoop ik want dat moet ik morgen afwachten of er geld is afgeschreven per de 15e van de maand. :D

Koesie
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 apr 2007 20:17

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Koesie »

Hallo Skippermann,

Bij mij zou het per 1e van de maand eraf gaan, maar dat gebeurde pas 6 dagen later. Hou het dus goed in de gaten en met 1 telefoontje kan je bank het stoneren!

Succes allemaal en een fijne dag!

Skipperman
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2009 13:05

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Skipperman »

:idea: Dat zal ik onthouden en goed in de gaten houden. Bedankt voor de tip maar ik heb ook een bericht ontvangen dat mijn opzegging per mail ook bevestigd is en over de telefoon zeiden ze dat mijn mail in behandeling was. Desondanks hou ik het goed in de gaten. :wink:

gelukszoeker
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2009 00:33

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gelukszoeker »

hallo ,
ik ben hierdoor uit mijn bed gebeld en het klonk allemaal aantrekkelijk dus zei ik jah ik had 89.9% winskans bah veel minder als de rest :P
ik kon het per maand opzeggen dus ik zou dan 1 maand 62,50 betalen en daarna opzeggen in mijn gesprek zeiden de echter wel dat ze een europese loterij waren die gevestigd was in duitsland ze zouden elke dag 1 miljoen verloten gegarandeerd belastings vrij.
de eerste betaling volgt de eerste dag van december.

na wat google werk kwam ik hier en op meer sites waar ze zeggen oplichterij. ik had echter wel 2 vol nederlands sprekende mensen aan de lijn.

wat is er nu precies met deze mensen aan de hand ? zijn dit echt oplichters ? of kan je wel 1 maand meedoen en kans maken op die 1 miljoen per dag volledig uitbetaald ?
als dit echt oplichters zijn wat moet ik hier tegen doen ? ik kan me het gesprek amper herinneren want ben er na meteen weer in slaap gevallen :oops:

krysteleva
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2009 11:26

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door krysteleva »

hallo ik ben een half uur geleden ook gebeld door de loterij en ik heb me dus aangemeld hoe kom ik ervanaf zonder dat k op die papieren hoef te wachten wie kan me helpen gr krystel

gelukszoeker
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2009 00:33

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gelukszoeker »

Heb net een mail gestuurd naar aanleiding van die brief die zelfs op een verkeerde naam was geleverd en niks kwam in de gegevens van gloeckle die de SKL zou regelen volgens de brief voor. weet iemand het banknummer wat ik moet blokkeren ? graag doorgeven :roll:

Kloyang
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2009 15:03

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Kloyang »

Geachte Mensen.

Heden deze middag, ben ik gecontacteerd door Naam verwijderd door de moderator, namens SKL. Zij informeerde mij ik meespeelde bij de Nederlandse Staatloterij en zodoende aan mijn persoonsgegevens is gekomen en dat er een prijs is gevallen in Nederland in mijn straat voor 100 mensen die exclusief een kans maken om mee te spelen tegen dit aanbod.

Het volgende overeengekomen. 5 loten per maand a 12.50 gedurende 6 maanden. c.a 98 % kans op winst, minimum 125 euro per lot. Ik vroeg haar naar het aantal loten waarop mij werd medegedeeld max 2.500.000 loten per trekking.

Ik krijg binnen 2 weken na heden de voorwaarden thuis gestuurd, en heb de mogelijkheid om binnen 7 werkdagen na ontvangst. De gehele overeenkomst kosteloos te annuleren. En daarna tevens de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen mocht ik niet meer willen meespelen.

Rekensom 30 x de kans per maand op een minimum van 125 euro. Gezien het bedrag dat ik betaal van 62.50 (excl 2,50 adm kosten p.m voor het toezenden van de gewonnen trekkingen) lijkt me dit een acceptabele overeenkomst.

Na dit overeen te zijn gekomen, werd mij gevraagd of ik akkoord ga met een telefonische-
opname van de vastgestelde feiten. Er werd mij als 2de gevraag of ik akkoord ging met een automatisch incasso van “X” bedrag. Waarop ik antwoordde: Ja; mits ik binnen 7 werkdagen na ontvangst de gehele overeenkomst kosteloos mag annuleren. Toen werd de opname
onderbroken en mij geïnformeerd dat ik alleen Ja of Nee kan zeggen.

Ik legde uit dat i.v.m. Juridische gegrondheid ik het antwoord niet anders kon formuleren.
Derhalve het verzoek of ik even kon wachten zodat ik werd doorverbonden met een leidinggevende die hiervoor autorisatie mag geven.

Uit uw reacties die dateren vanaf 2007 kunnen natuurlijk menig procedure zijn veranderd,
Ik vroeg mij daarom af, of het bij u allen ook zo is gebeurt. Zo ja, dan heeft u natuurlijk altijd de mogelijkheid gehad om af te zien van de overeenkomst.

Vriendelijke groeten.

Mr Kloyang. (Juridisch Correspondent.)
Laatst gewijzigd door Radar op 12 dec 2016 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd

bernadette1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2009 20:40

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door bernadette1964 »

Ook ik ben erin gestonken,maar dat komt omdat die man me niet vertelde dat het van de duitste loterij was.Ik was in de veronderstelling van de staatsloterij hij prate ook erg snel.Ik kwam erachter toen ik een smsje kreeg van die duiste loterij,dat ze 63.50€ van mijn rekening af zouden halen.Ik heb direkt de ING gebeld (had van te voren ff op google gekeken naar dat rekening nr en dat laten blokkeren.Heb hun gelijk een mail gestuurt dat ik het door zou geven aan tros radar en dat ik niet opgelicht wilde worden.Had binnen 2 dagen een duiste mevrouw aan de lijn maar moest even wachten tot ik de papieren binnen had.Heb deze inmiddels binnen gelijk even gebeld,afgezegt en wilde een schriftelijke bevestiging daarvan.Die heb ik inmiddels ontvangen dus bij mij was alles in 3 weken weer geannuleert.

gelukszoeker
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 okt 2009 00:33

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door gelukszoeker »

Ik zit bij boesche en heb ze helaas de heletijd nog niet kunnen bereiken. het minimaal 125 is voor een heel lot en heb je dus 10 % daarvan 12,50 ? weet iemand een mail adres mischien van het boesche contact punt ik kom er maar niet mee in contact

snoek100
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2010 16:52

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door snoek100 »

hoi radar ze hebben 40 euro afgescheven van een lotterij uit salzburg
ik ben naar de bank geweest om het terug te storten
het is gekomen dat mijn vriendin teveel heeft gezegt

info hoe kom ik er af

gr ronald

wessaelf
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2010 17:01

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door wessaelf »

Ik kreeg een weekje geleden een telefoontje van de SKL Loterij en daarin werd verteld dat ik 5 loten voor €67,50 per maand (excl. €2.50 admin kosten) kreeg en dat ik 98% kans had om een prijs te winnen met een minumum bedrag van €125,00

alleen nu ik dit allemaal lees stop ik er liever mee voordat er ook geld verdwijnt!
wie weet hoe je het moet stoppen wil je dan aub je tips sturen naar

alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Radar op 12 dec 2016 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Contactgegevens verwijderd

wessaelf
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2010 17:01

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door wessaelf »

ik heb trouwen al wel een nummer van de SKL maar kreeg ze niet te pakken want ze waren gesloten ofzo

004940-27888238

linlicious24
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2010 16:58

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door linlicious24 »

ik ben er zelf ook ingetuimd dus lees ik ik wilde het op zeggen en toen kwam ik hier terecht kan iemand mij helpen hoe iemand dat heeft opgezegd. want ik krijg met geen mogelijkheid contact met die lui. en sinds ik dit gelezen heb ben ik er geen vertrouwen in ik heb meer het idee dat ik opgelicht bent

voor diegende die mij kan helpen bedankt alvast

groetjes Lindy

Natascha21
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mei 2010 15:57

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Natascha21 »

Wie kan mij helpen?
Ik wil er heel graag vanaf,
Hoe moet ik het doen
Bellen heb ik al geprobeerd maar mijn duits is niet zo goed

Graag via email,

Natascha21
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mei 2010 15:57

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Natascha21 »

Skipperman schreef::lol: Ook ik was er ingetrapt en ze zeiden dat ik een lot konkrijgen van 12,50 ipv 125 euro en dat de minimale winstkans altijd 125 euro was. Wat blijkt dat je ook maar 10% uitgekeerd krijgt als je voor 1/tiende meedoet maar dat was absoluut niet verteld. :twisted: :evil: Ik heb per e-mail opgezegd, [email protected], en daarna nog gebeld op 00497119541391 en hou je klantnummer bij de hand. Het klantnummer staat op je brief die je krijgt waarop je lotnummers vermeld staan. Ik ben er vanaf hoop ik want dat moet ik morgen afwachten of er geld is afgeschreven per de 15e van de maand. :D
Dat email adres,daarin kan je gewoon nederlandse taal gebruiken?
of is het duits?

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door tennis »

Natascha21 schreef:
Skipperman schreef::lol: Ook ik was er ingetrapt en ze zeiden dat ik een lot konkrijgen van 12,50 ipv 125 euro en dat de minimale winstkans altijd 125 euro was. Wat blijkt dat je ook maar 10% uitgekeerd krijgt als je voor 1/tiende meedoet maar dat was absoluut niet verteld. :twisted: :evil: Ik heb per e-mail opgezegd, [email protected], en daarna nog gebeld op 00497119541391 en hou je klantnummer bij de hand. Het klantnummer staat op je brief die je krijgt waarop je lotnummers vermeld staan. Ik ben er vanaf hoop ik want dat moet ik morgen afwachten of er geld is afgeschreven per de 15e van de maand. :D
Dat email adres,daarin kan je gewoon nederlandse taal gebruiken?
of is het duits?
Dit is een duits -mail adres.
Als je niet verder komt, stuur mij een PB!

Superpeer
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2010 17:07

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door Superpeer »

Dag mensen,

ook ik ben inmiddels twee keer gebeld door mensen van deze loterij. Ze vertelden me eerst dat ze van de Staatsloterij waren, dus ik ging er eerst vanuit dat het de Nederlandse staatsloterij was. De eerste keer vertelden ze mij dat ik door de Consumentenbond speciaal geselecteerd was als één van de weinige om 5 loten te ontvangen met gegarandeerde prijs van 125 euro en winstkansen van 96%. Ze deden het overkomen alsof deze loten gratis zouden zijn. Omdat ik het niet geheel vertrouwde, aangezien ik niet lid ben van de Consumentenbond heb ik toen doorgevraagd hoe het precies zat. Hier konden ze me geen duidelijk antwoord op geven. Uiteindelijk bleek dat het me 12,50 euro per lot zou gaan kosten, dus totaal 62,50 euro. Hierop heb ik gezegd dat ik eerst meer wilde weten over de voorwaarden en meer informatie op papier wilde zien over hun loterij voor ik er op in kon gaan. Deze informatie konden ze me niet opsturen, het enige wat ze me wilden geven was hun site: http://www.skl.de

Toen ik die ging bekijken, kwam ik er pas achter dat het een Duitse loterij was, vervolgens kwam ik op de site van de consumentenbond dit bericht tegen: Ga niet in zee met vage loterij. Toen kwam ik ook al dit forum tegen, en ontdekte ik dat deze loterij dus ook nog een illegaal is in Nederland. Ik had afgesproken dat ze me na een week weer zouden bellen en zo gebeurde.

Dus ik werd gebeld door ene meneer de Jong van de loterij. Deze keer werd er opvallend genoeg niks gezegd over de Consumentenbond, wel weer prachtige verhalen over grote prijzen en winstkansen van 96% en dat ik gemiddeld in ieder geval 625 euro zou winnen.
Ik heb toen wederom doorgevraagd en een beetje de tegenaanval ingezet. Allereerst gevraagd hoe het kon dat ze me via de Consumentenbond zouden hebben geselecteerd, terwijl die daar niks vanaf weet en zelfs zo'n bericht op hun site plaatsen. Hier werd helemaal niet op ingegaan, er werden weer verhalen begonnen over grote prijzen en dat er echt mensen waren die die prijzen wonnen.

Op mijn opmerking dat zij een illegale loterij waren in Nederland, en dus dit telefoontje van hun en hun manier van werken ook niet legaal was, antwoordde hij me dat als dat echt zo zou zijn, ze allang gestopt waren door de overheid of de rechter.

Verder vroeg ik hem hoe hij eigenlijk bij zo'n bedrijf durfde en wilde werken. Om zo onschuldige mensen te bellen, mooie praatjes voor te houden en zo geld af te troggelen, terwijl hij zelf ook wel weet dat het geen zuivere koffie is waar hij mee bezig is. Hierop verzekerde hij me, dat hij zelf ook ooit eens gebeld is en heeft meegedaan met de loterij en dat dit hem zo goed bevallen is dat hij nu ook hier werkte.. (lijkt bijna wel een sekte...)

Uiteindelijk ook gevraagd waar ze nou precies vandaan bellen. Hierop antwoordde hij me dat hij op het hoofdkantoor van de SKL in Nederland zat, in Hoogvliet bij Rotterdam.

Uiteindelijk heb ik gevraagd of ik zijn baas kon spreken, omdat hij niet al mijn vragen kon beantwoorden. Zijn baas zou echter niet aanwezig zijn, maar later zouden ze me opnieuw terugbellen als zijn baas wel aanwezig was en dan kon ik zijn baas spreken.

Tot op heden heb ik echter niks meer gehoord en eigenlijk verwacht ik dat ook niet meer, maar wat mij wel duidelijk is, is dat dit gewoon een stelletje oplichters zijn, die uitzijn op je rekeningnummer en dus op je geld, met hele mooie praatjes.

Wat mij betreft zou hier snel iets aan moeten gebeuren, want dit soort rare bedrijven moeten liever vandaag dan morgen gestopt worden!

baskampman
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2010 11:43

Re: SKL loterij in Duitsland

Ongelezen bericht door baskampman »

Mensen!

Ook ik ben in deze huichelaars getrapt. Achteraf begrijp ik nog steeds niet wat mij uberhaupt bezielde om hier aan mee te doen. Echter als je echt bij de SKL zit kom je er makkelijk vanaf. Je kunt ze bereiken op het volgende nummer: 00800-45632553 je krijgt dan een Duitse dame aan de lijn. Bij de SKL hebben ze twee Nederlandse dames aan het werk dus vraag in je beste Duits naar deze dames. Geef aan dat je wilt stoppen en voila..!

Ik heb dit nu net gedaan en wacht nog op mijn bevestiging via de post. Als ik nu alsnog gepakt wordt dan zit ik ook met mijn handen in het haar. Maar voorderest: be cool!!

Gesloten